Anonym skriver:
Advarer allerede det bliver meget langt og er du meget følsom skal du nok ikke læse med.
Ja hvor starter jeg egentlig, jeg starter vel egentlig i min tidligste barndom, min mor var meget ung da hun fik mig (ikke 18, men tidlig myndig gjort grundet egen barndom og fordi det var det nemmeste for både min mor og kommunen, hun var knapt 17 da hun blev myndig og knapt 18 da hun fik mig) , min far ca 5 år ældre, min far havde siddet inde flere gange, røg og solgte hash dagligt - det var hans levevej. Jeg kom så til verdnen med hoftskred og skinne på i 1,5 år. Jeg var og er voldsom hypermobil, jeg var en nem baby siger mine forældre.
min mors og fars forhold krakelerede hurtigt grunden min fars barndomstraumaer (sexuelt misbrug) og hans psyke og misbrug af hash og stærkere ting.
Jeg endte hos min mor efter en lang og grim retssag og i statsamtet (jeg husker ikke dette) undervejs var der så meget drama at jeg blev glemt i børnehaven, efterladt derhjemme og alt mulig andet.
Nogle år senere for min mor en ny kæreste, vi kalder ham I, I var alt det min mor og jeg manglede, tryghed, stabilitet, omsorg og kærlighed.
Der gik ikke længe så kaldte jeg I for min far og han kaldte mig sin datter, vi fik hund og han flyttede ind i vores lille 3 værelses lejlighed på ydre Nørrebro.
Inden længe blev min mor gravid med min bror, jeg var lykkelig 7 år gammel, han kom til verdenen og alt ændrede sig.
De skændtes konstant! Hver aften, kom op og slås og smadrede tingene, det ændre altid med I stormede ud af døren med hunden, jeg trøstede min mor og ryddede op.
Min mor blev gravid igen 4 mdr senere og endnu en bror kom til verdnen, jeg var igen glad og stolt.
Skænderierne tog til og I slog og skubbere min mor dagligt, jeg passede babyer imens, gav mad sutteflaske og legede med dem.
De gik nu fra hinanden og vi endte alle 3 på samvær hos I 6 dage og og mor 8 dage.
Jeg sov altid i seng med I og orker ikke at fortælle i detaljer så går jeg i stykker, kort sagt var det fuldbyrdet, og indvolverede alle aspekter st et vovet voksen samliv i 3 år.
Jeg sagde intet, pjækker meget, var agressiv, indelukket, spiste og kastede op i et væk.
Det blev opdaget, hvordan vil jeg ikke sige, men sagen blev henlagt af grunde jeg ikke kender til, min mor troede ikke på mig, resten af familien gjorde.
Jeg flyttede på ungdomspension 14 år gammel dog kun i 2 mdr grundet min ekstreme selvskade var jeg for stor en mundfuld og røg på åben psykiatrisk afdeling, her jonglererede jeg rundt 3 år, mellem instutioner, lukket psykiatrisk afdeling og åben.
Jeg flyttede nu på kollegie 17,5 år gammel, fik en kæreste som 18 årig, der var virkelig skidt for mig, fra jeg var 17 til jeg mødte ham, havde jeg flittigt klarer min 9 klasse, et grundforløb og gik nu på uddannelsen med en praktik plads på hånden.
Han røg hash og tog Coke i stride strømme og jeg hoppede med på vognen
jeg mistede min praktik plads, og min lejlighed og boede nu på gaden, fyren skred hjem til sin bror og jeg stod der.
Ingen havde plads til mig, det var møg koldt (januar måned) og jeg sov på bænke, havde ingen adresse og dermed kun overlevelses hjælp fra kommunen (engangs beløb på 510 kr) og var i vilrede.
Jeg fandt dog en måde at klarer det på, jeg var en slank og køn pige, så byture og fliterende øjne måtte dertil og det sikrede mig et par gange om ugen et sted at sove
ja jeg skammer mig.
I juni får jeg en rejse af min farfar og skal nu til Tyrkiet, jeg skal dog selv have lommepenge med, jeg finder derfor et rengørings job hos et ældre ægtepar og møder der igennem deres søn, som jeg nu er gift med, bor i hus med og 2 skønne døtre med.
Jeg har aldrig fået snakket alt det her med nogen, og det indhenter mig i den grad, jeg får flash backs, angst anfald og vågner grædende og dybt ulykkelig.
jeg ved det ef langt og kom du hertil, skal du have tak for at læse min historie.
Puha kære dig.
Din historie berører mig dybt - hvor er det forfærdeligt og uretfærdigt det du har måtte igennem. Det burde ikke ske - nogen burde have gjort meget mere. Jeg tænker, at du har brug for at få talt det hele igennem emd en proffesionel - en psykolog. Det tænker jeg, at du skal i gang med allerede nu! Og så tror jeg også, det ville lette at få talt med din mand om det hele. Hvordan er din mand? Vil han kunne forstå det - rumme det?? Er han et kærligt og varmt menenske, så vil han være en støtte for dig.