mor:) skriver:
Det er fint med konfliktnedtrapning og lyder til at have været en succes
...nu ved jeg ikke hvad konflikten gik ud på, men nogle gange er det også godt at få talt sammen med børnene om konflikten.
Men det har ikke så meget med den situationsfornemmelse som dine kollegaer mener du mangler at gøre - det er så vidt jeg kan forstå mest ift. personalegruppen - har jeg forstået det rigtigt?
Lige det med jeres rollefordeling kan jeg ikke svare dig på hvorvidt det sådan man bør handle. Jeg ved ikke hvad pæd. B var optaget af, jeg ved ikke om de har en forventning om at du fortæller hvilken del af gården du vil tage dig af osv. Men lige her synes jeg det har noget med kommunikationen i personalegruppen at gøre.
jeg har lagt mærke til at du ofte skriver "så du ikke bliver til et irritationsmoment" - har du fået at vide at du bliver det nogle gange?
altså ja, og jeg har været til møde igår med vejleder fra sem og det er første gang at sådan noget her sker for mig.
Jeg har ingen situationsfornemmelse, mener de og jeg arbejder hårdt at erhverve det.
Jeg er et irritationsmoment, men det synes jeg ikke at jeg er mere, jeg går ikke ind og afbryder to pædagoger der snakker
Jeg vil gerne det her det siger selv lederen men jeg vil næsten alt på en gang også siger de at jeg søger anerkendelse
Det gjorde jeg i starten også det der med irritationsmoment men der er kommet meget mere ro
men der er et problem mere og det er den sociale forståelse
Den får jeg nok tacklet men jeg ved ikke hvordan men det er som om jeg ender i den anden grøft hvor jeg ikke tør at sige noget eller tør at lave aktiviteter for jeg føler mig overvåget hele tiden og når man føler det bliver man usikker.
Jeg skal nok lad være med at komme konklusioner hele tiden men undre mig hvorfor jeg gør det
Anmeld