Jamen det er en social sammenhæng der er tilknyttet til min personlighed mener de. De sagde f.eks. hvis jeg skal være en flue på væggen så er det kun det jeg skal være. og intet andet så skal jeg ikke sige ssh for at hjælpe min vejleder.
Der var en dag jeg kom til at sige yes hvorfor et barn fordi jeg vandt i bagammon og jeg mente faktisk det var på den måde vi havde en god relation på, men de mener sådan skal du ikke være, der mangler du simpelthen situationsfornemmelse.. Jeg mener hvis han ikke lære og tabe hvornår skal han så lære det ? Drengen går altså i 5.
Jeg finder meget latterligt og jeg har ikke oplevet noget lign. i de andre klubber jeg har været i før.
Nu skal jeg finde en balancegang mellem hvornår jeg må spørge om noget og hvornår jeg ikke må spøørge om noget
Jeg har virkelig brug for hjælp til det her punkt. Eller gode råd i hvert fald så jeg kan bearbejde på det
Det er som om at man ender i en grøft synes jeg, så skal jeg til at tænke mig om hver gang jeg skal spørge ?? Det virker meget Robot agtigt synes jeg
Anmeld