Hvor mange herinde der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.159 visninger
44 svar
14 synes godt om
9. december 2014

Anonym trådstarter

få andre til at gøre rent for jer? 

Her mener jeg jeres forældre og svigerforældre. 

Hvor mange er jer herinde få deres forældre og svigerforældre til at gør rent for en? 

Og her mener jeg både gør hele huset rent, ordner haven, og tøj vask. 

Og jeg mener fast hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

FruStolpe

Hvis bare jeg havde forældre/svigerforældre som gad det 

Hvorfor spørger du ?? 

Anmeld

9. december 2014

M &.I

Nope , mine forældre gøre det ikke synes ikke de skal gøre det , de har jo deres egen hjem at tage sig.

og svigerforældre bor i udlande. Så her gøre jeg og min mand  

hader når folk blander ind i mit hjem . Når jeg ved hvor alting ligger! 

Hvorfor ??? 

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Hvis bare jeg havde forældre/svigerforældre som gad det 

Hvorfor spørger du ?? 

Nå ok. 

Jeg spørger bare fordi jeg kender nogle der gør det. Og tænkte jeg lige vil spørger om hvor mange herinde der også gør det. Af nysgerrighed vil bare vide er det virkelig så normalt uden jeg ved det.

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Nope , mine forældre gøre det ikke synes ikke de skal gøre det , de har jo deres egen hjem at tage sig.

og svigerforældre bor i udlande. Så her gøre jeg og min mand  

hader når folk blander ind i mit hjem . Når jeg ved hvor alting ligger! 

Hvorfor ??? 

Nemlig

jeg synes ikk man er en fuld voksne mennesker der bestå af mand kone og de har børn osv at de ikk gider at gøre selv rent i deres eget hjem. 

Anmeld

9. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Nemlig

jeg synes ikk man er en fuld voksne mennesker der bestå af mand kone og de har børn osv at de ikk gider at gøre selv rent i deres eget hjem. 

Hvis der findes synes jeg det er pinlig at forældre / svigerforældre gøre alt deres arbejde. 

Stakkels dem! Hvis der findes! 

Anmeld

9. december 2014

B&J

Utroligt nogle får deres forælder til det, jeg kan selv og vil da selv for min mor skal da ikke snage i alle mine ting 

Anmeld

9. december 2014

Stjerneskud84

De er heldige dem der får gjort rent.. 

Jeg kan og vil selv 

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Hvis der findes synes jeg det er pinlig at forældre / svigerforældre gøre alt deres arbejde. 

Stakkels dem! Hvis der findes! 

Netop

det har nok stået på nok endda før jeg kom ind i den familie. (I min mands famillie. Vi har været sammen i over 5 år) 

så er det ikk så nomalt som jeg troede. 

Men uanset hvad synes jeg det er synd. for de er gode mennesker og kan ikk sige nej. 

Kan ikk forstår at man lader de ældre mennesker gør ens arbejde

Anmeld

9. december 2014

SandraXOXO

Min mor prøver da ihærdigt på lige at tá af bordet, vaske op, eller lign hvis de har spist her selv om jeg siger hun ikke behøver, omvendt gør jeg det samme når vi er hos dem. Sådan er vi opdraget men direkte rent gør mine forældre ikke i mit hjem, ville dog gerne ansætte min mor som hushjælp, hun er altid så grundig haha. Svigerforældrene gør absolut ikke rent i mit hjem- men da min kæreste boede selv, gjorde hans mor rent og vaskede tøj for ham til han var 21 hun er lykkelig for at jeg har overtaget ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.