mor:) skriver:
Men se - er det ikke synd du skal gå og straffe ham sådan og ovenikøbet uden at sige direkte hvorfor du giver ham den kolde skulder. Han går sikkert og er forvirret, for han har jo købt blomster, han har skænket det nogen tanker.
Du skriver han godt ved du vil have et frieri, men hvis han ikke er klar så er det vel heller ikke fair du skal give ham den kolde skulder nu?
Og igen: ja du skal bestille din overraskelse i år, men så slipper du måske for at gøre det næste år og så slipper du også for at blive skuffet. Jeg synes også det er sjovt du bliver ved med at bruge ordet overrakset - hvor overrasket vil du egentlig blive, når du nu har en klar forventning om hvad der skal ske på en årsdag? Og handler det om tanken eller om at du bliver overrasket?
Det er da godt at du kan antage hvordan min kæreste tager det.! Han har ikke lagt mærke til det.!
Men det er jo nok fordi han kom hjem med nyt "legetøj" til sig selv.! Det er hele aftenen stort set gået med.
Men ja, det er helt sikkert mig der bare er helt galt på den og har en kæreste der ikke anerkender mig, men som helt og holdent er helt korrekt på den fordi han er en mand.!
jeg nægter at bestille at han skal overraske mig for at jeg så slipper for at være skuffet.! For den følelse bliver bare erstattet med en anden følelse af nederen jeg ikke kan beskrive, over at jeg har bestilt min egen overraskelse. Fordi det i min verden ikke er noget man bestiller. Det skal jo være helt oprigtig og fordi han gerne VIL glæde mig at han gør det.
Anmeld