Når fortiden indhenter dig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Har du ikke mulighed for at få noget prof hjælp, for der må da tages hånd om dig før verden fuldstændig ramler og tager dig med i faldet....

Jeg håber du får hjælp,  så du kan blive fri af flashbacks og angstanfald.

Psyikiatrien er gratis, mens psykologhjælp er egenbetaling. 

Psykiatri behøver i øvrigt ikke foregå på sygehuset. Mange private psykiatere er også ind over sygesikringen...

Jeg er gået igang med psykolog via min egen forsikring. 

Psykiatri er ikke noget jeg ønsker igen, jeg cyklede rundt der i flere år, fik mange diagnoser og ting og sager, men ingen samtale terapi eller nogen der spurgte mig direkte, hcorfor er du så ked af det? 

Desværre er der ikke meget hjælp at hente som voksen med min historie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Hvor er det godt, at du er kommet i gang!

Jeg har ikke meget forstand på, hvordan man arbejder med den slags, men for mig lyder det da, som om du er på rette vej.

Lykke til med det hele. Det bliver helt sikkert hårdt, men nu hvor du er i gang er der også lys i enden af tunellen.

Stor klem til dig!

Mange tak 

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

For det første er jeg rigtig stolt af du har åbnet sådan op 

Jeg har selv været ud for en del ting men slet ikk i det omfang du har, men noget af det der har gjort at jeg er kommet oven på er at jeg har snakket med min mand om det, at han krammer mig mens jeg ligsom lader alle mine følelser og frustrationer komme ud hjælper virkelig på mig, det kunne være det os hjalp lidt på dig ud over de 12 psykolog timer du har fået? 

Det var virkelig bare en tanke hjælper self ikk på alle men tænkte at jeg ville dele lidt af mine erfaringer med dig  

Det er jeg af du har  

mange tak, jeg er startet hos psykolog 1 gang om ugen nu 

Anmeld

10. december 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Det er jeg af du har  

mange tak, jeg er startet hos psykolog 1 gang om ugen nu 

Håber virkelig det hjælper dig 

ellers er du altid velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det 

Anmeld

10. december 2014

MorDk

STORT kram til dig!!!

Anmeld

10. december 2014

modesty

Anonym skriver:

Opdatering fra mig. 

Jeg har været til første samtale i dag, det var ekstremt hårdt, og jeg er Sønder bombet nu, først gav jeg hende bare det her indlæg, ogP hun stilte spørgsmål. Det var så svært at svarer på, hun spurgte undervejs hvor jeg mærkede angsten, vreden, sorgen osv. Men jeg var nærmest så spændt i hele kroppen at jeg ikke kunne mærke det. Jeg skal derfor starte til afspænding hos en pædagog fordi hun siger jeg ikke er koblet til min krop overhoved, jeg har skildt mig selv ad psykisk, hun spurgte derfor ind til muskelsmerter, og ja det har jeg i den grad (spiser ibumetin dagligt) hun forslog også massage eller fys som det andet, men det kan jeg ikke, kan ikke have et fremmede menneske så tæt på endnu.

og så har jeg fået nogle redskaber til hvad jeg skal gøre. Når jeg er uforklarlig vred, skal jeg sætte mig ned og skrive hvad jeg tænker, og lave breve til dem jeg er vred på. Når jeg er meget ked af det eller har angst, skal jeg tænke episoden igennem og gøre det der skulle være gjort, starte i det små. F.eks  en episode hvor jeg spiste tandpasta fordi min mor var smuttet uden mad til mig, skal jeg gå tilbage i mindet, tage mig selv i hånden og gå hen og lave mad til mig 5 år. Jeg er ikke så god til at foklarer det, men håber i forstår

når jeg har minder hvor jeg er ked af det eller ensom, skal jeg leve det igennem, mens min mand holder om mig, mens jeg gør det samme ved "lille mig" ej giver det overhoved mening?

Det lyder helt skørt, men er en måde at gennemser flashbacket.

Sejt at du tager tyren ved hornene, og jeg synes at det lyder som en god psykolog du har fået. 

Anmeld

10. december 2014

Krydserfingre

28. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke nogen stadig følger min kamp, men fremad går den ihvertfald ikke. Jeg startede til psykolog og derfra blev det slemt. 

Jeg har det af helvede til, jeg har fået taget en depressions test (kan ikke lige huske hvad den hedder) og der scorer jeg 85, så jeg ligger nu i den sværre ende af svær depression. 

Jeg har droppet psykologen, kan ikke overskue det og det hele føltes tomt, meningsløst og mørkt. Jeg har mistet alt min energi, har tabt 9 kilo på den korte periode. 

Jeg ville så gerne tage min beslutning om psykolog tilbage, jeg har det så skidt efter at været begyndt og lever stort set i fortiden igen 

Anmeld

28. januar 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg ved ikke nogen stadig følger min kamp, men fremad går den ihvertfald ikke. Jeg startede til psykolog og derfra blev det slemt. 

Jeg har det af helvede til, jeg har fået taget en depressions test (kan ikke lige huske hvad den hedder) og der scorer jeg 85, så jeg ligger nu i den sværre ende af svær depression. 

Jeg har droppet psykologen, kan ikke overskue det og det hele føltes tomt, meningsløst og mørkt. Jeg har mistet alt min energi, har tabt 9 kilo på den korte periode. 

Jeg ville så gerne tage min beslutning om psykolog tilbage, jeg har det så skidt efter at været begyndt og lever stort set i fortiden igen 

Hjalp mig da jeg havde det svært! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2015

mortilnoahogmelina

Alt i min krop skriger på vejene af dog om at du skal have noget psykologhjælp ... 

Mange mange millioner kram din vej .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.