Hey
Jeg har været i min 3. praktik, men beklageligvis var jeg ikke god nok eller kom i problemer i min praktik hvor jeg var og blev fritstillet, de mente jeg bagtalte dem og havde problemer med at begå mig socialt og fagligt.
Nu er jeg så ansat som USU-pædagog og har forlænget min kontrakt på en folkeskole 4x og de ville have beholdt mig til sommeren ud og de pædagoger som er der på den folkeskole, jeg arbejder hos, de forstår slet ikke hvordan jeg ingen situationsfornemmelse har eller social forståelse, for det har jeg og det er PÆDAGOGER der siger det og de er også vejledere for studerende.
Selv Coachen mente at HUN var problemet. En vejleder der er træt af sit job, fedt at sige det til sin studerende. OGSÅ ALLIGEVEL GÅR DET UD OVER MIG.
Det var den mest skandale praktik jeg har været i nogensinde og håber fandme ikke det gentager sig.
Jeg spurgte også min tidligere praktikvejleder som også er sprogpædagog, hun mener også at jeg har begge egenskaber..
Undskyld, men har hende fra min 3. praktikperiodes institution problemer med mig, for det blev unfair, for jeg var som en robot agtig jeg var slet ikke mig selv, det så virkelig dumt ud at man ikke er sig selv og skal gøre efter dem, men alligevel bliver straffet. Der bliver råbet og skreget af mig og alligevel ved jeg ikke hvem jeg skal gå til når nogen RÅBER i HOVEDET på mig, vi sidder kun 10 meter væk fra hinanden. Hvem fanden er hun ?? Hvordan kan man være det bekendt??
Jeg går til Seminariet, det hjalp ikke en skid, jeg gik til PLS de hjalp ikke en skid.
PGA. dem fik jeg næsten en depression, de ødelagde min økonomi, og ½ år forlænget med skolen. Jeg var virkelig på bar bund.
Det så virkelig mærkeligt ud...
Jeg snakkede med underviserne fra Sem om jeg havde brugt en chance, de sagde NEJ, for jeg var kun fritstillet, og dermed har jeg stadig de to forsøg, da det der var i 3 mdr. prøveperioden.