Overreagerede jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Sidder i sofaen med kæresten som skyper med sin bror. De ser boksning og lige pludselig er der en kvinde på skærmen med rimeligt meget make up åbenbart. Jeg ser hende ikke. Broderen kommenterer hende. Jeg hører ikke hvad han siger og så siger min kæreste at hun har da alt for meget make up på og at hende kan han da ihvertfald ikke få pikken op at stå over for. 

Det bliver jeg sur over og ked af at han siger og nu er vi blevet uvenner over det  Siger til ham at sådan noget siger man da ikke og at han netop giver udtryk for at han har behov for at få pikken op at stå over at se på andre kvinder. Jeg kan ikke forstå at han har det behov når han har mig  Broderen hører selvfølgelig vores diskussion....

Er jeg for sart, sippet og jaloux?

Jeg forstår slet ikke problemet. Han siger jo netop at han IKKE kan få "pikken op og stå"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

SandraXOXO

Sprit25 skriver:

Det er vel også hans hjem? 

Åh jeg er så skide træt af: kvinder er ikke sexobjekter kortet!!! Vi ser sgu da lige så meget på mænd som de gør på kvinder!

En ting er at kigge og tænke. En anden ting er at komme med en klam kommentar som ts mand gjorde. Du må gerne synes han er charmerende, men JEG synes kommentaren er klam og lavtstående.  

Anmeld

14. december 2014

Nystart

Du ovrrfortolker og er lidt for jaloux....

Omsat fra mande sprog, hun er sku grim/ikke noget særligt! 

Havde han haft behov for at få den op at stå eller var utilfreds tror jeg bestemt ikke du skal regne med han havde slynget det ud uden omtanke og så du kunne høre det...

Sådan snakker nogle mænd bare....

Anmeld

14. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar! Jeg har sagt undskyld til ham og erkendt over for ham at jeg overreagerede men jeg har da vist ødelagt det godt og grundigt for han vil ikke acceptere min undskyldning. Han er godt sur på mig og siger at han er ligeglad med min undskyldning. Hvad mere kan jeg så gøre?? Jeg har nok også fortjent det...

Ærlig talt.. Så var jeg også blevet lidt ked af det. At han så slet ikke vil godtage din undskyldning over et øjebliks sårbarhed(der desværre førte til lidt uretfærdig udmelding) ja så vil jeg synes at han er lidt tarvelig. Vi kan da alle komme til at sige uheldige ting. Det havde han jo selv lige gjort.. Altså nogen mennesker er bare (lettere) barnlige selv i deres voksenliv. 

Mht ikke at godtage din undskyldning ja så må han jo være selv om det. 

Anmeld

14. december 2014

Sprit25

SandraXOXO skriver:

En ting er at kigge og tænke. En anden ting er at komme med en klam kommentar som ts mand gjorde. Du må gerne synes han er charmerende, men JEG synes kommentaren er klam og lavtstående.  

Jeg sagde ikke jeg synes han var charmerende. Jeg sagde jeg selv bare griner når mine kammerater og kæreste siger sådan. Ved de respekterer kvinder! 

Anmeld

14. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar! Jeg har sagt undskyld til ham og erkendt over for ham at jeg overreagerede men jeg har da vist ødelagt det godt og grundigt for han vil ikke acceptere min undskyldning. Han er godt sur på mig og siger at han er ligeglad med min undskyldning. Hvad mere kan jeg så gøre?? Jeg har nok også fortjent det...

Jeg må stemme i, med de fleste andre i koret

Du har overreageret, og siden du har sagt undskyld, har du nok også erkendt at det var det du gjorde. 

Ærgeligt at din mand ikke vil godtage din undskyldning, men måske er det en tilbagevendene begivenhed i jeres forhold? At han skal passe på hvad han siger/gør/ser hen?

Som andre siger, han er i et forhold, men det har ikke gjort ham blind. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men da jeg var omkring 16-18 år var jeg meget jaloux/usikker, så min daværende kæreste blev virkelig holdt i stram snor, og det blev han selvsagt træt af. 

Idag er jeg virkelig ligeglad, hviler alt for meget i mig selv, og vi kan sagtens snakke om hvem vi godt kunne og ikke kunne, uden at der går noget fra mig

Det er kvælende at være i et forhold hvor man føler man bliver begrænset. Så kunne man måske sige, jamen vi skal også tage hensyn til ts's følelse, ja bestemt men så er det måske et område de ikke passer så forfærdeligt godt sammen? 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Så kommer jeg med en lille Update. 

Vi er blevet gode venner igen og jeg vil prøve at tage det mere afslappet med andre kvinder og tænke på at han jo trods alt er sammen med mig og har valgt at være sammen med mig.

Men mit selvværd og selvtillid har jer der har nævnt det ret i ikke er for godt og det var nok derfor jeg reagerede som jeg gjorde igår. 

Men tak for jeres feedback!

Anmeld

15. december 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Så kommer jeg med en lille Update. 

Vi er blevet gode venner igen og jeg vil prøve at tage det mere afslappet med andre kvinder og tænke på at han jo trods alt er sammen med mig og har valgt at være sammen med mig.

Men mit selvværd og selvtillid har jer der har nævnt det ret i ikke er for godt og det var nok derfor jeg reagerede som jeg gjorde igår. 

Men tak for jeres feedback!

Synes det er rimelig sejt at du reagere som du gør på din feedback  Jeg var sgu blevet ked af nogle af de kommentarer der er kommet.

Jeg synes faktisk ikke det er i orden at han taler sådan, når du sidder og kan høre det, især ikke fordi han helt sikkert godt ved, hvordan dit selvværd har det. Dårlig stil, ærlig talt.

Sprogvalget er virkelig uheldigt. Han kunne i princippet have valgt en anden formulering... Men hvis det er noget ping-pong halløj som han og hans bror har kørende, er det jo noget helt andet..

At han ikke accepterede din undskyldning i starten er efter min mening ret vagt.

Men fedt at i er gode venner igen  håber du passer på dig selv og dit værd, og ikke altid tænker "det har jeg sikkert fortjent". Jeg har kendt til følelsen, det er ikke sundt at have det sådan..

Anmeld

15. december 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Det jeg blev sur over er hans behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det ligger måske lidt skjult i det han sagde men måske jeg også overfortolkede det?? 

For mig at lyde betyder det at han har behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det havde ikke noget med hende at gøre at jeg blev sur men det han sagde med at han da ikke kunne få den op at stå ved at se på hende. Hvorfor sige sådan noget?? Har han da et behov for at få den op at stå ved at se på smukke kvinder?? Sådan forstod jeg det.

Det er da en dum og primitiv måde han udtrykker sig på. Men tror mange mænd taler sådan indbyrdes. Du hørte det måske fordi han er tryg i dit selvskab og han troede han kunne være fri til sin mandechagon.

også tør jeg næsten love dig for at han ikke mente det bogstaveligt. Det var nok ikke som i "øv hende kan jeg ikke spille den af til" men nok mere som i "hende synes jeg er ikke er pæn"

tror du skal forklare ham hvad du præcis blev ked af og at du ved du misfortolkede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.