udredning af pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2015

TyndPCOSpige

Er der nogle her der er blevet gravide på den naturlige måde på trods af PCO?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

xStinepigen

TyndPCOSpige skriver:

Det er der faktisk rigtig mange ser er, rigtige mange her inde på gruppen har solstråle historier. Aldrig løsning det kun på Google.

Anmeld

14. januar 2015

Kløver

TyndPCOSpige skriver:

Tillader mig at svare på den her 

ja det er jeg. Jeg har både pco og pcos og fik at vide jeg ikke selv ville kunne få børn, det er snart 5 år siden. Ventede på behandlings opstart men viste sig at jeg mid alle forventninger var blevet gravid. Det var et mirakel sagde de. Efter fødslen gik vi igang med nr 2 for det kunne jo tage lang tid? Blev gravid i 3 cyklus, der er 14 mdr mellem ungerne. Gik på minipiller men de ødelagde hele systemet så kom i behandling på piller og de sagde at skulle vi have en mere var det godt at gøre nu, blev gravid på hormoner, nr 3 blev født og ja kort efter stod jeg sørme med en positiv test igen. Så da de sagde gor 5 år siden jeg ikke kunne blive gravid tror heg ikke at de havde regnet med at jeg ville få 4 børn. Der bliver 4.5 år imellem nr 1 og nr 4 og de 3 er 100% øko mens nr 3 fik vi hjælp til. 

Her var det hormonerne i minipillerne som ødelagde det hele 

jeg fik at vide at grunden til det er sværere at blive gravid er lange cyklusser eller manglen på ægløsning.så man har meget færre forsøg end raske par. Hvis cysterne sidder indvendig i æggelederne kan det også gøre det svært pga passagen men også øget risiko for en GUL. Men det er jo meget forskelligt og fra til person til person, nogle har bla for meget mandligt købshormon(testosteron) hvilket jeg ikke har, nogle har nemt ved at blive gravid men aborterer. Osv 

håber meget ønsket om små fødder snart lykkedes for jer allesammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.