Forstår ingenting af det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

Rixer

Ved i hvad god jul og godt nytår. 

Ikke mere at diskutere. Jeg tager resten med min vejleder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Hvis nogen skrev det til dig yurie amen Hvordan vil du så reagere. Alt andet vil være ikke normalt. Personen er jo helt væk

Det hun skrev? Jeg vil i hvert fald IKKE spørge om hun var skizofren... For der er intet i det indlæg der ligger op til det. Ved du overhovedet hvad skizofren er? (for hvis du tror hun er det udfra det, så ved du det ik)
Man tager rådene til sig, eller forsvare sig i en god tone.

Nej du er helt væk, hvis du tror hun er skizofren ud fra det indlæg.. skræmmende hvis du reagere sådan i virkeligheden også.

Anmeld

21. december 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Venlig løftet pegefinger

Hej Alle Baby.dk bruger

Husk nu Gå efter bolden ikke personen

Mvh Staff

Anmeld

21. december 2014

ESV

Rixer skriver:

For 27. Gang. Det skal nok gå. Jeg tager det på et stille og roligt plan. Jeg er ligeglad om du synes jeg er umoden eller hvad jeg end er overfor jer. Mange mennesker kan have en del meninger. Jeg er ligeglad. Jeg skal bare lad være med at blande mig i alt og ha fokus på børnene. 

MEN HVORFOR SPØRGER DU SÅ?? 

For filan altså du spørger vi svarer og så går du til angreb.. 

Du må være det mest umodne og ignorante menneske jeg aldrig kommer til at møde. 

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Se nu igen kalder i mig alt mulig. Det er jer der angriber mig. Jeg angriber ikke jer to. Du ved intet om mig hvordan kan du overhovedet udtale dig om mig. Jeg kalder jer ikke umoden eller lign men I bliver ved og ved og misbruger min selvtillid endnu mere og mere. Stop det nu !

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Se nu igen kalder i mig alt mulig. Det er jer der angriber mig. Jeg angriber ikke jer to. Du ved intet om mig hvordan kan du overhovedet udtale dig om mig. Jeg kalder jer ikke umoden eller lign men I bliver ved og ved og misbruger min selvtillid endnu mere og mere. Stop det nu !

Vi skriver hvordan vi oplever dig HERINDE!!! Ud fra ALLE dine indlæg herinde, alt den hjælp du har haft brug for.

og igen skizofren er MEGET værre end at blive kaldt umoden. Og sjovt som du ikke vil svare på om du ved hvad det er.

Lær at snak pænt selv..

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Rixer skriver:

Har lige læst alle indlæg. Er ked af hvis du er blevet uretfærdigt  behandlet  på dit praktiksted.. kender ikke til de foregående debatter du har oprettet. Men du reagerer  meget aggressivt på de indlæg som ikke ligefrem  nurser dig. Lyder lidt  som om der er nogle issues der skal arbejdes med hvad kritik angår?  Vi er jo alle forskellige  og har forskellige meninger  og det er ok. Vi begår også alle fejl og det er ok. Men ingen er fejlfri husk det. Må indrømme jeg intet  sted i det her ser dig selvransage og du skyder med skarpt. Det er ikke rart når man får kritik men det er netop hvad gør os bedre. Prøv om du kan tage det til dig. Og så er det måske ikke her du får den mest konstruktive hjælp da ingen af os kender dig personligt?  I øvrigt.  At kalde en person skizofren - ikke ok. Anyways. Jeg ville få låst debatten og gå på juleferie.  Smid det negative  væk i det nye år og nyd at du er værdsat hvor du er nu.  Herfra 

Anmeld

21. december 2014

Nystart

Rixer skriver:

Er du skizofren ? 

Så lad være med at hjælpe. Det bestemmer du selv. 

Hvor underlig kan man være..

Åh ja og du graver bare hullet dybere og dybere......

Selvom jeg griner af dig pt, så skræmmer det mig satme at du skal være blandt børn og unge med den opførsel du kan ligge for dagen i dine oplæg, udbrud og manglende selvindsigt.... 

Som jeg lære min datter vil jeg nu lære dig; brug ikke ord eller begreber du ikke aner hvad betyder... ;-) 

Slut herfra

Anmeld

21. december 2014

Morjanne76

Jeg ville begynde at bruge min vejleder til forskellige spørgsmål i forbindelse med uddannelse og bruge mine studiekammerater til at sparre med fremover. 

At bruge en baby side, når du ( Rixer) virker til at have så meget brug for hjælp, på baggrund af dine mange opslag om din uddannelse, er ikke optimal.

Anmeld

21. december 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hermed låses tråden, da  retningslinjerne ikke overholdes.

I bedes tage hensyn til hinanden og respektere at I ikke har ens holdninger - det er ikke okay at tilsvine hinanden i debatterne.

/Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.