Hvem sidder bag skærmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2014

Hønsemor

Super ide

Jeg hedder Marie og er 22 år ca. 24 dage endnu Jeg er mor til Simon på 4 år og Jonas på knap 2 år og så bliver jeg gift med deres far om 14 dage  Vi er bosat i Nordsjælland. Jeg er ved at læse til social- og sundhedshjælper og venter svar på om jeg er optaget på assistenten til marts og manden er afd. chef i en lokal butik 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Happiness

Jeg hedder Camilla og er 31 år. Jeg bor i Ølstykke sammen med min mand og vores 2 børn. Lukas på 3½år og Nikoline på 9mdr.

Jeg er uddannet pædagog i 2008, og arbejder på et bosted for udviklingshæmmede voksne.

Jeg er dog pt på barsel, men starter op igen til januar  

Anmeld

22. november 2014

Loa

Jamen det her er så mig med dobbelthager og det hele 

Jeg hedder Lea og er 29 år. Gift med Morten på sjette år og vi har isabella på 4. 

Og så arbejder jeg som lægesekretær og elsker det

Anmeld

22. november 2014

mortilsilke

emiliedamm skriver:

Her er jeg  

Jeg hedder Emilie, jeg er 23 år og gravid med det første barn. jeg er lykkelig gift med Jonatan og vi har været gift i 3 1/2 år  

Vi er begge Jehovas Vidner (og billedet er taget fra et stævne for jehovas vidner vi har været til i silkeborg). 

Også bor vi i frederikssund med vores hund og kat  

Det er hyggeligt at se jer alle sammen <3 

Nej hvor sjovt, jeg bor også i Frederikssund :-)

Anmeld

22. november 2014

Emilie91

VenterVanessa skriver:

Nej hvor sjovt, jeg bor også i Frederikssund :-)

Ej hvor hyggeligt det er en dejlig by. Vi er lige flyttet til i maj måned. Vi bor i den del der hedder oppe sundby Sådan en lille flække med en kirke og marker  

Anmeld

22. november 2014

Snevejr84

Hej

Jeg hedder Sophia og er 30år. Bor sammen med min kæreste Jan og vores søn Noah. Lige nu har jeg barsel, ellers arbejder jeg som assistent på et bosted.

Anmeld

22. november 2014

Tip!

Her er jeg.. 

Jeg hedder Betina og jeg bor i Hobro.. 

Jeg er 28 år, fuldtids alene mor til min lækkerlas Marcus på 6 år.  

Jeg læser til pædagog og er færdig til sommer 

Udover mit studie, så arbejder jeg hver anden weekend på et behandlingscenter for spastikere, super fedt job.  

Anmeld

22. november 2014

Krussedulle

VenterVanessa skriver:

Jeg ved ikke om jeg er den eneste herinde, der forstiller mig hvordan folk ser ud baseret på hvordan de skriver og begår sig i debatten.

Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt med en lille debat der viser hvem der sidder bag skærmen, og lige hurtigt fortælle hvem de er!

Jeg kan selv starte, jeg hedder Sabrina, jeg er 23 år og på barsel fra HF med mit første barn, en lille pige der blev født 5 uger for tidligt, men nu nærmer sig de 8 uger og får ren ros af lægerne. 

Hvem er I?

(Dog med mørkt hår nu og lidt mere fedt på ansigtet fra graviditeten, haha!)

vildt sej ide  

Her er jeg, jeg hedder Simone er 26, jeg er pædagogstuderende,  har 3 drenge og er gift.  

(PS hvor er du smuk!) 

Anmeld

22. november 2014

AnnaK89

Jeg hedder Anna, er 25 år, kommer fra Nordjylland og mor til 3 dejlige piger. Lærke okt. 2009, Carolina juli. 2012 og Karla sep. 2014 

Bor sammen med Kristian på 34 og læser til sygeplejerske

Anmeld

22. november 2014

Ka+Ma=Be

Hej, jeg hedder Katja, er 27 år og bor i København med min kæreste og søn på 3 år

Jeg blev uddannet i januar '13, arbejder som ergoterapeut på et kommunalt træningscenter og brænder for sanseintegration/sansebearbejdning, motorisk udvikling og sundhedsfremme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.