Overreagerede jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Men er det bare sådan mænd snakker sammen?? Og at de slet ikke mener det så slemt som det lyder?? 

Ja, de kommentere jo bare hvad de ser. Det er ganske uskyldigt.

Og vær stolt over at du har en mand, der ikke ser skønhed i make-upen men i dig. Det naturlige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det er naturligt. Alle kigger, på det ene eller det andet. Der bliver kommenteret, piftet.. Det er bare sådan vi er.... Men så længe man ikke er sammen med den anden, er det jo bare uskyldigt.
Du kan jo heller ikke gøre noget ved, hvis der dukker en halv klædt kvinde op på tv´et. Som der jo gjorde.

Men hvis du ikke vil have at han siger noget, må du jo sige at du ikke vil høre de kommentarer, men jeg synes det er lidt voldsomt..
Hvordan skal han vide hvad der er ok at sige?

Hvad gør at du ikke kan li at han kommentere en anden kvinde?
Har du aldrig siddet og snakket med veninder om fyre, selvom at du havde en fyr derhjemme?

Det der gør at jeg ikke kan lide at han kommenterer på en anden kvinde er at jeg så føler at jeg er grim og utiltrækkende. At han ikke tænder på mig og jeg føler at det er en snert af utroskab. Ved godt at det lyder vildt men det er sådan jeg har det. 

Til dit sidste spørgsmål så nej det har jeg ikke.

Anmeld

13. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

At han måske ser en kvinde f.eks på gaden som han syntes er pæn kan jeg jo ikke gøre noget ved. Så vil jeg bare ikke vide det. Så skal han holde det helt for sig selv. Jeg vil bare gerne have at han syntes jeg er dejlig, pæn og attraktiv. Og ja, jeg døjer med dårlig selvtillid og selvværd. For hvorfor skal man tænde på andre når man har en kæreste derhjemme?? 

Fordi man ikke er blevet blind blot fordi man er i forhold. De resterende kvinder i verden bliver ikke pludselig usynlige. Jeg synes egentlig det er synd for dig, for det må være hårdt at have det sådan husk at han er kærester med dig, fordi du er den der betyder noget for ham. Du har ikke kun udseendet, du er hele pakken

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Ja, du overreagerer! Det er jo bare en talemåde (omend en virkelig ucharmerende én af slagsen) og ikke bogstaveligt talt.

Noget helt andet er, at mænd altså ikke altid kan styre, hvornår de får erektion. Og bare fordi man synes, at en person er lækker, behøver man jo ikke at tænde på dem, som i at man gerne vil have sex med dem.

Det lyder som om, at du skal arbejde alvorligt med dit selvværd - og det kan din kæreste som sådan ikke hjælpe dig med, det skal komme indefra.

Endvidere burde du have ventet med at konfrontere ham til din kæreste og hans bror var færdige med at Skype.

Det var ham der begyndte at diskutere for han spurgte mig om noget og jeg var selvfølgelig afvisende og sur og det kunne han med det samme mærke. Jeg bad ham om at slukke for lyden så hans bror ikke kunne høre os men det ville han ikke. Også derfor jeg ikke føler at vi blev helt færdige med at snakke...

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Fordi man ikke er blevet blind blot fordi man er i forhold. De resterende kvinder i verden bliver ikke pludselig usynlige. Jeg synes egentlig det er synd for dig, for det må være hårdt at have det sådan husk at han er kærester med dig, fordi du er den der betyder noget for ham. Du har ikke kun udseendet, du er hele pakken

Ja, du har nok ret...

Anmeld

13. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det der gør at jeg ikke kan lide at han kommenterer på en anden kvinde er at jeg så føler at jeg er grim og utiltrækkende. At han ikke tænder på mig og jeg føler at det er en snert af utroskab. Ved godt at det lyder vildt men det er sådan jeg har det. 

Til dit sidste spørgsmål så nej det har jeg ikke.

Men han er jo sammen med dig. Det må der jo være en grund til. At han synes du er smuk og tiltrækkende.

Og lige meget hvor mange kvinder han ser på, og hvis den kommer op og stå, betyder ikke at han vil have sex med dem, men husk at han kommer hjem til dig, for det er dig han elsker, ikke dem.

Men du skal arbejde med dig selv, for jeg er ret sikker på at der vil komme andre kommentere som den(Sammen med venner, en bror eller noget) og det nytter ikke at du bliver sur over sådan en kommentar hver gang. Det vil også blive svært for din kæreste at vide hvad han kan og ikke kan sige, når du er der.

Anmeld

13. december 2014

Panther

Profilbillede for Panther

Det var ham der begyndte at diskutere for han spurgte mig om noget og jeg var selvfølgelig afvisende og sur og det kunne han med det samme mærke. Jeg bad ham om at slukke for lyden så hans bror ikke kunne høre os men det ville han ikke. Også derfor jeg ikke føler at vi blev helt færdige med at snakke...

Jamen du lægger jo selv op til en diskussion, hvis du opfører dig surt og afvisende. Så må du lige hanke op og bide følelserne i dig, eller fortrække til et andet rum indtil han er færdig, hvis du er så indebrændtes, at det ikke kan skjules.

og nej, selvfølgelig skal der ikke slukkes for Skype - det er da en super akavet situation, du sætter både din kæreste og hans bror i.

Anmeld

13. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Sidder i sofaen med kæresten som skyper med sin bror. De ser boksning og lige pludselig er der en kvinde på skærmen med rimeligt meget make up åbenbart. Jeg ser hende ikke. Broderen kommenterer hende. Jeg hører ikke hvad han siger og så siger min kæreste at hun har da alt for meget make up på og at hende kan han da ihvertfald ikke få pikken op at stå over for. 

Det bliver jeg sur over og ked af at han siger og nu er vi blevet uvenner over det  Siger til ham at sådan noget siger man da ikke og at han netop giver udtryk for at han har behov for at få pikken op at stå over at se på andre kvinder. Jeg kan ikke forstå at han har det behov når han har mig  Broderen hører selvfølgelig vores diskussion....

Er jeg for sart, sippet og jaloux?

Jeg synes det er sart ja 

Anmeld

14. december 2014

Lisbeth1985

JA!!!! Sådan er mænd - især,når de er flere sammen:-) Jeg er sikker på,at din kæreste ikke mente noget med det!! Giv ham et kys og sig undskyld for dit køns til tider tossede udbrud (vi oplever dem desværre alle)... Ha en skøn aften:-)

Anmeld

14. december 2014

Missy_B

Ja jeg synes helt sikkert at du overreagerer. Det han siger er jo ikke bogstaveligt, men et udtryk for at han synes hun ikke var lækker.

Kan du med 100% ærlighed i stemmen sige at du aldrig har set en fyr i et blad/film osv som du ikke skulle se snurre mange gange rundt om din seng før han var nedlagt? 

Synes faktisk din reaktion er lidt synd overfor din kæreste, og synes det ville være godt for dig at arbejde ned din selvtillid.. Hey - manden er kæreste med dig, dvs han finder dig lækker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.