Hvem sidder bag skærmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2014

Line-Emilie

Hej 

Mit navn er Line Emilie og er 25 år.

Til hverdag arbejder jeg i Hellerup i vuggestue, men lige nu er jeg igang med uddannelse 

Jeg bor sammen med min kæreste Jonas på 27 år i Hvidovre. 

Vi er gået igang med projekt baby, og vi meget spændte på hvornår det sker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Krydserfingre

Anmeld

23. november 2014

mor_til_L

Vil også være med 

Hedder Sisse er 25 og bor samme med kæresten på 27 vi har været sammen i 2 år den 18 jan og venter vores første barn den 1.1.2015 .. 

Vi bor i Svendborg 

Anmeld

23. november 2014

missehxx

Jeg hedder Mie, er 19 år og går på barsel med min søn (første barn) fra 6-5-14. Bor sammen med min mand som jeg blev gift med d. 6-9-14.

håber på positivt svar fra sosu så skal jeg starte der til marts og min søn starter i dagpleje til februar ��

skal til samtale på sosu i morgen ��

Anmeld

23. november 2014

mulleh

Her er jeg �� 

Mette, 23 år, bor i hus med min kæreste på 23, som jeg har været sammen med i 2 år og 3 måneder (indtil videre) �� vi fra Slagelse. 

vi venter vores første barn til Marts og vi glæder os ekstremt meget �� 

(billedet er fra jeg var 20 uger henne, små 4 uger siden) ��

Anmeld

23. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg vil også være med

Jeg hedder Pernille, er 32 år og bor i England alene med mine to børn på 5 og 2 (det er den yngste, der er med på billedet)

Jeg arbejder for en velgørenhedsorganisation i øjeblikket, men jeg er ved at tage et kursus, så jeg kan blive ejendomsmægler, hvilket jeg afslutter i januar. 

Anmeld

23. november 2014

Hertz

Ku ikk lige finde et billede af mig selv på Tlf så måtte lige ta et billede af et af vores familiebilleder vi venter så en lillebror til april.

Anmeld

23. november 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hyggelig tråd... Jeg er mest med på sidelinien, men læser baby.dk hverdag...

Jeg hedder Mette og er 40 år... Bor sammen med min mand, som jeg har været sammen med i 13 år... Gift i 2 år... Sammen har vi 3 børn.. En på 15, en på 9 og en på 4... 

Jeg går pt hjemme på tabt arbejdsfortjeneste, da den yngste er kommet 4 mdr for tidligt og har særlige behov... Men håber dog på, at komme på arbejdsmarked i 2015... Jeg er uddannet pædagog og har arbejdet indenfor det private med autister/asperger... Kunne dog godt tænke mig, at videre uddanne mig til sygeplejerske...

Anmeld

23. november 2014

namaha

Jeg hedder Nanna Marie men fra d.14.2.15 hedder jeg Marie Nanna da manden og jeg skal giftes

(Det men navnet er en længer forklaring)

jeg er 22 og han er 24 

Vi bor i Silkeborg og prøver at blive gravide på engen hånd, men hvis det ikke lykkes aå er der kun 9 måneder til vi kommer i ægsorterings behandling på Skejby, så gravide skal vi nok blive 

Jeg har lige for første gang i mit liv oplevet hvad en spontan abort er, så vi er kommet op på hesten igen 

Vi  ser sådan her ud 

Anmeld

23. november 2014

Mettefpigen

Jeg hedder Mette, er 25 år, alenemor til Lukas på 3 år, udlært tjener men er i gang med en ny uddannelse som socialrådgiver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.