Pikku Myy skriver:
Hvis du har brug for at din mand skal give dig gaver eller blomster for at vise dig hvor meget han elsker dig, bliver du nok nødt til at fortælle ham det. Han har højst sandsynligt ikke brug for disse ting fra dig til at understrege din kærlighed til ham, og forstår derfor ikke hvor meget det åbenbart betyder for dig.
Sæt dig ned og fortæl ham at du har brug for gaver og blomster på følgende mærkedage. Lav en liste sammen og hæng den på køleskabet eller skriv den i hans kalender. Og så skal du lade ham øve sig. Der vil komme dage hvor han glemmer det, men hvis du hjælper ham og sætter pris på det når det lykkes for ham, vil han efterhånden få gang i en rutine.
Held og lykke
er jeg den eneste der synes det er SKIDE fesent at BEDE om at blive overrasket på mærkedage osv..???
jeg har da virkelig ikke lyst til at BEDE om at få dit og dat..
desuden har jeg jo lov til at blive ked af det når jeg ikke bliver overrasket. men det er jo ikke ens betydning at jeg så skal BEDE ham om det for at jeg bliver stillet tilfreds..
det er jo lidt det der er min pointe..
han stinker bare til at vise mig sine følelser. og jeg må jo bare lære at acceptere at det der den mand jeg har valgt at få børn med og bo sammen med.
jeg kan dog ikke lade være med at føle mig ked af det og blive skuffet over at jeg ikke bliver behandlet lidt mere som hans dyrebare.
og jeg kan ikke lade være med at blive misundelig når andre piger bliver behandlet som prinsesser og får smykker og bliver tilbedt.
jeg havde egentlig bare brug for at "græde ud" et sted...
Anmeld