Rixer skriver:
En fejl som betyder at jeg ryger ud. Det er sku da dumt. Alle mennesker kan lave fejl og kan lære af det. Ok hvilken fejl lavede jeg så ? Bagtalt dem ? Virkede for ivrig? Blandede mig i næsten alt ? Prøvede og gør som de sagde ??
Hvem siger at det kun er EN fejl?
Det må jo have været noget slemt, siden at du blev dumpet.. De går jo ikke rundt og dumper folk efter en fejl.
Nej det er ikke dumt, hvis de ikke mener at du har klaret det som du skal, at du har bestået.. Sådan er det jo og man kan ikke altid bestå.
Vi kan ikke sidde og sige PRÆCIS hvilke fejl du har lavet, der har været grunden til at du har dumpet, det kan kun dem der har dumpet dig.
Men jeg elsker at du bliver ved med at sige at du er kommet videre, men så går der et par dage og så er du tilbage herinde og brokker dig, over at du er blevet dårligt behandlet, at en var racist.. Det er altid andre der laver fejl, ikke dig.
Du er nød til at kunne se at du altså også godt kan fejle, at du ikke er perfekt og at du IKKE skal blive ved med at sige; Jamen fordi andre kan, så kan jeg også. For nej du er ikke dem, du er dig selv. Man kan ikke klare noget, bare fordi andre kan. Sådan fungere livet ikke.
Du er nød til at se på dig selv, stole på dig selv og så lytte til når andre giver dig råd, og lade vær med bare at lægge skylden over på andre.
Hvis du lægger mærke til svarene du får herinde, bliver der ret ofte nævnt at du ikke forstår hvad der bliver sagt, eller andet.. Det kunne tænkes at du skulle læse svarene igennem og tænke over hvad folk fortæller dig.
Anmeld