Forstår ingenting af det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

Rixer

Yurie skriver:

Det er det du bliver ved med at sige, at du er kommet videre, men så går der nogle dage, hvor enten spørg om noget og midt i det hele brokker du dig over en eller flere der har gjort noget forkert, eller også opretter du et indlæg for at brokke dig. Det lyder bestemt ikke som en der er kommet videre.

Du ved at du har et nyt sted, du er et sted hvor de kan li dig, hvorfor blive ved med at kigge på fortiden, når du siger at du er kommer videre.

Lad det nu lægge og tænk på fremtiden.

Ok. Jeg slår kold vand i blodet og kommer videre. Det skal nok gå stille og roligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Ok. Jeg slår kold vand i blodet og kommer videre. Det skal nok gå stille og roligt. 

Det er det vi har sagt til dig hele tiden. Hvorfor bliver du ved med at oprette debatter om det?

Anmeld

21. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Jeg gjorde da som de bad mig om.

Hvad skal jeg ellers have gjort.

Jeg forstår godt teori. Det var også pga. Det gik galt. 

Du tror at du gjorde som de bad dug om - men jeg tror der er en stor sandsynlighed for at du ikkd rigtig har forstået hvad de bad dig om. Tænk over hvor svært du har ved at forstå det som folk skriver til dig her. 

Var det pga. teori det gik galt? 

Anmeld

21. december 2014

Rixer

mor:) skriver:

Du tror at du gjorde som de bad dug om - men jeg tror der er en stor sandsynlighed for at du ikkd rigtig har forstået hvad de bad dig om. Tænk over hvor svært du har ved at forstå det som folk skriver til dig her. 

Var det pga. teori det gik galt? 

Det er ligegyldigt nu. Jeg ser fremad. Håber det går denne gang 

Anmeld

21. december 2014

Rixer

God jul og godt nytår til alle

Anmeld

21. december 2014

Nystart

Rixer skriver:

Jeg har ikke dumpet den. Der nåede jeg jo ikke. 

Nej du blev fyret inden, og det siger faktisk en helt del........... 

Og med den indstilling du ligger for dagen, ser jeg skulle nødig dig sammen med børn og unge... Tænk hvis de tog ved lære....!!! 

Og så gider jeg ikke spilde mere tid på dig, for jeg tvivler på du kan se ud over egnen næse og egne fejl... Det altid de andre....!

Anmeld

21. december 2014

ESV

Rixer skriver:

Så må du fortælle mig hvilke fejl det er så jeg kan rette op på det.

Du udvikler dig ikke som menneske hvis du hele tiden forventer at få svarene af andre. Udviklingen kommer hvis du selv reflektere og dermed skaber forandring indefra

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Nystart skriver:

Nej du blev fyret inden, og det siger faktisk en helt del........... 

Og med den indstilling du ligger for dagen, ser jeg skulle nødig dig sammen med børn og unge... Tænk hvis de tog ved lære....!!! 

Og så gider jeg ikke spilde mere tid på dig, for jeg tvivler på du kan se ud over egnen næse og egne fejl... Det altid de andre....!

Er du skizofren ? 

Så lad være med at hjælpe. Det bestemmer du selv. 

Hvor underlig kan man være..

Anmeld

21. december 2014

Rixer

ESV skriver:

Du udvikler dig ikke som menneske hvis du hele tiden forventer at få svarene af andre. Udviklingen kommer hvis du selv reflektere og dermed skaber forandring indefra

Jeg tager det som det kommer. 

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Er du skizofren ? 

Så lad være med at hjælpe. Det bestemmer du selv. 

Hvor underlig kan man være..

skizofren?? Seriøst??? Ved du overhovedet hvad en skizofren er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.