hjælp til situationsfornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2014

Morjanne76

De ting du Ikke forstår og ønsker uddybet, skal du bruge din vejleder til.

Du kan sagtens få gode råd herinde, men ingen kender dig og har set hvordan du agere ude i livet i forhold til din uddannelse.

Du har en opfattelse/ din uddannelse sted en anden... Os? Vi kan kun gætte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Rixer

Jeg har kontaktet pls. 

Anmeld

27. september 2014

Mami

Jeg arbejdede et sted er gang hvor vi havde en elev der virkelig manglede situations fornemmelse 

vi står og taler (en kollega og jeg) om en ældre der havde sukker sDyge, ud af det blå fortæller eleven hun havde sukker syge og derfor ikke kunne blive våd under sex! 

Det var upassende og alt for privat at involvere 2 nye kollegaer i. 

Så der var et eksempel. Et andet eksempel er din gøren herinde, dethte er socialt forum rettede mod forældre og hvad der dertil hører og du bruger det som lektie hjælp, det er også mangel på situations fornemmelse, i stedet for at bruge dette forum, kunne du spørge dig selv, hvilke andre forums/personer kunne jeg søge hjælp hos?

Anmeld

27. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu undrer jeg mig

hvilken pædagogik og børn ?

min egen personlige udvikling ?

Forresten så skal de overvåge mig i 14 dage til det her med at agere i en personalegruppe skal jeg bare følge mit skema der går det så tror du ?

Hvilken pædagogik - jamen ikke nogen bestemt. Mente bare at noget af vejledningstimerne kunne gå på det faglige mens noget af der kunne gå på din situationsfornemmelse.

jeg kan ikke fortælle dig hvorvidt det kommer til at gå - jeg er der ikke og ved ikke hvordan du agerer.

Anmeld

27. september 2014

Rixer skriver:

Jeg har kontaktet pls. 

Hvad vil du bruge dem til?

Anmeld

27. september 2014

Rixer

mor:) skriver:

Hvad vil du bruge dem til?

De synes ikke at det var i orden hvad de gjorde mod mig.

De har også givet mig gode råd.

Det er min fagforening

Anmeld

27. september 2014

Nystart

Rixer skriver:

Det er min fagforening

Hvad er det helt præcist du mener at det har gjort mod dig?

Anmeld

27. september 2014

Rixer skriver:

Det er min fagforening

Jeg er godt klar over at det er din fagforening - men nu har de hørt en version, din version. 

Men igen: hvis praktikken vil dumpe dig så er det rent juridisk kun dit praktikdokument der kan redde din røv. Så hvis du ikke har den i orden så kan pls heller ikke hjælpe dig. 

Anmeld

27. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mami skriver:

Jeg arbejdede et sted er gang hvor vi havde en elev der virkelig manglede situations fornemmelse 

vi står og taler (en kollega og jeg) om en ældre der havde sukker sDyge, ud af det blå fortæller eleven hun havde sukker syge og derfor ikke kunne blive våd under sex! 

Det var upassende og alt for privat at involvere 2 nye kollegaer i. 

Så der var et eksempel. Et andet eksempel er din gøren herinde, dethte er socialt forum rettede mod forældre og hvad der dertil hører og du bruger det som lektie hjælp, det er også mangel på situations fornemmelse, i stedet for at bruge dette forum, kunne du spørge dig selv, hvilke andre forums/personer kunne jeg søge hjælp hos?

Hé Hé fantastisk eks på dårlig situations fornemmelse! 

På mit gamle arbejde havde vi også en stud, der virklig ik var ret god, han var typen der ringede 30 min efter han sku ha mødt og meldte sig syg pga bylder i røven ( ja hans udtryk )

Afbrød konstant, var dårlig til at lytte, dårlig faglig, alt var andres skyld osv osv osv. Han bestod self ik!!!! 

Men det var måske et lille side spor... Vh stine

Anmeld

27. september 2014

Mami

StineW79 skriver:

Hé Hé fantastisk eks på dårlig situations fornemmelse! 

På mit gamle arbejde havde vi også en stud, der virklig ik var ret god, han var typen der ringede 30 min efter han sku ha mødt og meldte sig syg pga bylder i røven ( ja hans udtryk )

Afbrød konstant, var dårlig til at lytte, dårlig faglig, alt var andres skyld osv osv osv. Han bestod self ik!!!! 

Men det var måske et lille side spor... Vh stine

Ej haha hvor upassende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.