Anonym skriver:
Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu
Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt
Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig..
Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham 
Hva skal jeg gøre?
Først kæmpe knus til dig!
Hvor må det være en forfærdelig situation at stå i, at blive udsat for den slags af den man stoler mest på! 
Når det så er sagt, så kan jeg ikke forstå at det overhovedet er et spørgsmål? Selvfølgelig skal du ikke være sammen med sådan en mand, uanset hvor højt du elsker ham. Hvis han slipper afsted med det én gang, vil han vide at han kan gøre det igen.
Herhjemme lyder det til tider også som om at vores overbo banker sin kæreste synder og sammen. Det er fandme uhyggeligt at høre på! Og endnu mere skræmmende, at hun bliver ved med at vende tilbage! For ja, han bliver ved med at slå hende efter et par ugers eller måneders ro. Og ja, vi har haft tilkaldt politiet af frygt for hendes liv, det er endda så voldsomt at dem på den anden side af vejen også har haft tilkaldt politiet! Men det stopper bare ikke? For det er ikke kvinden selv der har anmeldt ham, og hun er jo blevet smidt ud af manden inden politiet kommer. 
Jeg har hørt om par, der er kommet videre efter utroskab, men jeg har desværre aldrig hørt om en mand der er holdt med at slå.
Jeg tror virkelig ikke der er andet at gøre end at komme væk fra ham i en fart!
Og så er jeg meget enig med de andre i, at du hurtigst muligt skal afsted på skadestuen - og det kan kun gå for langsomt! Jeg mener der er noget med max 48 timer efter en ulykke, så det er da bare med at komme afsted! Der kan være sket langt værre ting end en hjernerystelse efter sådan en tur!
Så kom ud af døren nu i stedet for at sidde og skrive her - det kan kun gøre en eventuel hjernerystelse værre.
Skriv hellere en update til alle os som er bekymrede for dig, når du HAR været til lægen og er et sikkert sted væk fra den mand!
Al held og lykke til dig herfra!