Hvem sidder bag skærmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.737 visninger
57 svar
205 synes godt om
22. november 2014

mortilsilke

Jeg ved ikke om jeg er den eneste herinde, der forstiller mig hvordan folk ser ud baseret på hvordan de skriver og begår sig i debatten.

Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt med en lille debat der viser hvem der sidder bag skærmen, og lige hurtigt fortælle hvem de er!

Jeg kan selv starte, jeg hedder Sabrina, jeg er 23 år og på barsel fra HF med mit første barn, en lille pige der blev født 5 uger for tidligt, men nu nærmer sig de 8 uger og får ren ros af lægerne. 

Hvem er I?

(Dog med mørkt hår nu og lidt mere fedt på ansigtet fra graviditeten, haha!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

o1Mutte

Her er jeg 23 år, gift, barnløs og faglært landmand  

Anmeld

22. november 2014

Trekløver(:

VenterVanessa skriver:

Jeg ved ikke om jeg er den eneste herinde, der forstiller mig hvordan folk ser ud baseret på hvordan de skriver og begår sig i debatten.

Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt med en lille debat der viser hvem der sidder bag skærmen, og lige hurtigt fortælle hvem de er!

Jeg kan selv starte, jeg hedder Sabrina, jeg er 23 år og på barsel fra HF med mit første barn, en lille pige der blev født 5 uger for tidligt, men nu nærmer sig de 8 uger og får ren ros af lægerne. 

Hvem er I?

Her er jeg

Hedder Mille og er 23 år. Bor sammen med min kæreste og vores datter Ibi på 16 måneder. Ibi starter i dagpleje 1/12, efter at have været blevet passet hjemme af mig. Jeg læser HF (selvstudie mens jeg har gået hjemme med min guldklump) og er færdig næste år. Derudover så afløser jeg i hjemmeplejen på 3. år. Starter op igen 6. januar når lillepigen er kørt ind i dp. Overvejer at søge ind på assistent uddannelsen, da den åbner lidt flere døre. 

Det var vist det

Anmeld

22. november 2014

Isabella_mor

Her er jeg.

mor til to. Villads på snart 4 år, og lillebror Sebastian på halvanden måned.

Sygeplejerskestuderende. Dog på barsel et lille års tid. 

Bor med min kæreste igennem 8 år. 

Ja, det er vidst det  

Anmeld

22. november 2014

Mor til Ella

Her er jeg, Ditte er 27 år på i Midtjylland.

Jeg er uddannet frisør, og selvstændig på 8 år, går dog og leger lidt med tanken om noget andet. Er lige nu på barsel.

Jeg er gift, vi har været sammen knap 11 år, og har 2 dejlige piger Ella på knap 3 og Asta på 5 mdr.

lidt sjovt at få sat ansigt på folk

Anmeld

22. november 2014

Mor til F

Her er jeg:

Karina,  25 år (var 24, da jeg blev mor), mor til Freia,  som blev født ved aks,  den 04.07.2014  37+0.

Jeg blev den 18.10.2014 gift med min mand, som jeg har været sammen med,  siden maj 2010. 

Jeg er uddannet bioanalytiker,  men skal efter endt barsel, igang med en ny uddannelse

Anmeld

22. november 2014

LLT.

VenterVanessa skriver:

Hvem er I?

Jamen hej og god ide

jeg hedder Tanja og er 24 år gammel, bor i syddanmark med min mand Morten og 3 skønne bavianunger. Lærke på 4,7 år, Liam på 2,6 år og Lykke på 16 dage 

Pt er jeg på barsel, men vender tilbage til mit studie i august 2015, jeg læser til slagter

Anmeld

22. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg hedder Tanya og er mor til Lenora på næsten 5 mdr 

Pt på barsel men starter op på hf enkeltfag efter sommerferien

Bor alene med min datter, men har været sammen med faren i 2 år nu

Anmeld

22. november 2014

TrineMine86

Her er jeg  

Trine, 27 år (lidt endnu), uddannet sygeplejerske, mor til Magnus på 3 år, venter lillebror til april 15, gift med Thomas som jeg har været sammen med i 9 år 

Anmeld

22. november 2014

Frk_Louise

Her er jeg. Jeg hedder Louise, er 27 år og bor sammen med min kæreste Martin i Midtjylland. Vi har været sammen i snart 3 år. Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration, men arbejder pt. som pædagogmedhjælper.. Lige nu er jeg på barsel.. 

Jeg er mor til Katrine, som er 16 dage gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.