Hvem sidder bag skærmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

CarinaSB

Hej :)

Jeg hedder Carina og er 27 år, Bor sammen med min mand Per som jeg har været sammen med i 7 år (gift i de 2 af dem) Sammen har vi Noah fra August 09 og Charlie fra 12 :) Noah går i børnehave og Charlie i vuggestue :) Manden ejer 50/50 et firma i Struer. Jeg selv er på mit sidste år på HF

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

trunte89

Jeg hedder Trine og er 25 år. Jeg bor alene med min datter Sara på knap 7 år ( til januar ). 

Til dagligt arbejder jeg i rema 1000 tre gange om ugen ( efter 7 år hjemme )

Anmeld

25. november 2014

Stjerneskud84

Jamen Hej... Jeg hedder Dorthe, 30 år, gift med Allan i september i år, har to piger, bor i hus i Midtjylland.. 

Til daglig arbejder jeg som Social og sundhedshjælper.. Pt går jeg hjemme pga den mindstes handicap og fordi jeg trænger til en pause fra arbejdet, så går og venter på at kommunen får snøvlede sig sammen til at godkende orlov til mig... 

Min mand arbejder på en møbelfabrik dagligt udover det har han et hobby som kontrollør/vagt... 

Det var vidst det herfra... 

Anmeld

25. november 2014

MorDk

Sikke en hyggelig tråd!

Jeg hedder Lisette. Jeg er 33 år og bor i Kongens Lyngby med min kæreste Kim som jeg har kendt i 5 år. Sammen har vi Victor på 4 år og Freya på 2 år. Jeg er uddannet sosu.assistent i 2002 og arbejder pt. som aftenvagt på et plejehjem. Jeg arbejder 15-23. Har altid fri onsdag og torsdag. Og i ulige uger har jeg fri onsdag-søndag. Det passer os helt perfekt nu. Kim er igang med fysioterapeut udd. Han er færdig sommer 2016. Det bliver dejligt. Vi bor i en 4 værelses lejl. Drømmer om rækkehus her i lyngby. Så vi venter på vi får tilbudt et. 

Jeg løber meget. I september 2014 gennemførte jeg mit første halvmaraton. Og i oktober løb jeg Eremitageløbet i Dyrehaven. Jeg vil gerne løbe 2-3 gange om ugen og så er jeg lige begyndt at træne TRX. Stabilitets/coretræning. 

Det var lidt om mig  

Anmeld

25. november 2014

Troldemommi

Sikke en god ide 

Jeg hedder Monica, jeg er 35 år, socialrådgiver, gift med min dejlige Jeppe i 3 år kendt ham i 9, sammen har vi to dejlige troldeunger Johanne på 3 og Daniel på 1 år.

Anmeld

25. november 2014

Cama

VenterVanessa skriver:

Jeg ved ikke om jeg er den eneste herinde, der forstiller mig hvordan folk ser ud baseret på hvordan de skriver og begår sig i debatten.

Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt med en lille debat der viser hvem der sidder bag skærmen, og lige hurtigt fortælle hvem de er!

Jeg kan selv starte, jeg hedder Sabrina, jeg er 23 år og på barsel fra HF med mit første barn, en lille pige der blev født 5 uger for tidligt, men nu nærmer sig de 8 uger og får ren ros af lægerne. 

Hvem er I?

(Dog med mørkt hår nu og lidt mere fedt på ansigtet fra graviditeten, haha!)

Hej jeg hedder Carina er 28 år, bor i Sønderjylland (men familien er på Sjælland) sammen med kæresten gennem 31/2 år - arbejder som sygeplejerske og forsøger at blive gravid  

Anmeld

25. november 2014

Leonora

Jeg hedder Louise og er 32 år. 

Er gift og har Leonora på 6 år, Vigga på 3 år og en spire i maven. 

Jeg arb som sygeplejerske på Børneafd på Hvidovre hospital

Anmeld

25. november 2014

VNB

Sjov tråd 

Her er jeg - med mine to dejlige sønner og lille datter i mavsen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.