Aldersforskel mellem fætre/kusiner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
56 svar
5 synes godt om
21. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her i vores familie er der stor spredning på alderen fra thea og alberte og deres fætre kusiner. På trods af det hygger de sig helt vildt, når de er sammen.

Svigerinde 1,har 2 drenge på snart 5 og 8 år.

Svigerinde 2,  har en dreng på 14 og en pige på 18 år.

Svoger har 2 piger på 10 og 11 år. 

Vores piger er lige blevet 2 og 6 år.

Hvordan ser det ud i jeres familie og hvordan fungere det. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

PernilleogLouis

min søster har en pige på 7 år og en pige på 2 år

Jeg har en dreng på 6,5 år 

Min anden søster skal føde når helst - også en dreng

Min søsters pige og min dreng hygger meget men det er faktisk først indenfor de sidste par år de har gjort det 

Anmeld

21. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

på min fars side er den ældste af mine fætre/kusiner 40+ og den yngste bliver 9 til november...

på min mors side er den ældste af mine fætre/kusiner 40+ og den yngste er 32, så jeg er den yngste i hele den flok (jeg er 26)

jeg har personligt ikke kontakt med dem medmindre der sker noget særligt, med undtagelse af en kusine fra min mors side (hvis søn er 3 år yngre end mig) og så de fire yngste på min fars side da de to af dem er jævnaldrende med mig(25 og 24) og de to yngste er rimelig jævnaldrende med min søn (10 og 9 år)...

Anmeld

21. september 2014

Fru Frederiksen.

Når vores barn bliver født, er hendes ældste fætter 33 år og den yngste kusine er næsten 3 ,  så der er stor aldersforskel  

Anmeld

21. september 2014

Noahmor

Min bror har ingen børn. På min kærestes side er ser fætre og kusine i alderen 7-22 år. 

Min yngste fætter er 20 eller 21 og min ældste kusine er lige blevet 50. Jeg er selv 33. 

Anmeld

21. september 2014

Noahmor

Hov og vores børn er 7 måneder, 3,5 år, 12 og 17. (Er kærestens de to store)

Anmeld

21. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Ms.Sunshine skriver:

på min fars side er den ældste af mine fætre/kusiner 40+ og den yngste bliver 9 til november...

på min mors side er den ældste af mine fætre/kusiner 40+ og den yngste er 32, så jeg er den yngste i hele den flok (jeg er 26)

jeg har personligt ikke kontakt med dem medmindre der sker noget særligt, med undtagelse af en kusine fra min mors side (hvis søn er 3 år yngre end mig) og så de fire yngste på min fars side da de to af dem er jævnaldrende med mig(25 og 24) og de to yngste er rimelig jævnaldrende med min søn (10 og 9 år)...

mine fire niecer er 23, 19, 14 og 10 - og så er der mine børn på 6½ og 5 mdr...

de har hver en onkel uden børn via deres fædre...

Anmeld

21. september 2014

A&F

Fra min side har min storebror en søn på 5 år, min lillesøster har en søn på snart 2 år og en nyfødt søn. I min mands familie er det fordelt således: Min svigerbror har 4 piger på 8, 7 , 4 og en på 7 månder. Min Svigersøster har 5 børn - pige på 13, pige på 9, dreng på 6 år og en pige på 4 måneder. Min anden Svigersøster har 4 børn - dreng på 10, dreng på 8, pige på 7 og dreng på 3 måneder. Den anden svigerbror har sit første barn på vej, og så har min mand og jeg en datter på 3 år og søn på snart 2 måneder. Vi er mange og der bliver også trængt, når vi alle mødes, hvilket vi tit gør

Anmeld

21. september 2014

Mother-love

Ingen af mine søskende har børn. Min søster på 29 får det heller ikke fordi hun er syg.

min lillebror kaN måske godt få børn engang men ingen om han gør og hvornår da han også er syg.

faderen til mine børn er enebarn.

men vi kommer sammen med hans fætter og kusine.

vi har Isabella på 3 og lillebror kommer til januar.

hans fætter har en pige på 7, en dreng på 4 og en dreng på 3

hans kusine har en dreng på 10 og en dreng på 7.

Anmeld

21. september 2014

B&J

På min mors side er der kun min daniel 4½ ellers er der min kusines på 1år

på min fars side hedder det:

14½år

1år

1½-2år

12-14år

og en mere (vi har ikke så meget med min fars side at gøre..

så her er der stort set ingen børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.