Aldersforskel mellem fætre/kusiner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

TrineMine86

StineW79 skriver:

Her i vores familie er der stor spredning på alderen fra thea og alberte og deres fætre kusiner. På trods af det hygger de sig helt vildt, når de er sammen.

Svigerinde 1,har 2 drenge på snart 5 og 8 år.

Svigerinde 2,  har en dreng på 14 og en pige på 18 år.

Svoger har 2 piger på 10 og 11 år. 

Vores piger er lige blevet 2 og 6 år.

Hvordan ser det ud i jeres familie og hvordan fungere det. Vh stine

Her er der også stor spredning, jeg er 27 år, jeg har fætre og kusiner der er omkring de 50 år og så har jeg også nogle som kun er 1 år 

Min søn har en kusine der blot er 3 dage ældre end ham selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

M (:

StineW79 skriver:

Til gengæld har han bedsterne helt for sig selv så længe. Dejligt! Vh stine

Ja, og derudover ikke mindre end to mostre, en faster og tre mor/farbrødre som elsker ham (: så han mangler i hvert fald ikke opmærksomhed omend et par jævnaldrende legekammerater da kunne være et hit.. 

Anmeld

21. september 2014

Maja_4000

Mine børn har ingen fætre/kusiner endnu

Anmeld

21. september 2014

WilliamDSTN

Jeg har ikk børn endnu men jeg venter mig mine søskende har følgende 

min bror har en på 9 - 6 og halvandet 

min søster har på 6 - 5 og 4  

og så kommer vores søn til feb 

Anmeld

21. september 2014

modesty

StineW79 skriver:

Her i vores familie er der stor spredning på alderen fra thea og alberte og deres fætre kusiner. På trods af det hygger de sig helt vildt, når de er sammen.

Min søn på 3 har fætre på 9, 16, 20 og 22.

Fætrene elsker min søn og han elsker dem. Selvsagt er det ham på 9 som han leger bedst med, men de store er også så gode ved ham.

Anmeld

21. september 2014

Mettefpigen

Her er der kun min fætter som har 3 børn på 6,3 og 0 år... Men dem snakker vi ikke med...

Anmeld

21. september 2014

Monski

StineW79 skriver:

Mine: Anthon næsten 5 år og Hjalte på 8 måneder 

Søster: William på 4 måneder 

bror: Lucas på 3,5 uger  

Så udover Anthon som er ældst så er de MEGET tætte 

Anmeld

21. september 2014

MyLove E

Mind søskende er 21, 18 og (næsten) 18år. (Halv og pap søskende)  De har ingen børn endnu.

Min svoger har 2 piger på 12 og 6 og en bonus datter på 16. De bor på Sjælland og vi i Midt Jylland.  Hende på 12 er tosset med Elias på 3 Hende på 6 gider ham ikke rigtig,  men han elsket hende over alt på jorden

Jeg har selv altid haft tæt forhold med mine fætre og kusiner. Min kusine er 8 mdr yngre end mig. Og min fætter 4 år yngre. Men vi har som børn.altid leget mest sammen 

Anmeld

21. september 2014

Kay

Altså Elna er 2 og lillesøster har snart termin

Min bror... tja hans kæreste er uddannet om 1 år og de siger der går et par år endnu før de skal havde børn, og kender jeg ham ret så venter de vil hun har fast job

Min mands bror har en på snart 18 og venter en med ny kæreste der har termin 14 dage efter mig...

så der er ikke så mange endnu, 

Min egen kusine og fætter er 14 og 12 (jeg er 27) men Elna elsker at de gider lege med hende

Anmeld

21. september 2014

Happiness

Mine børn har kun 1 kusine og 1 fætter. Dem ser vi dog ikke, pga min bror og jeg ikke er på talefod. Men de er 9 og 12. Mine børn er 7mdr og 3 år. Min store dreng ville ikke kende hans onkel eller fætter/kusine, hvis han så dem, og min datter har aldrig mødt dem.

Min mand er enebarn, så ingen derfra. Tilgengæld har han 2 stedsøstre, som vi tror snart bringer nogle "sted"kusiner/fætre til verden

Dog kan jeg tilføje at min yngste fætter er 3 år (6 uger yngre end min søn ) Jeg selv er 31 

Jher er alderne på de andre: (jep jeg har så MANGE)

3, 5, 10, 13, 14, 17, 18, 30,30, 32, 33, 34, 35, 38.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.