Vold/overfald/chikane - Blander du dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

esioul

MorDk skriver:

Blander du dig, hvis du ser et overfald? Stopper du det? Ringer du til politiet? Spørger du indtil offeret efterfølgende? Eller er du sådan en svagpisser som kigger den anden vej? Jeg sidder og ser Go' morgen Danmark og jeg er ærligt talt dybt rystet over, at der findes SÅ mange "svagpissere" i det her samfund! Tag jer dog sammen og hjælp jeres medmennesker.

Jeg ved faktisk ikke om jeg vil blande mig. Synes det er svært at sige før man står i det. 

Men vil under alle omstændigheder tilkalde hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

Kay

Har stået i en sådan situation et par gange, da jeg var yngre gik jeg i mellem og gjorde indsigelser, og har da også fået og givet et par på lampen...

Men selvom jeg kun er 27 er der sgu sket meget siden "den gang" Danmark er blevet mere rå og brutal, også i de små byer som en af dem jeg stammer fra...og det er nu snarre en kniv i ryggen end et par på hoved man får ud af at blande sig...så jeg er stoppet med at blande mig direkte, har jo også et par tøser at tage hensyn til...til gengæld ringer jeg selvfølgelig til politiet alt andet er sgu ikke ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.