Forstår ingenting af det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Undskyld rixer, men kom nu videre!! Du kan ikke ændre på det der er sket og du får ikke flere svar af at dvæle ved situationen og gå og tænke på det om og om igen! 

Nu er du i et vikariat, får ros og er glad for jobbet - nyd det og kryds dine fingre for at næste praktik bliver ligeså succesrig som dit nuværende job er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Nystart

Pak nu det nag væk, og tag erfaringerne med dig.... Og fokusere frem ad....

Brug det positive til at minde dig om hvordan det skal gøres, og det negative til at minde dig om at du IKKKE skal gøre sådan når du står i en given situation....

Fedt at du har fået en positiv oplevelse som du bestemt kan bruge fremover, men tag samtidig ansvar for det negative.... Tro mig selvom du gerne vil ligge skyld fra dig så tvivler jeg på alle andre end dig selv tager fejl....(og der er altså to sider af en sag, dine måde at formulere/handle på gennem dine opslag virker ikke særlig heldig, hvis du vil bevis din "uskyld" 

Og så husk på at dine chancer snart er opbrugt mht praktik, så brug det du har lært inden du ødelægger det helt for dig selv....

Du synes måske mit oplæg er grov, men jeg er blot ærlig og ret ligefrem da det bare gang på gang er nødv nødigt at skære ud i pap....

Go jul og vind fremover 

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

En fejl som betyder at jeg ryger ud. Det er sku da dumt. Alle mennesker kan lave fejl og kan lære af det. Ok hvilken fejl lavede jeg så ? Bagtalt dem ? Virkede for ivrig?  Blandede mig i næsten alt ? Prøvede og gør som de sagde ?? 

Hvem siger at det kun er EN fejl?
Det må jo have været noget slemt, siden at du blev dumpet.. De går jo ikke rundt og dumper folk efter en fejl.

Nej det er ikke dumt, hvis de ikke mener at du har klaret det som du skal, at du har bestået.. Sådan er det jo og man kan ikke altid bestå.

Vi kan ikke sidde og sige PRÆCIS hvilke fejl du har lavet, der har været grunden til at du har dumpet, det kan kun dem der har dumpet dig.

Men jeg elsker at du bliver ved med at sige at du er kommet videre, men så går der et par dage og så er du tilbage herinde og brokker dig, over at du er blevet dårligt behandlet, at en var racist.. Det er altid andre der laver fejl, ikke dig.
Du er nød til at kunne se at du altså også godt kan fejle, at du ikke er perfekt og at du IKKE skal blive ved med at sige; Jamen fordi andre kan, så kan jeg også. For nej du er ikke dem, du er dig selv. Man kan ikke klare noget, bare fordi andre kan. Sådan fungere livet ikke.

Du er nød til at se på dig selv, stole på dig selv og så lytte til når andre giver dig råd, og lade vær med bare at lægge skylden over på andre.

Hvis du lægger mærke til svarene du får herinde, bliver der ret ofte nævnt at du ikke forstår hvad der bliver sagt, eller andet.. Det kunne tænkes at du skulle læse svarene igennem og tænke over hvad folk fortæller dig.

Anmeld

21. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

En fejl som betyder at jeg ryger ud. Det er sku da dumt. Alle mennesker kan lave fejl og kan lære af det. Ok hvilken fejl lavede jeg så ? Bagtalt dem ? Virkede for ivrig?  Blandede mig i næsten alt ? Prøvede og gør som de sagde ?? 

Hvorfor skal hun svare på det? Hvorfor kan du ikke reflektere over det selv? 

Tager det stille og roligt? Ja det kan vi da se på dine indlæg. 

situationen ændrer sig ikke ved at du lAver mAnge tråde om det... 

Jeg kan godt forstå du er frustreret men du kører jo i det konstant...

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Nystart skriver:

Pak nu det nag væk, og tag erfaringerne med dig.... Og fokusere frem ad....

Brug det positive til at minde dig om hvordan det skal gøres, og det negative til at minde dig om at du IKKKE skal gøre sådan når du står i en given situation....

Fedt at du har fået en positiv oplevelse som du bestemt kan bruge fremover, men tag samtidig ansvar for det negative.... Tro mig selvom du gerne vil ligge skyld fra dig så tvivler jeg på alle andre end dig selv tager fejl....(og der er altså to sider af en sag, dine måde at formulere/handle på gennem dine opslag virker ikke særlig heldig, hvis du vil bevis din "uskyld" 

Og så husk på at dine chancer snart er opbrugt mht praktik, så brug det du har lært inden du ødelægger det helt for dig selv....

Du synes måske mit oplæg er grov, men jeg er blot ærlig og ret ligefrem da det bare gang på gang er nødv nødigt at skære ud i pap....

Go jul og vind fremover 

Seminaret mener at jeg ikke har brugt nogen chancer

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Yurie skriver:

Hvem siger at det kun er EN fejl?
Det må jo have været noget slemt, siden at du blev dumpet.. De går jo ikke rundt og dumper folk efter en fejl.

Nej det er ikke dumt, hvis de ikke mener at du har klaret det som du skal, at du har bestået.. Sådan er det jo og man kan ikke altid bestå.

Vi kan ikke sidde og sige PRÆCIS hvilke fejl du har lavet, der har været grunden til at du har dumpet, det kan kun dem der har dumpet dig.

Men jeg elsker at du bliver ved med at sige at du er kommet videre, men så går der et par dage og så er du tilbage herinde og brokker dig, over at du er blevet dårligt behandlet, at en var racist.. Det er altid andre der laver fejl, ikke dig.
Du er nød til at kunne se at du altså også godt kan fejle, at du ikke er perfekt og at du IKKE skal blive ved med at sige; Jamen fordi andre kan, så kan jeg også. For nej du er ikke dem, du er dig selv. Man kan ikke klare noget, bare fordi andre kan. Sådan fungere livet ikke.

Du er nød til at se på dig selv, stole på dig selv og så lytte til når andre giver dig råd, og lade vær med bare at lægge skylden over på andre.

Hvis du lægger mærke til svarene du får herinde, bliver der ret ofte nævnt at du ikke forstår hvad der bliver sagt, eller andet.. Det kunne tænkes at du skulle læse svarene igennem og tænke over hvad folk fortæller dig.

Jeg har ikke dumpet den. Der nåede jeg jo ikke. 

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg har ikke dumpet den. Der nåede jeg jo ikke. 

Det er det eneste du svarer på... Jo på en måde har du jo dumpet den, bare før tid. Du skal jo så starte igen, for at bestå den.

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Yurie skriver:

Det er det eneste du svarer på... Jo på en måde har du jo dumpet den, bare før tid. Du skal jo så starte igen, for at bestå den.

Du tager fejl. Seminaret har vurderet at jeg stadig har 2 forsøg. Du kan selv spørge både studievejledereren of teamlærer. Jeg har ikke dumpet nogen praktik. Den er bare blevet genoptaget.

Det var en skod institution og fuck dem. Videre! !

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Du tager fejl. Seminaret har vurderet at jeg stadig har 2 forsøg. Du kan selv spørge både studievejledereren of teamlærer. Jeg har ikke dumpet nogen praktik. Den er bare blevet genoptaget.

Det var en skod institution og fuck dem. Videre! !

Det er det du bliver ved med at sige, at du er kommet videre, men så går der nogle dage, hvor enten spørg om noget og midt i det hele brokker du dig over en eller flere der har gjort noget forkert, eller også opretter du et indlæg for at brokke dig. Det lyder bestemt ikke som en der er kommet videre.

Du ved at du har et nyt sted, du er et sted hvor de kan li dig, hvorfor blive ved med at kigge på fortiden, når du siger at du er kommer videre.

Lad det nu lægge og tænk på fremtiden.

Anmeld

21. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Så må du fortælle mig hvilke fejl det er så jeg kan rette op på det.

Det har din praktikplads fortalt dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.