Årh ha, gid jeg havde en eks der ville se sin søn, så min søn stadigvæk havde sin far - dette er min første tanke ..
Selvom du er bopælsforældre kan han, hvis han vil, godt tilbageholde jeres datter, da i intet har på skrift!
Du kan derimod også tilbageholde hende, hvis du mener at det er imod barnets tarv, at hun skal hjem til far.
personligt står jeg i den situation at min søn ikke har set sin far, i nu, 8 uger, dette er efter hans eget ønske, jeg har nu valgt at indkalde til møde i forvaltningen, da jeg også står med en far, der ingen bopæl har, og truer med selvmord, sidst han havde vores søn, fik jeg en grim besked om at han ville gøre en ende på sine dage, når han havde lagt vores søn i seng, heldigvis gjorde han ikke dette, men jeg har informeret faren om, at han ikle skal komme efter hans søn, som landet ligger nu, jeg tilbageholder fordi jeg tænker på mit barns ve og vel, dette har jeg også informeret amtet om..
jeg ved ikke hvad der ligger til grund for, at du mener at din eks ikke kan have jeres datter i 3 overnatninger, om det er fordi DU er bange for at undvære hende så længe, eller om du mener at han ikke kan varetage opgaven, men for alt i verden, tænk på jeres datters behov 
Anmeld