FUCK jeg synes det er hårdt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

Mor til Ella

Nystart skriver:

åh hvor jeg forstår dig...

har du prøvet en anden slags sut hende af min ville kun ha en bestemt slags...

Foreslå gerne nogen.?

tror jeg har pænt stort udvalg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Mor til Ella

SDD skriver:

Min lille pige er på samme alder som din.

vi har samme problem. Nægter flaske, nægter sut. Nægter at sove for sig selv. Ligger jeg havde vågner hun med det samme. Ligger jeg og ammer og går så vågner hun også. Så "VI" sover formiddag, middag og

eftermiddagslur og sover sammen om natten. Om natten bruger hun dog ikke mig som sut. Det er kun om dagen. 

Gab jeg håber at det ændrer sig.

tænket måske det bliver bedre når de får skemad..?

Jamen hvad hvis det ikke hjælper. Det magter jeg ikke at tænke på.

min første lærte aldrig at spise grød

Anmeld

8. oktober 2014

Mor til Ella

Nørreslet skriver:

Jeg ville gøre som en anden siger tvinge hende til det, i ville få nogle urolig nætter og i starten men til sidst ville hun acceptere det, det er da heller ikk fair for jer i skal sove dårlig og ikk have et øjeblik for jer selv. 

Det er sagt med et smil håber ikk jeg har fået sagt det for hårdt

Men hvordan tvinger jeg hende?

det hjælper ikke at det er andre der prøver.

Anmeld

8. oktober 2014

Mor til Ella

Dafnies skriver:

Har du prøvet forskellige sutter? Og forskellige sutteflasker?

Min søn ville fx kun bruge de "gammeldags" runde sutter - og vi kan stadig ikke få ham til at tage andre (10 mdr).. 

Synes jeg har alle

Anmeld

8. oktober 2014

Mor til Ella

L-Mortil2 skriver:

Prøv til prøv til prøv til! Det er desværre det eneste råd jeg kan give :-(

Tror du så det lykkes?

Anmeld

8. oktober 2014

Mor til Ella

Sitrani skriver:

Har du prøvet forskellige sutter?  Min datter brugte også mig som sit fa hun var lille.. jeg prøvede forskellige sutter og til sidst ville hun ta MAMs.. jeg blev bare ved med at putte den i munden på hende, det kræver en masse tilvænning for nogle børn at begynde med sutten - jeg ville ikke give op endnu hvis jeg var dig! Held og lykke ��

Synes jeg har alle

Anmeld

8. oktober 2014

Mor til Ella

Rockertand skriver:

Der er kun 1 vej frem: bliv ved med at stoppe sutten i munden på hende, gerne når hun mærker og lugter dig - og det er altså ikke kun 1 gang om dagen, det er MANGE gange hver dag.

Når sutten accepteres, kommer flasken meget nemt og dermed rolige nætter og lang søvn.

Den ene af mine tog omkring 3 måneders intensiv øvelse, før sutten blev accepteret.....det var en kæmpe lettelse!

Nogle sutter der er bedre til formålet end andre?

det ville lette mig så meget.

Anmeld

8. oktober 2014

Rockertand

Mor til Ella skriver:

Nogle sutter der er bedre til formålet end andre?

det ville lette mig så meget.

Vi har prøvet ALLE slags sutter, men til sidst faldt smagen på MAM (til større børn, de der 0-3 måneder kunne vi bare glemme alt om, så det var lille baby med kæmpestor sut).

Ekstra fif: køb MAM Night, det er SÅ meget nemmere - også senere, når barnet selv kan finde sutten.

Anmeld

8. oktober 2014

WilliamDSTN

Mor til Ella skriver:

Men hvordan tvinger jeg hende?

det hjælper ikke at det er andre der prøver.

tilbyd hende brystet om aftenen, og hvis hun så bare ligger og hygger tag hende fra giv hende en sut, hvis hun siger nej til sutten så lad hende være på sit egen værelse hvis hun kalder igen tilbyd hende sutten igen og så gå, self hvis hun er sulten skal hun da have mad men bliv ved med sutten på et tidspunkt tager hun imod den og dit bryst behøver ikk være nusseklud mere, på den måde vil hun os have det trygge til middagsluren.

Anmeld

8. oktober 2014

L-Mortil3

Mor til Ella skriver:

Tror du så det lykkes?

Det gjorde de her efter 6 mdr så ikke videre opmuntrende, dog lykkedes det at skifte babs med sut i løbet af 7 dage! Hold ud, der er håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.