Hvor mange herinde der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Puha ... Er der virkelig nogle voksne mennesker som får hjælp hver dag af deres forældre ? :O altså jeg havde svært nok ved at min veninde og hendes mand flyttede ind ved siden af hendes forældre for at være sammen med dem hver dag og spise hos dem. Det synes jeg var meget ............. ja ............ Jeg kan ikke engang forklarer det. Det virker bare meget umodent og dovent.... 

Det ikk hver dag. Det er der da ingen der kan holde til. Men de gør rent for dem og ordner have mm ca hverandet månede. 

( og nej de gør ikk rent selv. Kun når forældrene og svigerforældre kommer og gør det) 

altså hvis man nu siger at de har den undskyldning at de arbejder og har børn at tag sig af og hverdagen er stresset. 

Men fatter så ikk når man NU går på barsel men stadig ikk gør sit hus rent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Kløver

Vi gør alt selv, har dog særlige anledninger fået hjælp, svigerfar klipper dog halvdelen af gangene græs, men er mere fordi han kommer os i forkøbet, og hjælper af og til med at klippe hæk, da de så er to om det. 

Men de er søde til at hjælpe med renovering og de mere specielle opgaver  

Anmeld

10. december 2014

namaha

Jeg vil sige at dengang jeg flyttede hjemme fra, skulle efter to måneder 4 uger på rejse. Min x var da alene hjemme

der var min mor og søs oppe og gøre rent, for det KUNNE HAN IKKE FINDE UD AF!  Var rasende på ham da jeg fandt ud af det, for min mor skal flikke gøre rent for mig, også var han altså 20 år så han burde selv kunne gøre det...

nu bor mine forælder, og våsvigerforælder henholdvis langt væk, men når du er her, så skal de ikke føre noget som helst anden end at hjælpe med at rydde af bordet efter maden (hvis de altså gider) 

ømen det gør ikke rent hos os.

min mor og mormor siger bare "jeg lukker bare døren" eller "jeg rydder ikke op for jer" 

Anmeld

10. december 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Okay

må jeg spørger hvad med din egen mor? 

Og hvorfor gør du  svirgerindens hjem rent? 

Har hun smerter eller lignene?

Min Mor gør ikke rent hos mig.. 

Jeg eg gør rent hos min Svigerinde af flere grunde. 

Både hende og hendes mand arbejder meget og har 3 børn, hvor de 2 af dem er meget syge og brug for deres forældre nærhed konstant! (Længere sørgelig historie..) 

Men jeg bor ret tæt på dem. 

Anmeld

10. december 2014

Hertz

Da jeg var barn kom min farmor hver fredag og støvsugede hos mine forældre mens vi var afsted så gav mine forældre mad om aftenen, men det var hende selv der ville.

Anmeld

10. december 2014

Camilla19

Anonym skriver:

få andre til at gøre rent for jer? 

Her mener jeg jeres forældre og svigerforældre. 

Hvor mange er jer herinde få deres forældre og svigerforældre til at gør rent for en? 

Og her mener jeg både gør hele huset rent, ordner haven, og tøj vask. 

Og jeg mener fast hver gang.

Jeg vil helst selv have styr på mit hjem.

men pga jeg har et 12% handicap i min venstre ankel, er der nogle små ting som jeg engang imellem får hjælp til. 

Som at gå ud med affald, eller løfte tungt eller ting der står højt oppe :-) 

men der er jeg så heldig at min mor bor tæt på mig og selvfølgelig min forlovede når han gider :-)

men alt andet gør jeg selv, hader at se andre ordne mit hjem, så kunne jeg ligeså godt flytte hjem til min mor igen  

Anmeld

10. december 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hvor mange er jer herinde få deres forældre og svigerforældre til at gør rent for en? 

Er aldrig sket her - hverken mens jeg var/er gravid eller imellem 

Anmeld

10. december 2014

modesty

Anonym skriver:

What?! Det har jeg aldrig hørt om nogen der fik. Lyder virkelig mærkeligt.

Anmeld

10. december 2014

Chevro

Anonym skriver:

Lige pt har jeg min mor og søster til at hjælpe når min kæreste ikke gør det. Fordi jeg ikke må noget længere pga ødelagt bækken og samtidig alvorlig bækkenløsning.

Men normalt og fast er det ikke noget jeg kunne tænke mig Det føles så træls!!! 

Så vil jeg hellere have en rengøringskone på 

Anmeld

10. december 2014

Mettefpigen

Nej nej nej! Det gør jeg selv

Men jeg hjælper min mor med rengøring, skrald og hænge tøj på  Vi bor heldigvis tæt på hinanden så vi ses flere gange om ugen og bassen og jeg sover tit hos hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.