Tulle28 skriver:
Jeg bliver en lille smule harm over alle dem, som siger at du skal tvinge dit barn til at tage sut og flaske... Nu skal jeg ikke gøre dette til en skal/skal ikke amme-tråd, men nu er amning jo det mest naturlige for en baby. Jeg kan godt forstå at man er træt af det, men helt ærligt, så er det noget der følger med, når man bliver mor. Og jeg ved godt hvad du taler om, når du siger du er træt af at det, for min yngste var lige sådan. Hun er tilmed ørebarn og så lukker man jo ikke bare lige natbaren, når barnet har smerter og det eneste der hjælper og trøster er babserne. Jeg var tvangsindlagt til at være hjemme om aftenen/natten til hun var 14-15 mdr. og jeg var ved at blive vanvittig til sidst over at være så bundet til hjemmet.
Til gengæld glæder jeg mig nu over at jeg ikke skal se på den hæslige sut i hendes mund og at vi slipper for at skulle vænne hende af med den på et senere tidspunkt
Set i bakspejlet nu var det en så relativ kort periode i hendes og mit liv og jeg overlevede, omend det var hårdt.
Fat mod! Det er ikke for altid
Tænker at du ikke har låst så mange af mine andre indlæg
Jeg var nede med en fødselsreaktion med min første pga af amningen.
Og alligevel lod jeg mig presse til at forsøge igen, og det havde jeg ved gud aldrig gjort hvis jeg havde vidst at de kunne finde på at afvise flasken OG sutten.
Og alternativet er jo at jeg helt stopper min mælk og så spiser hun jo nok engang. MEN jeg ønsker virkelig at fortsætte, men jeg kan ikke trives på den her måde så går jeg ned igen, og jeg har også en stor pige at tænke på.
Den lille skal starte VS først januar, da min arbejds situation er at jeg skal starte der.
Og det er ok at du bliver harm over det, men jeg tror på at det allervigtigste for børn er at deres mor har det godt, og det har hun bare ikke, hun skal have LUFT.
Og jeg ved godt at det er en periode, men ser virkelig ikke lyset forude.
Og jeg ved skam godt at det er hårdt at være mor, min første sov ikke om natten i 17 mdr, og det må også gerne være hårdt, men jeg vil gerne være i stand til at tage vare på mine børn, og det synes jeg ikke jeg var sidste gang.
Så forstår sagtens hvad du skriver, men synes bare der er lidt andre faktorer der spiller ind her.
Og er virkelig selv stolt over at jeg stadig ammer, og håber at få det til at fungere længe endnu, på min måde