I går havde min kæreste og jeg årsdag.. Vi har været sammen i en del år nu efterhånden. 8 år for at være præcis.
Vi havde ikke planlagt at vi skulle ud eller noget da det ikke er til da vi har en baby som jeg ammer. Men alligevel havde jeg lidt håbet på at han måske overraskede mig med et eller andet. og det gjorde han ikke.
Jeg havde købt ind til lækker aftensmad, en lækker bøf som er noget han virkelig godt kan lide. og så havde jeg også købt en lille gave til ham. Og da jeg gav ham gaven så sagde han at han ikke havde noget til mig. og jeg havde på en eller anden måde håbet på at han havde fundet noget som han bare synes jeg skulle have. eller bare planlagt et eller andet romantisk til mig.
Til min fødselsdag for ikke så længe siden, der var han småsløj og der sov han stort set hele dagen, så hvorfor har han så ikke gjort et eller andet for at gøre godt for at havde ligget og været syg. (jeg ved godt at han ikke selv kan gøre for at han var syg)
Men jeg kan ikke lade være med at være en smule såret når han bare ikke gør noget som helst for at vise mig hans følelser.
Han kom hjem med en buket blomster fra brugsen, som jeg synes er en rimelig letsluppet løsning. for det kræver altså ikke særlig meget tanke bag.. HVORNÅR KOMMER MIN KÆRLIGHEDSERKLÆRING... jeg har virkelig lyst til at STORTUDE.. det er jo ikke GAVEN der betyder noget.. det er jo det at han har tænkt på mig og at han virkelig ønsker at vise mig sin kærlighed til mig..
Er jeg bare helt forkert på den?
jeg havde egentlig sagt til mig selv at jeg ikke skal forvente noget og der sker ikke en skid osv. Men jeg havde nu også mere håbet end forventet vil jeg sige. og jeg er bare blevet så ked af det, og jeg føler lidt at hvis jeg siger det til ham, så virker jeg grådig eller sådan noget.. Men han kunne godt mærke på mig at jeg blev mere og mere ked af det iløbet af aftenen..
øv..
Anmeld