Hvor mange herinde der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Min Mor gør ikke rent hos mig.. 

Jeg eg gør rent hos min Svigerinde af flere grunde. 

Både hende og hendes mand arbejder meget og har 3 børn, hvor de 2 af dem er meget syge og brug for deres forældre nærhed konstant! (Længere sørgelig historie..) 

Men jeg bor ret tæt på dem. 

Okay tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Anonym trådstarter

Camilla19 skriver:

Jeg vil helst selv have styr på mit hjem.

men pga jeg har et 12% handicap i min venstre ankel, er der nogle små ting som jeg engang imellem får hjælp til. 

Som at gå ud med affald, eller løfte tungt eller ting der står højt oppe :-) 

men der er jeg så heldig at min mor bor tæt på mig og selvfølgelig min forlovede når han gider :-)

men alt andet gør jeg selv, hader at se andre ordne mit hjem, så kunne jeg ligeså godt flytte hjem til min mor igen  

Det er der skam ikk noget skam i der er man jo undskyldt men godt klaret med at gør det du kan

men jeg mener hverken dem der er syge eller på et eller andet måde ikk kan eller dem der betaler sig til det osv . 

Mener dem der har nomal arbejdstider men også ovenikøbet gå på barsel.

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

Plus begge personernes forældre altså det par. Begge deres forældre og svigerforældre skal mindst køre 30 min hver gang 

Anmeld

10. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg forstår ikke helt problemet? Hvis begge parter er glade for ordningen, så fred være med det. Jeg synes det er fantastisk når man som familie hjælper hinanden - og det er da i hverdagen man har allermest brug for en hånd. Jeg ved da der er masser af børnefamilier som klager over dårlige vilkår, så hvis bedsteforældre - eller andre familiemedlemmer tilbyder at hjælpe kan jeg ikke se problemet. Det gør dem hverken dovne eller umodne. Jeg tror faktisk verden ville blive et bedre sted hvis vi gav os tid til at hjælpe hinanden lidt mere  Desuden så går det ofte begge veje. Min svigerfar laver rigtig ofte mad til os (han er en fantastisk kok) og stryger ofte også vores ting. Til gengæld så ordner vi alle de lidt mere fysiske ting for ham, vander hans blomster, tømmer opvask så han ikke skal bøje sig (dårlig ryg) og hjælper ham med hans økonomi. 

Jeg kan heller ikke se hvorfor man ikke kan få hjælp når man er på barsel. Det kan være rigtig hårdt for nogen, mens andre kan sagtens klare alting selv. Man skal respektere at vi har forskellige behov - uden at dømme dem der har brug for lidt mere hjælp!

P.S. Det er vel heller ikke så meget anderledes end at betale sig fra det? Det er vel også dovent?

Anmeld

10. december 2014

Krydserfingre

mor:) skriver:

Ih det lyder da også skønt 

et sidste spørgsmål: har hun så en nøgle til jeres hjem?

Ja det er det også  

og ja det har hun. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.