udredning af pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Puha de lange cyklusser er desværre også hverdagskost for mig regner med min mens kommer en gang midt januar. Ægløsning ved jeg sku ikke hvornår kommer, hvis den kommer. Chancen er vist ikke så stor for ægløsning når cyklus altid er så lange

Gynækologen sagde til mig at det var spild af penge at bruge ægløsningstest når cyklus er så lange, for chancen for at man har ægløsning er meget lille. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Gynækologen sagde til mig at det var spild af penge at bruge ægløsningstest når cyklus er så lange, for chancen for at man har ægløsning er meget lille. 

Ja jeg har også opgivet kunne være jeg skulle tage og sælge alle mine de digitale de var mega dyre

Anmeld

8. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Ja jeg har også opgivet kunne være jeg skulle tage og sælge alle mine de digitale de var mega dyre

Du kan jo bruge dem når du skal behandles for pcos. 

��de udløber jo ikke lige foreløbig. 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Du kan jo bruge dem når du skal behandles for pcos. 

��de udløber jo ikke lige foreløbig. 

Hvis jeg har pco bliver jeg jo fuldt med scanning så de ved hvornår jeg har ægløsning?  

Anmeld

8. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Hvis jeg har pco bliver jeg jo fuldt med scanning så de ved hvornår jeg har ægløsning?  

Det tror jeg ikke. Det har jeg ikke hørt om. Det kommer vel an på hvor slem ens pcos er. 

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Det tror jeg ikke. Det har jeg ikke hørt om. Det kommer vel an på hvor slem ens pcos er. 

Det synes jeg bare jeg har forstået ellers kan de jo ikke helt vide om det hjælper eller ej

Anmeld

9. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Det synes jeg bare jeg har forstået ellers kan de jo ikke helt vide om det hjælper eller ej

Du vil jo få en regelmæssig cyklus hvis det hjælper

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Du vil jo få en regelmæssig cyklus hvis det hjælper

Ja. Og hvis den bliver regelmæssig er det vel heller ikke nødvendigt at teste

Anmeld

12. december 2014

Mulle0802

Jeg har lige fået taget blodprøver for at se om jeg havde PCO, men det viste de ikke - har haft en cyklus på ca. 30 dage så en op til 53 dage og så forfra. Lægen mener måske jeg har en Vandcyste, så er blevet henvist til scanning inden for den næste måned. Til februar har vi prøvet et år. Er spændt på om de sætter os i gang med at blive udredt og kun kigger efter cysten/PCO nu eller vi kan starte udregning. Synes det er lang tid at vente på en henvisning 

Anmeld

13. december 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Jeg har lige fået taget blodprøver for at se om jeg havde PCO, men det viste de ikke - har haft en cyklus på ca. 30 dage så en op til 53 dage og så forfra. Lægen mener måske jeg har en Vandcyste, så er blevet henvist til scanning inden for den næste måned. Til februar har vi prøvet et år. Er spændt på om de sætter os i gang med at blive udredt og kun kigger efter cysten/PCO nu eller vi kan starte udregning. Synes det er lang tid at vente på en henvisning 

Jeg var på sygehuset idag, de mener jeg har pcos skal have taget blodprøver tirsdag og så vente en måned på dem, og så skal jeg nok i behandling derefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.