Overreagerede jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.300 visninger
68 svar
77 synes godt om
13. december 2014

Anonym trådstarter

Sidder i sofaen med kæresten som skyper med sin bror. De ser boksning og lige pludselig er der en kvinde på skærmen med rimeligt meget make up åbenbart. Jeg ser hende ikke. Broderen kommenterer hende. Jeg hører ikke hvad han siger og så siger min kæreste at hun har da alt for meget make up på og at hende kan han da ihvertfald ikke få pikken op at stå over for. 

Det bliver jeg sur over og ked af at han siger og nu er vi blevet uvenner over det  Siger til ham at sådan noget siger man da ikke og at han netop giver udtryk for at han har behov for at få pikken op at stå over at se på andre kvinder. Jeg kan ikke forstå at han har det behov når han har mig  Broderen hører selvfølgelig vores diskussion....

Er jeg for sart, sippet og jaloux?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ja! 

Er det ikke bare en (meget ucharmerende) måde hvorpå at sige en pige ikke er tiltrækkende? 

Anmeld

13. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja du er for sart/usikker. 

Selvfølgelig vil han kun have dig, men han er jo ikke blevet blind. Og jeg synes egentlig det er sjovt at du bliver sur over at han siger han IKKE tænder på kvinden. Jeg tror du har noget selvtillid/selvværd at arbejde med. 

Anmeld

13. december 2014

anjo01

Anonym skriver:

Sidder i sofaen med kæresten som skyper med sin bror. De ser boksning og lige pludselig er der en kvinde på skærmen med rimeligt meget make up åbenbart. Jeg ser hende ikke. Broderen kommenterer hende. Jeg hører ikke hvad han siger og så siger min kæreste at hun har da alt for meget make up på og at hende kan han da ihvertfald ikke få pikken op at stå over for. 

Det bliver jeg sur over og ked af at han siger og nu er vi blevet uvenner over det  Siger til ham at sådan noget siger man da ikke og at han netop giver udtryk for at han har behov for at få pikken op at stå over at se på andre kvinder. Jeg kan ikke forstå at han har det behov når han har mig  Broderen hører selvfølgelig vores diskussion....

Er jeg for sart, sippet og jaloux?

Hej.

Personligt synes jeg at du har overreageret vildt meget!

vær hellere lidt large omkring det og tag det som en kompliment istedet. Du er nok ikke typen der er nødt til at klistre diverse makeup produkter i hovedet for at være attraktiv, og det er jo dig han tænder på. 

Hvis det var mig ville jeg gå ind og undskylde at jeg havde overreageret. Og til en enden gang så vil jeg mene at diskussioner foregår bag lukkede døre, og ikke noget hans bror skal høre på. 

Anmeld

13. december 2014

aarhusmor

Nej jeg synes ikke du skal fortryde din reaktion. Det var da en kedelig måde din kæreste udtrykker sig på.

Jeg synes det er vigtigt at du anerkender dine egne følelser og det skal han respektere.

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Selvfølgelig vil han kun have dig, men han er jo ikke blevet blind. Og jeg synes egentlig det er sjovt at du bliver sur over at han siger han IKKE tænder på kvinden. Jeg tror du har noget selvtillid/selvværd at arbejde med. 

Det jeg blev sur over er hans behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det ligger måske lidt skjult i det han sagde men måske jeg også overfortolkede det?? 

For mig at lyde betyder det at han har behov for at få den op at stå ved at se på andre kvinder. Det havde ikke noget med hende at gøre at jeg blev sur men det han sagde med at han da ikke kunne få den op at stå ved at se på hende. Hvorfor sige sådan noget?? Har han da et behov for at få den op at stå ved at se på smukke kvinder?? Sådan forstod jeg det.

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

anjo01 skriver:

Hej.

Personligt synes jeg at du har overreageret vildt meget!

vær hellere lidt large omkring det og tag det som en kompliment istedet. Du er nok ikke typen der er nødt til at klistre diverse makeup produkter i hovedet for at være attraktiv, og det er jo dig han tænder på. 

Hvis det var mig ville jeg gå ind og undskylde at jeg havde overreageret. Og til en enden gang så vil jeg mene at diskussioner foregår bag lukkede døre, og ikke noget hans bror skal høre på. 

Jeg bad ham også om at gøre sådan så hans bror ikke kunne høre noget men det ville han ikke....

Anmeld

13. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mega overreaktion.

Han sagde jo netop at han IKKE fandt hende tiltrækkende (bare på en lidt mere mande-agtig, ucharmerende måde

kunne du aldrig i dit liv finde på at sige noget om en anden fyrs udseende hvis en veninde fx sagde "ej ham der er sgu da meget lækker" eller sådan? Det betyder jo ikke på nogen måde at man overvejer noget som helst, men som en anden skriver bliver man jo ikke blind bare fordi man er i et forhold  

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja, min selvtillid og selvværd er ikke helt i top. Er meget usikker på mig selv og det har jeg altid været  Men derfor retfærdiggøre det ikke det min kæreste sagde syntes jeg.

Anmeld

13. december 2014

Skouboe

Jeg ville nok stikke min kæreste en undskyldning sådan omkring nu, hvis jeg var dig. Du er langt over stregen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.