og der skete ikke en skid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.655 visninger
67 svar
77 synes godt om
16. december 2014

Anonym trådstarter

I går havde min kæreste og jeg årsdag.. Vi har været sammen i en del år nu efterhånden. 8 år for at være præcis.

Vi havde ikke planlagt at vi skulle ud eller noget da det ikke er til da vi har en baby som jeg ammer. Men alligevel havde jeg lidt håbet på at han måske overraskede mig med et eller andet. og det gjorde han ikke.

Jeg havde købt ind til lækker aftensmad, en lækker bøf som er noget han virkelig godt kan lide. og så havde jeg også købt en lille gave til ham. Og da jeg gav ham gaven så sagde han at han ikke havde noget til mig. og jeg havde på en eller anden måde håbet på at han havde fundet noget som han bare synes jeg skulle have. eller bare planlagt et eller andet romantisk til mig.

Til min fødselsdag for ikke så længe siden, der var han småsløj og der sov han stort set hele dagen, så hvorfor har han så ikke gjort et eller andet for at gøre godt for at havde ligget og været syg. (jeg ved godt at han ikke selv kan gøre for at han var syg)

Men jeg kan ikke lade være med at være en smule såret når han bare ikke gør noget som helst for at vise mig hans følelser.

Han kom hjem med en buket blomster fra brugsen, som jeg synes er en rimelig letsluppet løsning. for det kræver altså ikke særlig meget tanke bag.. HVORNÅR KOMMER MIN KÆRLIGHEDSERKLÆRING... jeg har virkelig lyst til at STORTUDE.. det er jo ikke GAVEN der betyder noget.. det er jo det at han har tænkt på mig og at han virkelig ønsker at vise mig sin kærlighed til mig.. 

Er jeg bare helt forkert på den?

jeg havde egentlig sagt til mig selv at jeg ikke skal forvente noget og der sker ikke en skid osv. Men jeg havde nu også mere håbet end forventet vil jeg sige. og jeg er bare blevet så ked af det, og jeg føler lidt at hvis jeg siger det til ham, så virker jeg grådig eller sådan noget.. Men han kunne godt mærke på mig at jeg blev mere og mere ked af det iløbet af aftenen..

øv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

M (:

Anonym skriver:

I går havde min kæreste og jeg årsdag.. Vi har været sammen i en del år nu efterhånden. 8 år for at være præcis.

Vi havde ikke planlagt at vi skulle ud eller noget da det ikke er til da vi har en baby som jeg ammer. Men alligevel havde jeg lidt håbet på at han måske overraskede mig med et eller andet. og det gjorde han ikke.

Jeg havde købt ind til lækker aftensmad, en lækker bøf som er noget han virkelig godt kan lide. og så havde jeg også købt en lille gave til ham. Og da jeg gav ham gaven så sagde han at han ikke havde noget til mig. og jeg havde på en eller anden måde håbet på at han havde fundet noget som han bare synes jeg skulle have. eller bare planlagt et eller andet romantisk til mig.

Til min fødselsdag for ikke så længe siden, der var han småsløj og der sov han stort set hele dagen, så hvorfor har han så ikke gjort et eller andet for at gøre godt for at havde ligget og været syg. (jeg ved godt at han ikke selv kan gøre for at han var syg)

Men jeg kan ikke lade være med at være en smule såret når han bare ikke gør noget som helst for at vise mig hans følelser.

Han kom hjem med en buket blomster fra brugsen, som jeg synes er en rimelig letsluppet løsning. for det kræver altså ikke særlig meget tanke bag.. HVORNÅR KOMMER MIN KÆRLIGHEDSERKLÆRING... jeg har virkelig lyst til at STORTUDE.. det er jo ikke GAVEN der betyder noget.. det er jo det at han har tænkt på mig og at han virkelig ønsker at vise mig sin kærlighed til mig.. 

jeg havde egentlig sagt til mig selv at jeg ikke skal forvente noget og der sker ikke en skid osv. Men jeg havde nu også mere håbet end forventet vil jeg sige. og jeg er bare blevet så ked af det, og jeg føler lidt at hvis jeg siger det til ham, så virker jeg grådig eller sådan noget.. Men han kunne godt mærke på mig at jeg blev mere og mere ked af det iløbet af aftenen..

øv..

Men han havde jo netop tænkt på dig, da han købte den buket? 

Anmeld

16. december 2014

Kløver

Anonym skriver:

øv..

Jeg kan nu godt forstå dig, min mand gør heller aldrig noget og har også været par i 8 år, han køber ikke engang blomster i Brugsen og er heldig hvis han overhovedet husker dagen eller vires bryllupsdag 

Har du snakket med ham om hvad det betyder for dig og hvis han er dårlig til at huske det at i sammen finder en løsning eller lignende 

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Men han havde jo netop tænkt på dig, da han købte den buket? 

ja det er rigtigt nok... og jeg får sjældent blomster... men det virker bare lidt som den "lette løsning" han havde jo ikke engang skrevet et kort, han sagde ikke engang noget da jeg fik den, han kom bare hjem med den og smækkede den på bordet og sagde "tillykke med mig"

Anmeld

16. december 2014

MorDk

Jeg kan godt forstå dig. men nogle (læs MANGE) mænd tænker ikke over det. Min "mand" han er såååå stolt af sig selv i år for han har f.eks husket at købe julegave til mig fra ungerne. Men ellers har mine fødselsdage, mors dag og overraskelser generelt været en by i Rusland. Og det ER ikke ens betydende med at De ikke elsker en, ikke tænker på en osv. De har det bare ikke i sig... 

Anmeld

16. december 2014

modesty

øv..

Han kan ikke læse dine tanker. Hvis du vil have noget, må du sige det til ham - og selv dér kan du ikke forvente at han "retter ind". Han er et andet menneske end dig, og viser sin kærlighed på andre måder. 

Derudover så kom han jo rent faktisk med blomster til dig. Så det passer jo ikke når du skriver at han ikke gjorde noget.

Men - forventningsafstem. I bliver nødt til at kommunikere om hvordan I vil have at tingene skal være. 

Herhjemme glemt vi begge vores bryllupsdag i år - kun min mor huskede den. Det er jo ikke ensbetydende med at vi ikke elsker hinanden helt vildt højt - det betyder bare ikke noget for os. Og sådan er mennesker så forskellige.

Anmeld

16. december 2014

MorDk

Anonym skriver:

ja det er rigtigt nok... og jeg får sjældent blomster... men det virker bare lidt som den "lette løsning" han havde jo ikke engang skrevet et kort, han sagde ikke engang noget da jeg fik den, han kom bare hjem med den og smækkede den på bordet og sagde "tillykke med mig"

JEg kan også bliver super skuffet. MEN han gjorde det. Han kom hjem med blomster og i sidste ende ER det jo tanken der tæller. Det er ihvertfald det jeg selv går og "bilder mig ind" *s* MEN tror mig jeg er tit blevet mega skuffet. Men jeg forventer INTET mere... Og sker der noget uventet eller lign jamen så er det bare et plus. Til gengæld tænker jeg og har altid tænkt over mærkedage og overraskelser osv. Det er så givende i et forhold at overraske og glæde sin partner. BAre så synd at de fleste kvinder bliver skuffede. Mænd er bare ikke skide romantiske anlagt. (nogle mænd) 

Anmeld

16. december 2014

M (:

Så er du nok nødt til at være ærlig over for ham. Fortælle, hvad du forventer - og være villig til at høre og imødekomme hans forventninger.

Jeg er sikker på, han ikke elsker dig mindre fordi han valgte den "nemme løsning". Han HAR tænkt på dig, og det burde betyde mere end hvor blomsten er købt eller om der er skrevet et kort. 

Anmeld

16. december 2014

BinaMor

Bare et kram herfra. husk at holde dialogen med ham!

Anmeld

16. december 2014

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg kan nu godt forstå dig, min mand gør heller aldrig noget og har også været par i 8 år, han køber ikke engang blomster i Brugsen og er heldig hvis han overhovedet husker dagen eller vires bryllupsdag 

Har du snakket med ham om hvad det betyder for dig og hvis han er dårlig til at huske det at i sammen finder en løsning eller lignende 

ja han glemmer da ikke dagen, men det er jo nok fordi jeg nævner det gerne dage i forvejen. jeg ville ikke kunne bære det hvis han rent faktisk glemte det. 

han ved udemærket godt hvad jeg vil og hvad jeg ønsker mig ALLERMEST.. Det som de fleste kvinder gerne vil når de har været sammen med sin kæreste i mange år gerne vil. 

jeg kan håbe at han måske ville gøre noget mere specielt ud af det, på et senere tidspunkt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.