Ville i kunne tilgive/leve med dette? [voldsomme billeder]

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Aldrig nogensinde om jeg ville tilgive det. Ville end ikke se mig tilbage, det ville være slut og jeg ville aldrig se eller snakke med ham igen. I har vel forhåbentlig ikke børn sammen vel? Manden er jo psykopat. se at komme væk. 

Nej vi har ikke børn sammen. Vi har været sammen i 1,5 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Nej har desværre ikke været på skadestuen.  Burde jeg nok ha været. Jeg har så ondt i baghovedet ved ikke om jeg Evt ku ha hjernerystelse

Kan du så komme på skadestuen!

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Kan du så komme på skadestuen!

Kan jeg ha hjernerystelse? 

Anmeld

7. december 2014

M &.I

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg var på kro med nogen venner fredag aften. Vi blir så lidt irriteret på hinanden, jeg vælger så at gå hjem. Da jeg kommer hjem er han lige kommet hjem os. Det slår så klik for ham, jeg kan ikke huske hvordan det begyndte, jeg blev banket af ham, og slået og hevet rundt i huset i mit hår og sådan. Jeg ser farlig ud nu  

Jeg har så svært ved at forstå det der er sket, og har svært ved huske at det virkelig er rigtigt  

Tænk at ham jeg elsker så højt har gjort dette ved mig.. 

Ved ikke om jeg kan/vil tilgive ham

Hva skal jeg gøre?

Vil aldrig tilgive sådan slags mænd uden følelse!

først og fremmest er jeg glad for du er i live!

Men hvad bliver den næste? Det skal du tænke på, en gang er altid og sådan slags folk kan ikke ændres! 

Synes du skal melde dig til politi om vold. For jeg vil være bekymre hvad det bliver næste gang. 

For det gøre mig ked af det, og håber du er ok .  

Anmeld

7. december 2014

Sissel

Anonym skriver:

Ja det kan du da.. Og hjernerystelse eller ej, så skal du undersøges. Det er jo ikke bare et lille skub han har givet dig. Han har TÆVET dig gul og blå.. Du kender godt svaret på dit spørgsmål, inde i dig selv.. Du er bedre tjent uden ham! 

Anmeld

7. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Nej har desværre ikke været på skadestuen.  Burde jeg nok ha været. Jeg har så ondt i baghovedet ved ikke om jeg Evt ku ha hjernerystelse

Jeg synes du skal tage på skadestuen i dag 

Det kan godt være i elsker hinanden, men du må ikke gøre ham den bjørnetjeneste at acceptere dette overfald uanset hvor fuld han var. Han skal have hjælp, det får han ikke hvis du bare lader som om intet var sket. 

Anmeld

7. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det tror jeg godt du kan! 

Har du ikke noget familie eller en veninde du kan snakke med?

Anmeld

7. december 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Ja det kan du. Jeg synes altså du skal tá på skadestuen og fortælle hvad der er sket. 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Mor&prins skriver:

Vil aldrig tilgive sådan slags mænd uden følelse!

først og fremmest er jeg glad for du er i live!

Men hvad bliver den næste? Det skal du tænke på, en gang er altid og sådan slags folk kan ikke ændres! 

Synes du skal melde dig til politi om vold. For jeg vil være bekymre hvad det bliver næste gang. 

For det gøre mig ked af det, og håber du er ok .  

Har så svært ved forstå det her  

Han huske at han troede mig med at slå mig ihjel

Anmeld

7. december 2014

vitapigen

Ville aldrig kunne tilgive at min mand tæskede mig... Ikke så meget som en lussing skulle ramme mig så var jeg smuttet...

Stakkels dig... Som de andre råder dig til synes jeg også du skal smutte forbi skadestuen... Det ser virkelig voldsomt ud...

Hvad har han sagt om episoden her efterfølgende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.