Hvor mange herinde der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Nu bor jeg i et andet land end resten af min familie, men selvom jeg ikke gjorde det, skulle de da ikke komme og gøre rent for mig 

Dermed ikke sagt, de ikke hjælper lidt, når de er her. Min far har lige været herovre og besøge os i en uge, og han hjalp da med at samle nogle nye møbler og få min have gjort vinterklar. Men det er ikke noget, der sker mere end to gange om året, så helt fast er det nok ikke 

MEN jeg har før haft en pige til at komme og gøre rent hver uge i et par timer - men det betalte jeg så også for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Bshizzle

Jeg kan sagtens forstå forældre evt får andre eller selv deres egne forældre til at hjælpe med rengøringen!  (Hvis det er ok fra dem).

Men kun af den simple grund, hvis de er karriere mennesker, døjer med daglige smerter mm..

For når de kommer hjem så handler resten af dagen KUN om ungerne, hygge mm! 

JEG gør selv rent hjemme.. 

Og faktisk gør jeg osse rent hjemme hos min Svigerinde og Svigermor. 

Men det er simpelhen fordi de har rigeligt at se til, og så kan jeg hjælpe dem den vej! 

Mvh en som ved siden af arbejder med rengøring i privat hjem og virkesomheder  ;-) 

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg kan sagtens forstå forældre evt får andre eller selv deres egne forældre til at hjælpe med rengøringen!  (Hvis det er ok fra dem).

Men kun af den simple grund, hvis de er karriere mennesker, døjer med daglige smerter mm..

For når de kommer hjem så handler resten af dagen KUN om ungerne, hygge mm! 

JEG gør selv rent hjemme.. 

Og faktisk gør jeg osse rent hjemme hos min Svigerinde og Svigermor. 

Men det er simpelhen fordi de har rigeligt at se til, og så kan jeg hjælpe dem den vej! 

Mvh en som ved siden af arbejder med rengøring i privat hjem og virkesomheder  ;-) 

Okay

må jeg spørger hvad med din egen mor? 

Og hvorfor gør du  svirgerindens hjem rent? 

Har hun smerter eller lignene?

Anmeld

9. december 2014

Nystart

Nooooooo 

Hverken min egen eller kæresten familie skal gøre rent hos mig....Og gå rundt i mit hjem.når jeg ikke er hjemme....eller gøre rent  når jeg er hjemme.....

Min eks svigermor gjort rent for min eks og troede det skulle forsætte da jeg flyttede ind.... Menej... Er man flyttet hjemmefra børn man dælme kappe navle strenge og tag ansvar for sit eget liv og hjem... Og ønsker man rengøring så hyr nogle til.de....

Anmeld

9. december 2014

Krydserfingre

Vi får rengørings hjælp af en rengøringsdame fast en gang om ugen - og det elsker jeg! Ville aldrig nogensinde have mine forældre til at gøre det. Både af ren respekt og ville ikke synes det var rart min mor skulle vaske mit og kærestens beskidte undertøj. Udover rengøringsdame gør jeg det selv  

Anmeld

9. december 2014

Stumpen

Mange familier lever idag i en stresset tilværelse og jeg ser absolut intet forkert i at deres mor/svigermor/svigerinde/rengøringsdame gør rent hos dem, så længe begge parter har det fint med det..

Tror ingen hjælper, hvis ikke d gider eller ikke har tid..

Men se en hjælp det er for familien, der kommer sent hjem, har to-tre børn, der går til to slags sport hver, lektier, bestyrelsesposter, egen sport, forældresamtaler osv...

Anmeld

9. december 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nu har vi købt stort hus med have. Den ordner min far. Og min mor har altid vasket vores tøj gjort rent og passet mine unger. Min mor bader og laver mad flere gange om ugen. Jeg har ikke noget imod det. Jeg er bare taknemlig over den hjælp jeg kan få da mig og min mand arbejder meget og ellers ville få en rigtig stresset hverdag.

Og forresten de er ikke tvunget til det med gør det af egen lyst og overskud.

Anmeld

9. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Netop

det har nok stået på nok endda før jeg kom ind i den familie. (I min mands famillie. Vi har været sammen i over 5 år) 

så er det ikk så nomalt som jeg troede. 

Men uanset hvad synes jeg det er synd. for de er gode mennesker og kan ikk sige nej. 

Kan ikk forstår at man lader de ældre mennesker gør ens arbejde

Ja det syndt

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Mange familier lever idag i en stresset tilværelse og jeg ser absolut intet forkert i at deres mor/svigermor/svigerinde/rengøringsdame gør rent hos dem, så længe begge parter har det fint med det..

Tror ingen hjælper, hvis ikke d gider eller ikke har tid..

Men se en hjælp det er for familien, der kommer sent hjem, har to-tre børn, der går til to slags sport hver, lektier, bestyrelsesposter, egen sport, forældresamtaler osv...

Det skam ikk dem jeg mener

mener bare en nomal famillie der har nomal arbejds timer. Og hvad vil du mene når man alligvelet går på barsel osv?

Anmeld

9. december 2014

Stumpen

Anonym skriver:

Det skam ikk dem jeg mener

mener bare en nomal famillie der har nomal arbejds timer. Og hvad vil du mene når man alligvelet går på barsel osv?

Hvis der er snak om en mor uden smerter af en art eller en mor, der ikke har et barn der kræver hende meget, så hun nærmest ingen søvn får, så vil jeg nok anse det som dovenskab...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.