udredning af pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

friis

S*DD skriver:

Jeg har været til gynækolog, og det er ham som har sendt mig videre til blodprøver når jeg får min mens. 

Jeg vil også gerne snakke med min mor, men så ved hun vi prøver og det er jeg ikke interesseret i. For så ved resten af familien det også! 

Sådan havde jeg det også , men da vi skulle i behandling valgte jeg at fortælle hende det . Og hun blev ret ked af jeg ikke havde sagt det noget før . 

Huk endte endda med at ville betale for alt hvad der var af omkostninger - for det skulle vi ikke tænke på . 

Nu ved alle omkringnos at vi er igennem det her forløb , og det er faktisk meget rart  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Okay du fik ikke taget blodprøver før undersøgelsen?  Det synes jeg nemlig alle får, men jeg skal også undersøges først. Hvad sagde de efter undersøgelsen kunne de se noget? Ja netop det er så træls at de ikke kan få af vide hvor træls man går og har det men det ødelægger bare overrasken den dag det sker

Nej. For gynækologen vil gerne have at blodprøver bliver taget på 2-3 dagen i cyklus. For så kan man se om det kan være andet galt end pcos. 

Jegblev scannet og der fik jeg svar med det samme om hvordan mine æggestokke ser ud. 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Nej. For gynækologen vil gerne have at blodprøver bliver taget på 2-3 dagen i cyklus. For så kan man se om det kan være andet galt end pcos. 

Jegblev scannet og der fik jeg svar med det samme om hvordan mine æggestokke ser ud. 

Ah okay det vidste jeg ikke. Øv så varer det nok længe inden jeg bliver sat igang med behandling for det er kun knap to uger siden jeg fik mens. Og så går der lang tid inden den kommer igen

Anmeld

7. december 2014

xStinepigen

Anonym skriver:

Hvornår får du svar på blodprøven? Giver du svar herinde når det er. Så er det godt du kan snakke med os

Ja jeg vil gerne give svar her inde skulle have haft svar i næste uge, men der gik ydeligere 14 dage, så den 19 skulle jeg gerne kunne få svar ��

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Ja jeg vil gerne give svar her inde skulle have haft svar i næste uge, men der gik ydeligere 14 dage, så den 19 skulle jeg gerne kunne få svar ��

Okay spændende 

Anmeld

7. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Ah okay det vidste jeg ikke. Øv så varer det nok længe inden jeg bliver sat igang med behandling for det er kun knap to uger siden jeg fik mens. Og så går der lang tid inden den kommer igen

Det er ikke alle der siger man skal have blodprøver på bestemt dag i cyklus. Men som jeg forstår det,  så er det for at udelukke andre ting, sin gør at mine menstruation er så uregelmæssige, for mine æggestokke ser fine ud. 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Det er ikke alle der siger man skal have blodprøver på bestemt dag i cyklus. Men som jeg forstår det,  så er det for at udelukke andre ting, sin gør at mine menstruation er så uregelmæssige, for mine æggestokke ser fine ud. 

Nej okay. Må jo bare vente og se. Selvom det er meget meget svært lige nu 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Anmeld

7. december 2014

S*DD

Anonym skriver:

Ja ventetiden er svær. Jeg var på dag 40 da jeg var inde hos ham, jeg er på dag 50 nu og stadig ingen mens! Den længste cyklus indtil videre. Så jeg er pænt frustreret! 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Ja ventetiden er svær. Jeg var på dag 40 da jeg var inde hos ham, jeg er på dag 50 nu og stadig ingen mens! Den længste cyklus indtil videre. Så jeg er pænt frustreret! 

Puha de lange cyklusser er desværre også hverdagskost for mig regner med min mens kommer en gang midt januar. Ægløsning ved jeg sku ikke hvornår kommer, hvis den kommer. Chancen er vist ikke så stor for ægløsning når cyklus altid er så lange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.