Overreagerede jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

hekran

Min erfaring med indlæg med cirka samme titel som dit er typisk, at svaret er ja �� 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

Sissel

Jeg var sgu også blevet ked af hvis min kæreste sagde sådan.. Det er virkelig en uheldig måde at sige det på.. Havde han bare sagt at han ikke synes hun var pæn, havde det jo været noget helt andet. Men synes det er en meget seksuel måde at udtrykke det på.. 

Men når det så er sagt, så lyder det altså virkelig som om du har dårligt selvværd. Og han forøvrigt er en røv, når han ikke vil godtage din undskyldning.. Han burde vel også kende dig, og vide hvad der tricker dig.

Anmeld

14. december 2014

lineog4

Nu ved jeg ikke hvordan dine ord faldt - men jeg tror også lige jeg skulle have et tænkerum hvis en så uskyldig (og tænker ikke en gang den er så ucharmerende måske har jeg bare haft for mange elever i udskolingen) bemærkning gjorde jeg blev beskyldt for at have behov for at blive liderlig ved at se andre.

Og ja så skal du huske hans bror hørte det hele og mon ikke de har talt om det - og de har kørt hinanden op om din reaktion var en overreaktion....

håber han er god i dag og jeg håber du har lært noget af situationen så du kan arbejde med en tro på dig selv og give lidt rum til din kæreste der i mine øjne intet galt gjorde eller sagde

Anmeld

14. december 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Sidder i sofaen med kæresten som skyper med sin bror. De ser boksning og lige pludselig er der en kvinde på skærmen med rimeligt meget make up åbenbart. Jeg ser hende ikke. Broderen kommenterer hende. Jeg hører ikke hvad han siger og så siger min kæreste at hun har da alt for meget make up på og at hende kan han da ihvertfald ikke få pikken op at stå over for. 

Det bliver jeg sur over og ked af at han siger og nu er vi blevet uvenner over det  Siger til ham at sådan noget siger man da ikke og at han netop giver udtryk for at han har behov for at få pikken op at stå over at se på andre kvinder. Jeg kan ikke forstå at han har det behov når han har mig  Broderen hører selvfølgelig vores diskussion....

Er jeg for sart, sippet og jaloux?

Jeps du er urimelig og sart

Anmeld

14. december 2014

SandraXOXO

Jeg var også blevet sur, sådan et grimt sprog gider jeg bestemt ikke hører på i mit hjem. Kvinder er ikke sexobjekter hverken med eller uden make up! Nogle mænd er så lavtstående! 

Anmeld

14. december 2014

lineog4

SandraXOXO skriver:

Jeg var også blevet sur, sådan et grimt sprog gider jeg bestemt ikke hører på i mit hjem. Kvinder er ikke sexobjekter hverken med eller uden make up! Nogle mænd er så lavtstående! 

Ved godt jeg måske er lidt mandlig. Men jeg har altså også nogen gange sagt: han kunne ikke få mine bukser våde 

Jeg ser ikke mænd som sexobjekter, ser ingen mennesker som sexobjekter. Men nogen gange er det bare den del af den primitive hjerne der er aktiviret i en snak - måske det kun var min mødregruppe, men kan da huske at ja der blev talt om billige bleer, men den primitive hjerne var tit med i snakken. Så typisk mandligt, måske ikke...

Anmeld

14. december 2014

DortheL

Ja, du overreagerede! :-) 

Anmeld

14. december 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Det jeg blev sur over er hans behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det ligger måske lidt skjult i det han sagde men måske jeg også overfortolkede det?? 

For mig at lyde betyder det at han har behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det havde ikke noget med hende at gøre at jeg blev sur men det han sagde med at han da ikke kunne få den op at stå ved at se på hende. Hvorfor sige sådan noget?? Har han da et behov for at få den op at stå ved at se på smukke kvinder?? Sådan forstod jeg det.

Men han sagde jo ikke at han havde behov for det ? Men bare at han ikke ville kunne få den op og stå over hende.

tror da det er meget normalt selvom man er i forhold at ligge mærke til om man syntes mennekser er atraktive uden at ville nogle med det . 

Ku jo være han mente at hun bare slet ikke var hans type og han så bare har en sjov måde at sige det på. 

Hvis det var mig ville jeg sige undskyld fordi jeg reagerede på den måde, da jeg syntes mange bliver alt for hurtigt jaloux i stedet for bare at have sagt det var sku en mærkelig måde at sige det på skat

Anmeld

14. december 2014

Sprit25

SandraXOXO skriver:

Det er vel også hans hjem? 

Åh jeg er så skide træt af: kvinder er ikke sexobjekter kortet!!! Vi ser sgu da lige så meget på mænd som de gør på kvinder!

Anmeld

14. december 2014

EnGodMor

Det er et meget gammelt udtryk mænd bruger. 

Så ja, du har overreageret syntes jeg 

Du burde være glad for at han siger sådan, det havde da Været værre hvis han havde sagt at hun godt kunne få hans tisse trold op at stå. 

Det andet han har sagt skal du kun tage som noget positivt, han er netop tilfreds med det han har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.