Forstår ingenting af det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg tager det som det kommer. 

Men tager du rådene til dig? Prøve at følge dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Rixer

Yurie skriver:

Men tager du rådene til dig? Prøve at følge dem?

Ja, jeg  har  skrevet dem ned og tager dem til mig på et stille og roligt plan. Bevar den gode tone.

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Ja, jeg  har  skrevet dem ned og tager dem til mig på et stille og roligt plan. Bevar den gode tone.

Du siger vi skal bevare den og så kalder du en for skizofren?? Ikke cool..

Anmeld

21. december 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Rixer skriver:

Du tager fejl. Seminaret har vurderet at jeg stadig har 2 forsøg. Du kan selv spørge både studievejledereren of teamlærer. Jeg har ikke dumpet nogen praktik. Den er bare blevet genoptaget.

Det var en skod institution og fuck dem. Videre! !

"Du kan selv spørge studievejleder og teamlærer"! Undskyld, men dette og andre kommentarer fra dig får mig til at tænke at du er meget umoden, og at det sikkert er det der skinner igennem når du er i praktik. Har fulgt lidt med i dine indlæg, og du mangler fuldstændig selvindsigt og evne til selvreflektion... egenskaber der er vigtige i den pædagogiske praksis, og jeg gætter på det er derfor du roder dig ud i alle de problemer altid.

Dette er ikke for at være efter dig, men måske det er noget du skal være opmærksom på inden du skal i praktik næste gang.

Ønsker dig i hvert fald alt mulig held og lykke

Anmeld

21. december 2014

Rixer

For 27. Gang. Det skal nok gå. Jeg tager det på et stille og roligt plan. Jeg er ligeglad om du synes jeg er umoden eller hvad jeg end er overfor jer. Mange mennesker kan have en del meninger. Jeg er ligeglad. Jeg skal bare lad være med at blande mig i alt og ha fokus på børnene. 

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

For 27. Gang. Det skal nok gå. Jeg tager det på et stille og roligt plan. Jeg er ligeglad om du synes jeg er umoden eller hvad jeg end er overfor jer. Mange mennesker kan have en del meninger. Jeg er ligeglad. Jeg skal bare lad være med at blande mig i alt og ha fokus på børnene. 

Det er dig der spørg herinde og lige så snart du ikke kan li svarene bliver du sur. Vi skriver ud fra hvordan og hvad du skriver om herinde...

Men hvis du reagere sådan her i virkeligheden, forstår jeg dem godt.

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Yurie skriver:

Det er dig der spørg herinde og lige så snart du ikke kan li svarene bliver du sur. Vi skriver ud fra hvordan og hvad du skriver om herinde...

Men hvis du reagere sådan her i virkeligheden, forstår jeg dem godt.

Jeg er som jeg er. Ikke mere.

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg er som jeg er. Ikke mere.

Nej, men derfor skal man stadigvæk tænke over hvad man siger og reagere.

Du kalder en for skizofren herinde, det er ikke noget man bare kalder folk, da det er frygtelig lidelse.

Hvis bare sådan et lille indlæg får dig til at reagere sådan.. så ikke så godt.

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Hold kæft hvor et det håbløst at få hjælp herinde. Jeg skrider herfra det er nok bedst at jeg passer mig selv. 

Anmeld

21. december 2014

Rixer

Yurie skriver:

Nej, men derfor skal man stadigvæk tænke over hvad man siger og reagere.

Du kalder en for skizofren herinde, det er ikke noget man bare kalder folk, da det er frygtelig lidelse.

Hvis bare sådan et lille indlæg får dig til at reagere sådan.. så ikke så godt.

Hvis nogen skrev det til dig yurie amen Hvordan vil du så reagere. Alt andet vil være ikke normalt. Personen er jo helt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.