Overreagerede jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

mor_til_L

Han er mand! Sådan snakker mænd! og nu sagde han netop ( indrikrete) at han ikke tændte på hende.. det må vel være nok for dig at vide? - Mænd er anderledes end kvinder og tænker anderledes. Og du kan ikke bilde mig ind at du ikke også lige for kigget lidt hvis en flot fyr går forbi - det er helt naturligt. Men derfor behøver man ikke at vil ha sex med personen .. 
Synes du skylder ham en undskyldning.. 

Hvad med når han er i byen og sådan? der er sikkert rigtig mange damer - men han kommer jo hjem til dig ? ... 

Synes bestemt du skal stole lidt mere på din mand end du gør! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

AnoMe

Mænd har ofte en lidt kejtet måde at sige det på.. Han svarede såmænd bare på noget broren sagde.. Det er ikke fordi at han har brug for at få den op og stå.. Som jeg forstår det, så kunne han lige så godt ha sagt "jeg er sku glad for at min kæreste ikke er som hende" han skal bare sige det på en lidt "sjov" måde når det er mandesnak.. Hvorfor egentlig blive så sur? Han kan jo ikke springe gennem skærmen og være sammen med hende (som han tydeligvis ikke tænder på).. Vær du kun glad for at han ikke tænder på alle hunkøn han ser.. Og selvom han tænder på nogen, så betyder det ikke at han vil være sammen med dem.. Han ved udemærket godt hvor han høre til.. Lær dig selv at "læse" mellem linjerne

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! Jeg har sagt undskyld til ham og erkendt over for ham at jeg overreagerede men jeg har da vist ødelagt det godt og grundigt for han vil ikke acceptere min undskyldning. Han er godt sur på mig og siger at han er ligeglad med min undskyldning. Hvad mere kan jeg så gøre?? Jeg har nok også fortjent det...

Anmeld

14. december 2014

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar! Jeg har sagt undskyld til ham og erkendt over for ham at jeg overreagerede men jeg har da vist ødelagt det godt og grundigt for han vil ikke acceptere min undskyldning. Han er godt sur på mig og siger at han er ligeglad med min undskyldning. Hvad mere kan jeg så gøre?? Jeg har nok også fortjent det...

"Jeg har nok også fortjent det".. Comon.. Nu hanker du lige på alle måder op i dig selv og begynder at arbejde på det selvværd.

Du går ind og siger, at du er oprigtig ked af, at du overreagerede, og at du håber, han vil tage imod din undskyldning. Og så må han blive god igen, når han er klar - du kan ikke gøre mere end det.

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

"Jeg har nok også fortjent det".. Comon.. Nu hanker du lige på alle måder op i dig selv og begynder at arbejde på det selvværd.

Du går ind og siger, at du er oprigtig ked af, at du overreagerede, og at du håber, han vil tage imod din undskyldning. Og så må han blive god igen, når han er klar - du kan ikke gøre mere end det.

Jeg har virkelig forsøgt at undskylde og forklare men han er virkelig ikke til at trænge igennem. Nu vil jeg lægge mig til at sove og så se hvordan han er imorgen. 

Han mener ikke at man først siger det ene og så noget andet det næste øjeblik. 

Anmeld

14. december 2014

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Jeg har virkelig forsøgt at undskylde og forklare men han er virkelig ikke til at trænge igennem. Nu vil jeg lægge mig til at sove og så se hvordan han er imorgen. 

Det er netop det, jeg mener. Du har givet en oprigtig undskyldning, og så er den ikke længere. Du kan ikke gøre mere ved det. Det er jo ikke fordi, du har gjort noget fuldstændig utilgiveligt.

Men hold op med de dér "så har jeg nok fortjent det" og "han tænder garanteret på alle andre end mig". Tro på dig selv og respekter dig selv!

Anmeld

14. december 2014

AnoMe

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå ham.. Først ydmygede du ham foran hans bror og beskyldte ham for at ville være utro..

men han burde også være voksen nok til at tilgive og han burde vide at man tit overreagere og kommer på bedre tanker efter en tænkepause.. Han skal nok blive god igen men det er aldrig godt at gå i seng og være uvenner.. Tror ikke du har ødelagt noget.. Lige nu er han bare et såret dyr som skal have tid og ro til at slikke sår

Anmeld

14. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nøj, jeg var blevet ederspændt rasende hvis min kæreste havde sagt sådan lige foran mig! 

Én ting er når drengene er samlet, og de mandehørmer, at der falder sådan nogle kommentarer. Men hjemme i min egen stue gider jeg simpelthen ikke høre på sådan noget.

Du siger jo heller ikke "Ej, han gør mig ikke særlig våd".. 

Synes det er total mangel på respekt at sige sådan.

Anmeld

14. december 2014

Sprit25

Men er det bare sådan mænd snakker sammen?? Og at de slet ikke mener det så slemt som det lyder?? 

Ja det er sådan mænd snakker! Jeg tror jeg har hørt alle mine kammerater og min kæreste for den sags skyld bruge den vending. Tror måske også jeg har givet dem blikket en gang eller 2 for så bare at ryste på hovedet ig små grine. Mænd er mænd og med alt respekt: så lyttede du med mens han talte med sin bror og synes du skylder begge en undskyldning .

Mig og min kæreste er åbne hvis vi ser en der tænder os og siger åbent: ham/hende kunne jeg godt. Velvidende at det er hinanden vi vel! Jeg har sågar sagt: hvis X ikke var din ven og vi ikke var kærester var jeg gået all in! Åh min veninde, der var i rummet blev sur

edit: kan se du har snakket med ham: nu overreagere han så også bare igen mænd! Ved din kæreste godt du har de her selvværdsproblemer? 

Anmeld

14. december 2014

lillespir26

Han er en mand som snakkede med sin bror sådan snakker de vel bare til hinanden deres drenge ping pong

så nej tror bestemt ikke at han mente det så direkte jeg har brug for at få den op at stå over andre og du kan da være sikker på tøre han sige sådan når han ved du sidder ved siden af er det jo deres måde at snakke på kunne forstå du var blevet sur hvis du kom i fra et andet rum og overhørte det uden af kunne se og hvide hvad der skete på skærmen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.