Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vil lige give dig et kæmpe kram. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Røverdatter

Tænkte jeg var nød til at tage billeder af det

Det er godt at du har taget billeder. Du ved allerede hvor langt ude det er, at han har gjort dette mod dig. Selvom det måske er ubevidst at du har taget billeder, så ved du inderst inde at det ikke er i orden! 

Jeg håber at du kommer hurtigst muligt væk fra ham.

Min fars kæreste (har jeg før skrevet herinde) levede for 30 år siden i et voldeligt forhold, hvor hun blev tævet og voldtaget gennem 6 år. INGEN er tjent med sådan et forhold. Det hun gjorde den første gang det skete var at hun tænkte "jeg er sikkert selv ude om det, og hvis bare jeg er sød nok så gør han det aldrig igen".

Kom væk fra ham i en fart, søde du. Ellers vil det udvikle sig - er jeg ikke i tvivl om, nu hvor skaderne er så hårde! 

Masser af styrke på din vej 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Det er godt at du har taget billeder. Du ved allerede hvor langt ude det er, at han har gjort dette mod dig. Selvom det måske er ubevidst at du har taget billeder, så ved du inderst inde at det ikke er i orden! 

Jeg håber at du kommer hurtigst muligt væk fra ham.

Min fars kæreste (har jeg før skrevet herinde) levede for 30 år siden i et voldeligt forhold, hvor hun blev tævet og voldtaget gennem 6 år. INGEN er tjent med sådan et forhold. Det hun gjorde den første gang det skete var at hun tænkte "jeg er sikkert selv ude om det, og hvis bare jeg er sød nok så gør han det aldrig igen".

Kom væk fra ham i en fart, søde du. Ellers vil det udvikle sig - er jeg ikke i tvivl om, nu hvor skaderne er så hårde! 

Masser af styrke på din vej 

Tak for svaret det er så svært det her. Har så svært ved at forstå 

Anmeld

7. december 2014

Mami

Skadestuen nu! 

Er der nogen du kan være hos? Nogen der har et ekstra værelse eller lign? Og er der en der kan kører dig derhen? 

Hvis du bor i nærheden og ingen kan træde til, fyrer du bare pb afsted, så henter jeg dig og kører dig, ingen dømmende ord, jeg har selv levet i længere tid i et voldeligt forhold. 

Du skal væk nu, selvom han er sukker sød nu. 

Det der er tæsk ikke et lille klik, og det bliver ikke sidste gang. 

Kan man reagere så voldsomt en gang, gør man det igen. 

Anmeld

7. december 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Jeg forstår slet ikke dit spørgsmål og dilemma. 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM VÆK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og det kan sku kun gå for langtsomt.! Kontant nogen der kan hjælpe dig, flyt og meld ham!!! 

! NU ! NU ! NU ! 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Skadestuen nu! 

Er der nogen du kan være hos? Nogen der har et ekstra værelse eller lign? Og er der en der kan kører dig derhen? 

Hvis du bor i nærheden og ingen kan træde til, fyrer du bare pb afsted, så henter jeg dig og kører dig, ingen dømmende ord, jeg har selv levet i længere tid i et voldeligt forhold. 

Du skal væk nu, selvom han er sukker sød nu. 

Det der er tæsk ikke et lille klik, og det bliver ikke sidste gang. 

Kan man reagere så voldsomt en gang, gør man det igen. 

Kan måske få min veninde til at køre mig på skadestuen.  

Anmeld

7. december 2014

RosSofi

min spontane reaktion : Fuck no! du skal ikke engang oveveje at tilgive ham, som alle andre har skrevet kom væk.

Af nysgerrighed har jeg dog lige nogen spørgsmål.

1 - Er du gravid med den mand, synes et af billederne lignede en mave?

2- Hvor længe har du kendt ham?

3- Er det første gang han har gjort noget voldeligt. Her tale jeg også ruskevold, lussinger, skub osv.

Anmeld

7. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

At han har tævet dig gul og blå på den måde over en bagatel som at du er gået hjem skal IKKE accepteres! - Det skal vold i det hele taget ikke. Jeg håber du har taget de andre råd til dig og er kommet væk.

Og så får du lige et kram med på vejen  

Anmeld

7. december 2014

Mami

Anonym skriver:

Kan måske få min veninde til at køre mig på skadestuen.  

Det var godt 

Anmeld

7. december 2014

Risse

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Først kæmpe knus til dig! Hvor må det være en forfærdelig situation at stå i, at blive udsat for den slags af den man stoler mest på! 

Når det så er sagt, så kan jeg ikke forstå at det overhovedet er et spørgsmål? Selvfølgelig skal du ikke være sammen med sådan en mand, uanset hvor højt du elsker ham. Hvis han slipper afsted med det én gang, vil han vide at han kan gøre det igen.

Herhjemme lyder det til tider også som om at vores overbo banker sin kæreste synder og sammen. Det er fandme uhyggeligt at høre på! Og endnu mere skræmmende, at hun bliver ved med at vende tilbage! For ja, han bliver ved med at slå hende efter et par ugers eller måneders ro. Og ja, vi har haft tilkaldt politiet af frygt for hendes liv, det er endda så voldsomt at dem på den anden side af vejen også har haft tilkaldt politiet! Men det stopper bare ikke? For det er ikke kvinden selv der har anmeldt ham, og hun er jo blevet smidt ud af manden inden politiet kommer. 

Jeg har hørt om par, der er kommet videre efter utroskab, men jeg har desværre aldrig hørt om en mand der er holdt med at slå. Jeg tror virkelig ikke der er andet at gøre end at komme væk fra ham i en fart!

Og så er jeg meget enig med de andre i, at du hurtigst muligt skal afsted på skadestuen - og det kan kun gå for langsomt! Jeg mener der er noget med max 48 timer efter en ulykke, så det er da bare med at komme afsted! Der kan være sket langt værre ting end en hjernerystelse efter sådan en tur!

Så kom ud af døren nu i stedet for at sidde og skrive her - det kan kun gøre en eventuel hjernerystelse værre. 

Skriv hellere en update til alle os som er bekymrede for dig, når du HAR været til lægen og er et sikkert sted væk fra den mand!

Al held og lykke til dig herfra! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.