og der skete ikke en skid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det lyder bare som om at det er okay at manden er en sløv padde, for sådan er mænd. Jeg er ked af det fordi jeg ikke får overraskelser eller bliver forkælet, og sådan er kvinder. Men det er ikke okay.!

Det synes jeg er lortelogik. Jeg har sgu ret til at blive ked af det. Fint nok at I ikke har forståelse for det. Jeg har ikke brug for at skulle fikse min kæreste, han er god nok som han er, og jeg elsker ham. Men jeg har vel lov til at drømme... Og det hjælper jo nok lige lidt hvis jeg begynder at bede ham om det, det giver ham da kun mindre lyst til at gøre sådan noget for mig. Jeg kender ham. Og I kender  at jeres mænd. 

Jeg er sgu bare ked af det og det er nu sådan jeg har det. Jeg havde brug for at "græde" ud, eftersom jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle gøre af mig selv. 

Selvfølgelig må du blive ked af det, men de råd som folk kommer med er jo netop for at du fremover kan slippe for at blive ked af det eller skuffet. 

Ja man må godt drømme, men du drømmer jo ikke kun, for du håber jo på at det blev til virkelighed og så bliver man selvfølgelig skuffet. 

Ja din mand er en padde til sådan noget og derfor skal du jo sige at du er glad for blomsterne men at du havde håbet på et frieri/en lille ting eller lign.  Det ef kedeligt at det skal være "bestilt arbejde", mem det bliver det jo ikke ved med at være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Selvfølgelig må du blive ked af det, men de råd som folk kommer med er jo netop for at du fremover kan slippe for at blive ked af det eller skuffet. 

Ja man må godt drømme, men du drømmer jo ikke kun, for du håber jo på at det blev til virkelighed og så bliver man selvfølgelig skuffet. 

Ja din mand er en padde til sådan noget og derfor skal du jo sige at du er glad for blomsterne men at du havde håbet på et frieri/en lille ting eller lign.  Det ef kedeligt at det skal være "bestilt arbejde", mem det bliver det jo ikke ved med at være

Folks råd er at jeg skal bestille mine overraskelserhos min kæreste. Det gør da ikke tingene til en overraskelse.! 

Jeg tror egentlig godt han ved at jeg er skuffet. For han har egentlig fået lidt den kolde skulder i dag. Selvfølgelug ikke 100% men jeg har prøvet at være lidt "hard to get"

og det virker slet ikke -.- 

Anmeld

16. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Folks råd er at jeg skal bestille mine overraskelserhos min kæreste. Det gør da ikke tingene til en overraskelse.! 

Jeg tror egentlig godt han ved at jeg er skuffet. For han har egentlig fået lidt den kolde skulder i dag. Selvfølgelug ikke 100% men jeg har prøvet at være lidt "hard to get"

Men se - er det ikke synd du skal gå og straffe ham sådan og ovenikøbet uden at sige direkte hvorfor du giver ham den kolde skulder. Han går sikkert og er forvirret, for han har jo købt blomster, han har skænket det nogen tanker. 

Du skriver han godt ved du vil have et frieri, men hvis han ikke er klar så er det vel heller ikke fair du skal give ham den kolde skulder nu? 

Og igen: ja du skal bestille din overraskelse i år, men så slipper du måske for at gøre det næste år og så slipper du også for at blive skuffet. Jeg synes også det er sjovt du bliver ved med at bruge ordet overrakset - hvor overrasket vil du egentlig blive, når du nu har en klar forventning om hvad der skal ske på en årsdag? Og handler det om tanken eller om at du bliver overrasket? 

Anmeld

16. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg forstår dig så godt! 

Sidder pt. Ved siden af min kæreste og vi har 1 års dag. 

Jeg har købt en flot gave, men der er intet til mig. Ikke engang blomster.. Intet. 

Man bliver bare så skuffer over, at de ikke synes dagen er speciel. Jeg gør ihvertfald. 

Øv altså

Anmeld

16. december 2014

Kløver

Anonym skriver:

Har du prøvet at forklare hvordan du ønsker og forventer af ham uden at "bestille" for hvis han bare ikke er typen er det svært at ændre, nogle har andre måder at vise deres kærlighed på

Anmeld

16. december 2014

modesty

Anonym skriver:

Det lyder bare som om at det er okay at manden er en sløv padde, for sådan er mænd. Jeg er ked af det fordi jeg ikke får overraskelser eller bliver forkælet, og sådan er kvinder. Men det er ikke okay.!

Det synes jeg er lortelogik. Jeg har sgu ret til at blive ked af det. Fint nok at I ikke har forståelse for det. Jeg har ikke brug for at skulle fikse min kæreste, han er god nok som han er, og jeg elsker ham. Men jeg har vel lov til at drømme... Og det hjælper jo nok lige lidt hvis jeg begynder at bede ham om det, det giver ham da kun mindre lyst til at gøre sådan noget for mig. Jeg kender ham. Og I kender  at jeres mænd. 

Jeg er sgu bare ked af det og det er nu sådan jeg har det. Jeg havde brug for at "græde" ud, eftersom jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle gøre af mig selv. 

Det er også helt cool at du har brug for at lukke lort ud et sted som ikke er i hovedet på kæresten. Det forstår jeg godt. Grunden til at folk giver dig de råd de gør, er fordi det vil være rigtigt uheldigt hvis det ender med at blive et problem i jeres parforhold at du forventer en hel masse ting af ham som han ikke kan leve op til fordi han ikke er den type mand. For det vil ikke være fair overfor ham.

Og jo - sorry - men det ER okay at han "kun" giver dig blomster fra Brugsen. Det er også okay at du bliver ked af det - men det er ikke okay at bebrejde ham og lade det gå ud over jeres forhold.

Anmeld

16. december 2014

modesty

Nej, det er da klart at det ikke virker. Hvem får helt vildt meget lyst til at dele ud af kærlighed når de bliver afvist? 

Du siger at du ikke har brug for at fikse ham, men alt i denne tråd skriger i den anden retning (og hvorfor i alverden giver du ham den kolde skulder hvis du ikke har brug for at fikse ham?).

Og det er ikke alle der siger at du skal bestille overraskelserne. Jeg siger f.eks at du skal lade være med at håbe på at de kommer og acceptere din mand som han er. Hvis han elsker dig og jeres familie og du ved det, og du elsker ham og I har det godt sammen - så glem det her med gaverne og romantikken. Der kommer intet godt ud af at være bitter og indebrændt.

Anmeld

16. december 2014

Zelinasmor

Jeg synes det var sødt at han kom med blomster. Uanset måden. Han kunne lige så godt have "glemt" det helt.

Jeg har svært ved at sætte mig ind i hvorfor der skal gøres noget stort ud af årsdage osv. Fint med en lille gave, blomst eller ekstra sød besked. Men at blive skuffet over kun at få blomster fra brugsen - det kan jeg altså ikke sætte mig ind i. Han ér en mand og de tænker slet ikke på samme måde som os. 

Du behøver jo ikke sige til ham: "Hey skat. Jeg vil gerne have at du overrasker mig og det skal gøres på denne måde ... ......" Men du kan evt sige til ham at du ønsker han gør lidt mere ud af f.eks jeres årsdage.

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men se - er det ikke synd du skal gå og straffe ham sådan og ovenikøbet uden at sige direkte hvorfor du giver ham den kolde skulder. Han går sikkert og er forvirret, for han har jo købt blomster, han har skænket det nogen tanker. 

Du skriver han godt ved du vil have et frieri, men hvis han ikke er klar så er det vel heller ikke fair du skal give ham den kolde skulder nu? 

Og igen: ja du skal bestille din overraskelse i år, men så slipper du måske for at gøre det næste år og så slipper du også for at blive skuffet. Jeg synes også det er sjovt du bliver ved med at bruge ordet overrakset - hvor overrasket vil du egentlig blive, når du nu har en klar forventning om hvad der skal ske på en årsdag? Og handler det om tanken eller om at du bliver overrasket? 

Det er da godt at du kan antage hvordan min kæreste tager det.! Han har ikke lagt mærke til det.! 

Men det er jo nok fordi han kom hjem med nyt "legetøj" til sig selv.! Det er hele aftenen stort set gået med. 

Men ja, det er helt sikkert mig der bare er helt galt på den og har en kæreste der ikke anerkender mig,  men som helt og holdent er helt korrekt på den fordi han er en mand.!

jeg nægter at bestille at han skal overraske mig for at jeg så slipper for at være skuffet.! For den følelse bliver bare erstattet med en anden følelse af nederen jeg ikke kan beskrive, over at jeg har bestilt min egen overraskelse. Fordi det i min verden ikke er noget man bestiller. Det skal jo være helt oprigtig og fordi han gerne VIL glæde mig at han gør det. 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er også helt cool at du har brug for at lukke lort ud et sted som ikke er i hovedet på kæresten. Det forstår jeg godt. Grunden til at folk giver dig de råd de gør, er fordi det vil være rigtigt uheldigt hvis det ender med at blive et problem i jeres parforhold at du forventer en hel masse ting af ham som han ikke kan leve op til fordi han ikke er den type mand. For det vil ikke være fair overfor ham.

Og jo - sorry - men det ER okay at han "kun" giver dig blomster fra Brugsen. Det er også okay at du bliver ked af det - men det er ikke okay at bebrejde ham og lade det gå ud over jeres forhold.

Jeg forventer jo ikke en HEL masse. Jeg havde kun håbet på st han efter 8 år endelig ville falde på knæ for mig og erklære sin kærlighed til mig. 

Og det skete bare ikke. 

Hvis vores parforhold var baseret på det at han ikke lever op til hvad jeg ønsker så havde vi ikke været sammen så længe.! 

Han besider en masse andre gode kvaliteter, men han ejer bare ikke sans for romantik, og det har jeg faktisk ytret for ham at jeg godt gad at han var mere romantisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.