Anonym skriver:
Og der har han sagt det tager vi når tiden er inde med et smil på læberne..
Ja selvfølgelig ønsker jeg staten hoster op for jeg kan blive gravid, undskyld mig, kald mig naiv egoist og hvad du nu vil men aldrig om jeg som en kvinde der er skabt af naturen lade mig blive gravid ved alt muligt gøjl der på ingen måder er naturligt i mine øjne eller øre og slet ikke høre til for at skabe et liv... Så der vil jeg sgu ærligt være egoitisk og tænke på MIG hvis det værste tilfælde sgu ske..
Her til aften har han sågar holdt og
nusset min mave bevidst eller ubevidst.. Jeg tror han skal have slugt hele choket bare da det en stor skræmmende mundfuld!
Et barn der bliver skabt med hjælp fra alt muligt gejl som du kalder det, er lige så meget et naturligt barn, som et der bliver lavet af to mennesker.
Jeg synes du har nogle forkerte syn på ting.
Du vil hellere have et barn med en, der måske ikke ønsker at have noget med barnet at gøre, end at vente på det rette tidspunkt og så få hjælp fra staten... ???

Alle børn er mirakler, men man skal sku også tænke over hvordan tingene bliver når barnet bliver født. Og man skal ikke få et barn, bare fordi man måske ikke kan få et senere.
Du har allerede været gravid 2gange på 4år, der er folk der bruger 5+ år bare på at blive gravid en gang, men de kæmper, for det er de drømmer om. At blive mor og far, fordi de ved at de er klar.
Snak med din kæreste, lyt til ham. Og lad vær med at tage en beslutning, før I er 100% sikre.
Anmeld