sofji skriver:
Fordi jeg virkelig har gjort det klart at omskæring er et No go fra min side og det var Heller ikke noget vi havde en længere varende diskussion om. Og det samme med tørklædet. (Det har han altid haft en afslappet holdning til og har altid ment det skal være eget valg) Hvis han skulle ændre mening (så skal det bare ikke os aligevel..
Er ikke sikker på jeg forstår det sidste ? Altså præcis hvad du mener ☺
Hvis I får en søn, og han ændrer mening og får barnet omskåret, så kan du jo ikke gøre noget ved det.
Hvis I får en datter, og han bliver presset til, at hun skal gå med tørklæde, så kan han jo sagtens træffe den beslutning uden dit samtykke, som jeg læser det, er hans familie ikke så velintegreret, og de vil formentligt synes, at det bør være sådan som rettroende.
Din kæreste vil gerne have, at jeres barn introduceres til den muslimske tro, og så synes du retfærdigvis, at barnet så også skal introduceres til den kristne tro? Men vel ikke nødvendigvis, din kæreste praktiserer jo sin tro, men det gør du ikke, så det er vel ikke en religions-byttehandel, der er nødvendig?
Anmeld