Anonym skriver:
Det jeg blev sur over er hans behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det ligger måske lidt skjult i det han sagde men måske jeg også overfortolkede det??
For mig at lyde betyder det at han har behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det havde ikke noget med hende at gøre at jeg blev sur men det han sagde med at han da ikke kunne få den op at stå ved at se på hende. Hvorfor sige sådan noget?? Har han da et behov for at få den op at stå ved at se på smukke kvinder?? Sådan forstod jeg det.
Men han sagde jo ikke at han havde behov for det ? Men bare at han ikke ville kunne få den op og stå over hende.
tror da det er meget normalt selvom man er i forhold at ligge mærke til om man syntes mennekser er atraktive uden at ville nogle med det .
Ku jo være han mente at hun bare slet ikke var hans type og han så bare har en sjov måde at sige det på.
Hvis det var mig ville jeg sige undskyld fordi jeg reagerede på den måde, da jeg syntes mange bliver alt for hurtigt jaloux i stedet for bare at have sagt det var sku en mærkelig måde at sige det på skat 
Anmeld