Kan man undgå licens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
mor:) skriver:

Hvor står det henne?

https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=152540

Her er bekendtgørelsen omhandlende medielicens. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

migxher

Jeg synes det er fis og humbug. Jeg har ikke betalt i de 3 år jeg har boet ude. Hvorfor skal man betale bare fordi man har tv, mobil med internet,computer mm. Jeg har allerede betalt for mit tv, jeg betaler for min tv pakke og mit internet. Jeg gider sgu ike også betale til dem bare fordi jeg har mulighed for at bruge deres produkter. Jeg ser ikke dr, høre ikke radio og besøger ikke deres hjemmeside mm. 

Anmeld

3. november 2014

Masig

mor:) skriver:

Skat handler jo ikke kun om sociale ydelser. 

Nej men det var et eksempel... 

Anmeld

3. november 2014

Masig

Malunsesmutti skriver:

Desuden har jeg ingen steder skrevet at jeg ikke betaler. 

Har jeg heller ikke, var bare en skrivemåde i forhold til dit indlæg 

Anmeld

3. november 2014

Sprit25

Åh jeg kan blive så mega harm når folk disser DR og licensen. Så jer der ALDRIG ser DR: hører I heller aldrig nogensinde nogen af deres radioprogrammer? Ser jeres børn ALDRIG ramasjang eller DR Ultra eller DR3 for den sags skyld! Jeg elsker DR og synes i den grad de lever op til deres Public service lov ellers ville folketinget også komme indover ogstille spørgsmålstegn! Og nej DF og deres evindelige brok omkring dramaserier tæller ikke! Jeg synes og licens er træls at det er tvangslagt men betaler det gerne

Anmeld

3. november 2014

migxher

Sprit25 skriver:

Åh jeg kan blive så mega harm når folk disser DR og licensen. Så jer der ALDRIG ser DR: hører I heller aldrig nogensinde nogen af deres radioprogrammer? Ser jeres børn ALDRIG ramasjang eller DR Ultra eller DR3 for den sags skyld! Jeg elsker DR og synes i den grad de lever op til deres Public service lov ellers ville folketinget også komme indover ogstille spørgsmålstegn! Og nej DF og deres evindelige brok omkring dramaserier tæller ikke! Jeg synes og licens er træls at det er tvangslagt men betaler det gerne

Nej jeg ser ikke dr og høre ikke radio. Og jeg jeg benytter heller ikke de andre kanaler du nævner, dem har vi slet ikke. Nu er det sådan at man jo også skal betale bare det at man har internet. Og det synes jeg et noget fis. Jeg betaler gu allerede for mit internet.

Anmeld

3. november 2014

Sprit25

migxher skriver:

Nej jeg ser ikke dr og høre ikke radio. Og jeg jeg benytter heller ikke de andre kanaler du nævner, dem har vi slet ikke. Nu er det sådan at man jo også skal betale bare det at man har internet. Og det synes jeg et noget fis. Jeg betaler gu allerede for mit internet.

Du har alle DR Kanaler hvis du har et HD tv ellers ville jeg da ringe til din udbyder, da du så virkelig betaler for noget du ikke bruger! Vi er enige om det er træls at betale for noget man ikke bruger men lige nu er reglerne sådan så kan blive harm over dem der snyder! 

Anmeld

3. november 2014

Kay

Vi kan hurtigt blive enige om at licens er sure penge... og ret meget en ekstra "skat" da den jo går til meget andet end DR 

Men lige som skat er det jo rent faktisk noget vi skal betale... med mindre vi ikke har tv, radio eller nogen form for apparat der kan gå på nettet, og det er virkelig få mennesker der lever sådan i Danmark... og vil vove at påstå at ingen bruger er ikke ejer et apparat der kan gå på nettet   derfor har jeg da også en forventning om at alle brugere her betaler licens, hvis ikke de gør det er de jo i bund og grund  kriminelle

Anmeld

3. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sprit25 skriver:

Jeg hører ikke radio, min dreng ser ikke ramasjang, vi ser aldrig dr - så jo jeg synes det er røv irriterende at betale til dr. 

Anmeld

3. november 2014

migxher

Sprit25 skriver:

Du har alle DR Kanaler hvis du har et HD tv ellers ville jeg da ringe til din udbyder, da du så virkelig betaler for noget du ikke bruger! Vi er enige om det er træls at betale for noget man ikke bruger men lige nu er reglerne sådan så kan blive harm over dem der snyder! 

Jeg tror faktisk ikke vores tv er HD (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.