hjælp til situationsfornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2014

ESV

Rixer skriver:

De synes ikke at det var i orden hvad de gjorde mod mig.

De har også givet mig gode råd.

Det er min fagforening

Men hvad er det lige præcis de har gjort mod dig?

din gøren og laden her er faktisk et meget godt eksempel på manglende situations fornemmelse, du lytter ikke og vil meget gerne give andre skylden. Hvis du er lige ved at være færdig med din udd er det måske på tide at hanke op i sig selv og tage ansvar for den situation du står i. 

Med det du beskriver her kan jeg på ingen de se hvorfor der skulle være en sag for din fagforening! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
ESV skriver:

Men hvad er det lige præcis de har gjort mod dig?

din gøren og laden her er faktisk et meget godt eksempel på manglende situations fornemmelse, du lytter ikke og vil meget gerne give andre skylden. Hvis du er lige ved at være færdig med din udd er det måske på tide at hanke op i sig selv og tage ansvar for den situation du står i. 

Med det du beskriver her kan jeg på ingen de se hvorfor der skulle være en sag for din fagforening! 

Hvis der var en sag så havde de nok ikke nøjedes med at give gode råd

Men til ts: Held og lykke med det hele. Husk at se det som en læreproces og lyt til hvad din vejleder siger. 

Anmeld

27. september 2014

Rixer

StineW79 skriver:

Hé Hé fantastisk eks på dårlig situations fornemmelse! 

På mit gamle arbejde havde vi også en stud, der virklig ik var ret god, han var typen der ringede 30 min efter han sku ha mødt og meldte sig syg pga bylder i røven ( ja hans udtryk )

Afbrød konstant, var dårlig til at lytte, dårlig faglig, alt var andres skyld osv osv osv. Han bestod self ik!!!! 

Men det var måske et lille side spor... Vh stine

Så er det jo godt at jeg ikke er sådan.

Anmeld

27. september 2014

Rixer

Hvis der var en sag så havde de nok ikke nøjedes med at give gode råd

Men til ts: Held og lykke med det hele. Husk at se det som en læreproces og lyt til hvad din vejleder siger. 

Det gør jeg hele tiden og jeg bliver ved med det.

Jeg har også skrevet dine råd ned på et stykke papir.

Jeg gør hvad jeg kan, hvad skal jeg ellers gøre ? Jeg er jo ikke en robot vel. Knokler virkelig røven ud af bukserne for at det skal gå godt. Ellers havde jeg ikke spurgt jo

Anmeld

27. september 2014

Mami

Rixer skriver:

Så er det jo godt at jeg ikke er sådan.

Tja det sidste eksempel var jo ud fra dig og din online væremåde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.