Anonym skriver:
Hun vokser konstant og får ny gadarobe ca hvert 3-4 måned da det ellers er for småt.
han er ikke særlig moden af sin alder (28) og han vil ikke bruge så meget som 5 flade øre på noget til hende.
den måde han ofte modarbejder på gør det rigtig svært for os her hjemme også.
giver dårlig stemning hver gang og det er også rigtig syndt for både hende og hendes lille søster her hjemme, bliver heller ikke nemmere med den kommende lillebror der kommer i det nye år hos os og som Spædbørn jo gør mærker alt.
giver desværre også splid i vores pige at hun hos far ikke må fortælle eller snakke om hendes familie her hjemme
så ofte en trist pige der kommer hjem
ed godt jeg selv valgte at få barn med ham, men hun var ikke planlagt og han var slet ikke på samme måde den gang.
startede så småt da jeg var 7 måneder henne og gik helt galt da hun var 2-3 måneder
Det lyder virkelig ikk rart!!
Nu har jeg fået læst hele tråden og må virkelig sige jeg er dybt chokeret over ham og hans værre måde samt det hans mor åbenbart finder sig i og lukker ham ind igen
og at han ikke ser hende så tit
hmm med hensyn til x'en burde hun også vide der er en pige også som skal bruge sin far og ikke kun deres søn! Så et sted er det et 3 kløver der skal arbejde
men hold kæft ja der findes mange egoister
Og jeg ka da hører Du har givet hende et pænt sæt Tøj med så kan virkelig ikk se hans problem og man ka se han ikk kender jeres datter for gjorde han det så ville han vide at kjoler og sådan pænt pænt tøj ikk er hende
Og slet ikk fair du ikk selv må kører hende derop
Og på ingen måde okay hun ikke må snakke om jer .. Børn elsker jo at fortælle og hun bliver bare dæmpet åååårh han gør nig vred
har oplevet nogenlunde det samme gennem min kusine og hendes datter og hendes far
der har virkelig også været sådan et sygt påstyr med alt det der
men nu har han fundet sig en kæreste og de har lige fået en lille dreng og alt har taget en stor drejning til det positive
man kan straks mærke på børn når den er gal og de påvirker hinanden
Ja jeg har ikk flere ord er virkelig chokeret