udredning af pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2015

Mulle0802

Mine blodprøver var fine nok, men skal til scanning i dag 8.30, er lidt nervøs. Lægen sagde at jeg godt kan have PCO selvom blodprøverne var fine, derudover skal jeg havd tjekket for en Vandcyste min læge tror jeg har. 

Vi har prøvet 11 mdr. Har hele tiden sagt til mig selv at det er nok fordi jeg har pco, men kan ikke lade være med at tænke hvad nu hvis jeg ikke har det (hvorfor er det så ikke lykkes) Ikke at jeg ønsker at have det men det ville forklare det. Nogen der kan følge mine tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Mulle0802

Så er jeg blevet undersøgt, havde ikke PCO så nu er vi sendt videre til udredning, det ønskede jeg jo lidt men aner ikke hvordan det foregår når man ikke har PCO. 

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

AnoMe skriver:

Det er nok et dumt spørgsmål men hvad er pco?

Hvis ikke andre kan svare hurtigt på det er det nok nemmest at Google jeg har svært ved at forklare hvad det er. Men det er noget men ens hormoner, og lige i forbindelse med at at blive gravid kan vi have meget svært ved det da det kan gå ind og gøre at vi ikke får ægløsning og sådan 

Anmeld

6. januar 2015

AnoMe

Anonym skriver:

Hvis ikke andre kan svare hurtigt på det er det nok nemmest at Google jeg har svært ved at forklare hvad det er. Men det er noget men ens hormoner, og lige i forbindelse med at at blive gravid kan vi have meget svært ved det da det kan gå ind og gøre at vi ikke får ægløsning og sådan 

tak for svar

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Så er jeg blevet undersøgt, havde ikke PCO så nu er vi sendt videre til udredning, det ønskede jeg jo lidt men aner ikke hvordan det foregår når man ikke har PCO. 

Er det rigtigt? Hvilke undersøgelser nåede du at komme igennem? Nåede du at blive scannet?  Tænker på om du havde cyster på æggestokkene men alligevel ikke havde pco?  Hvad skal der ske nu så?

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Hov så ik lige du havde skrevet før hvad viste scanningen?

Anmeld

6. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Hov så ik lige du havde skrevet før hvad viste scanningen?

Alt så normalt ud på scanning og også blodprøver - har nok søgt en forklaring på hvorfor det ikke lykkes. Nu skal manden tjekkes det er han "som jeg tolker det" ikke så begejstret for.

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Alt så normalt ud på scanning og også blodprøver - har nok søgt en forklaring på hvorfor det ikke lykkes. Nu skal manden tjekkes det er han "som jeg tolker det" ikke så begejstret for.

Min mand synes heller ikke det er så spændende men når jeg forklarer ham at han skal forestille sig hvad JEG skal igennem og skal have op i mig osv falder han lidt ned igen

Anmeld

6. januar 2015

Mulle0802

Tror min synes det bliver for kunstigt/behandlings agtigt (måske frygt for at den er dårlig) Og er overbevist om vi nok skal blive gravide. Men hvis den nu er dårlig, så er det nok lige meget hvor længe vi prøver så sker det ikke. Han ryger, drikke kaffe og alkohol og spiser lidt usundt. Så chancen for den ikke er tiptop er der jo og det ved han nok godt. Hvor langt er i nået? 

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Tror min synes det bliver for kunstigt/behandlings agtigt (måske frygt for at den er dårlig) Og er overbevist om vi nok skal blive gravide. Men hvis den nu er dårlig, så er det nok lige meget hvor længe vi prøver så sker det ikke. Han ryger, drikke kaffe og alkohol og spiser lidt usundt. Så chancen for den ikke er tiptop er der jo og det ved han nok godt. Hvor langt er i nået? 

Vi er ikke nået så langt. Jeg er blevet scannet og har cyster på æggestokkene. Nu venter jeg på svar fra blodprøven får forhåbentlig svar i den her måned. Og manden skal aflevere sædprøve snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.