Hvem sidder bag skærmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2014

dukke

God idé

Jeg hedder Charlotte kim og har Aksel der er fra d. 26/10-2010 og så har jeg Jessica der er fra d. 28/02-2013 Vi bor i rødovre sammen med Jessicas far Aksel er fra et tidligere forhold så han er delebarn

Og så ser jeg sådan her ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Sabone

Jeg hedder Sabina :-) Jeg er 25 år og gift med Torben, som jeg har været sammen med i 2 1/2 år Sammen har vi Andreas på snart 14 måneder :-) Vi bor i Lemvig og jeg læser til pædagog i Holstebro :-) 

Anmeld

22. november 2014

Louise H.

Jeg hedder Louise, er 22 år og bor i Sønderborg sammen med min kæreste og datter. Vi har været sammen i 4 år, har Isabella på 2,5 år og venter nr. 2 til juni :-)

Anmeld

22. november 2014

PernilleogLouis

Jeg er Pernille, 31 år og bor i Hvidovre. Bor alene med Louis der bliver 7 til januar (går alt for stærkt). Er uddannet pædagog og læser nu til sygeplejerske 

Anmeld

22. november 2014

Morgensol

Jeg hedder Rikke, er 28 år og bor i Glostrup. 

Jeg har været sammen med min mand i 8 år og gift i 2. 

Vi har Bella fra marts '10, Alberte fra okt '11 og så venter vi endnu en prinsesse d. 31/12-14. 

Jeg arbejder i DSB som togfører, men er pt på barsel. 

Anmeld

22. november 2014

got2b

emiliedamm skriver:

Her er jeg  

Jeg hedder Emilie, jeg er 23 år og gravid med det første barn. jeg er lykkelig gift med Jonatan og vi har været gift i 3 1/2 år  

Vi er begge Jehovas Vidner (og billedet er taget fra et stævne for jehovas vidner vi har været til i silkeborg). 

Også bor vi i frederikssund med vores hund og kat  

Det er hyggeligt at se jer alle sammen <3 

Synes det er friskt at du vil sige at du er i Jehovas vidner, det der ikke mange som vil nævne eller noget ��.

Anmeld

22. november 2014

got2b

Super ide!! 

Jeg hedder Majbritt, og er 18 år. Er sammen med min kæreste Claus, som er 26, vi venter overs første barn til slut Marts start April, vi har været sammen i syv måneder og to dage. Vi bor p,t tæt på Vejen, men flytter til Marts. Jeg starter på et  kursus " skole " på Mandag, som vare tre måneder, og så derefter på barsel (:

Anmeld

22. november 2014

Emilie91

got2b skriver:

Synes det er friskt at du vil sige at du er i Jehovas vidner, det der ikke mange som vil nævne eller noget ��.

Jamen tak Det er hvertfald en del af mig. Det kan også give folk mulighed for at spørge ind til det .. Men tak  

Anmeld

22. november 2014

got2b

emiliedamm skriver:

Jamen tak Det er hvertfald en del af mig. Det kan også give folk mulighed for at spørge ind til det .. Men tak  

Det rigtigt. Der er bare så få som vil " stå frem " med det, så synes bare det er frisk gjort af dig (:

Anmeld

22. november 2014

Katia Juul Skovgaard

Av, det var en større opgave at finde et billede af mig Jeg plejer jo at stå bag telefon eller kamera

Her er jeg så, dog et ældre billede så der skal lige lægges 20 kilo til og en meget blegere farve

Mit navn er Katia og jeg blev 30 i september.

31. Juli sidste år blev jeg mor til mit første barn, Victor.

Jeg har været gift med Morten siden 9. juli 2013 og vi nåede at være kærester halvanden måned før jeg blev gravid (inden da havde vi dog set hinanden fast, men uden kæresterier, i 2 år)

Jeg er uddannet pædagog, arbejder i en vuggestue og ELSKER det

Manden er soldat og vi bor i Albertslund i vores næsten nykøbte rækkehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.