udredning af pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2014

Mulle0802

Anonym skriver:

Jeg var på sygehuset idag, de mener jeg har pcos skal have taget blodprøver tirsdag og så vente en måned på dem, og så skal jeg nok i behandling derefter

Det er jeg ked af at høre, undre mig over læger gør det så forskelligt, nogen først blodprøver og andre først scanning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Det er jeg ked af at høre, undre mig over læger gør det så forskelligt, nogen først blodprøver og andre først scanning. 

Ja det er åbenbart forskelligt

Anmeld

5. januar 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvornår får du svar på blodprøven? Giver du svar herinde når det er. Så er det godt du kan snakke med os

Så fik jeg endeligt et meget forsinket svar til morgen. Og havde for mange mandlige kønshormoner og hun ville sende en henvendelse til OUH 

Anmeld

5. januar 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Så fik jeg endeligt et meget forsinket svar til morgen. Og havde for mange mandlige kønshormoner og hun ville sende en henvendelse til OUH 

Okay skal i så til samtale omkring behandling der eller hvad? Hvor lang tid er der gået for at du fik svar? Jeg venter stadig 

Anmeld

5. januar 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Okay skal i så til samtale omkring behandling der eller hvad? Hvor lang tid er der gået for at du fik svar? Jeg venter stadig 

Nej jeg tror det er forløbet inden man begynder behandling på graviditet, jeg ved faktisk ikke helt hvad det er jeg skal, tror jeg skal have scannet mine æggestokke og alt det. Janne besvar haft forsinkelser på blodprøverne og lægehuset har haft lukket osv. Så jeg har ventet næsten ti måneder, skulle kun have haft ventet to uger

Anmeld

5. januar 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Nej jeg tror det er forløbet inden man begynder behandling på graviditet, jeg ved faktisk ikke helt hvad det er jeg skal, tror jeg skal have scannet mine æggestokke og alt det. Janne besvar haft forsinkelser på blodprøverne og lægehuset har haft lukket osv. Så jeg har ventet næsten ti måneder, skulle kun have haft ventet to uger

Ti måneder   mener du to:p puha det er lang tid det er hårdt ikke at vide hvad der skal ske. Jeg aner ingenting jeg venter bare på blodprøver hvad der skal ske bagefter aner jeg ikke :s

Anmeld

5. januar 2015

Musen91

Anonym skriver:

Ti måneder   mener du to:p puha det er lang tid det er hårdt ikke at vide hvad der skal ske. Jeg aner ingenting jeg venter bare på blodprøver hvad der skal ske bagefter aner jeg ikke :s

Jeg fik mine blodprøve svar efter ca 6-7 uger. Herefter var jeg til samtale hos min gynækolog som scannede mig og fik så af vide jeg har pco. Jeg kom derefter på methformin og skal imorgen til samtale på OUH. Alt i alt fra jeg startede til nu er der gået knap 6 mdr og jeg har selv valgt først nu og blive sendt til OUH, ellers havde det taget kortet tid.

Anmeld

5. januar 2015

Anonym trådstarter

SabrinaSkov skriver:

Jeg fik mine blodprøve svar efter ca 6-7 uger. Herefter var jeg til samtale hos min gynækolog som scannede mig og fik så af vide jeg har pco. Jeg kom derefter på methformin og skal imorgen til samtale på OUH. Alt i alt fra jeg startede til nu er der gået knap 6 mdr og jeg har selv valgt først nu og blive sendt til OUH, ellers havde det taget kortet tid.

Okay jeg har været i ultralyds scanning og bagefter fik jeg taget blodprøver som jeg så venter svar på 

Anmeld

5. januar 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Haha ja jeg mente to det er det med ar bruge telefonen. 

Har også kun lige fået svar på blodprøverne, har lige skiftet læge og synes godt nok de er dårlige til st komme med informationer, så bare sørg for at spørge ind til det hvis de henviser dig til sygehuset, det var jeg dum nok til ikke at gøre  

Anmeld

6. januar 2015

AnoMe

Anonym skriver:

Hej piger er der nogen af jer der er startet på at lave en lille familie, og venter på udredning af pco eller andet, som evt kunne tænke sig at følges i denne tråd, jeg er helt alene om det her, udover min mand. 

Det er nok et dumt spørgsmål men hvad er pco?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.