Aldersforskel mellem fætre/kusiner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

Eliza

Nu er vores egne børn, selv ret spredte i alder. 

"Vi" (manden) har 2 børn på 18 og 13 og sammen har vi 2 på 2,5 og 5 mdr. 

Deres eneste fætter/kusine er 9 og 11

og der går forhåbentlig længe, før der kommer flere. 

De 2 der er, er adopteret, så der kommer med meget stor sandsynlighed ikke flere fra den kant. 

Min lillebror er kun 17 så der sku ik gerne komme nogen før om maaaaange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

Mama85

Mine børn har kun én kusine, hun er 18 år og mine er hhv. 5 år og1 år, så de har absolut ingen glæde af hende..

Anmeld

21. september 2014

2babygirls

Her er der 

dreng på 18 mdr

Anemone på 19 mdr

dreng på 22 mdr

dreng på 2,5 år

Madeleine på 4år (10.10.10)

pige på knap 9 år

dreng på 9 år

dreng på 12 år

pige på knap 13 år

pige på næsten 14 år

de leger alle sammen sammen 

Anmeld

21. september 2014

M (:

I vores familie er Hjalte eneste barn på begge sider. Han er 1,5 år. Der er ikke nogen fætre/kusiner på vej i nærmeste fremtid på nogen af siderne.. Så Hjalte får nok ingen fætre/kusiner de næste 5 år-ish.. 

Anmeld

21. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
PernilleogLouis skriver:

min søster har en pige på 7 år og en pige på 2 år

Jeg har en dreng på 6,5 år 

Min anden søster skal føde når helst - også en dreng

Min søsters pige og min dreng hygger meget men det er faktisk først indenfor de sidste par år de har gjort det 

Det er bare dejligt, når de bliver så store at de ka lege godt sammen! Vh stine

Anmeld

21. september 2014

StineW79

Ms.Sunshine skriver:

på min fars side er den ældste af mine fætre/kusiner 40+ og den yngste bliver 9 til november...

på min mors side er den ældste af mine fætre/kusiner 40+ og den yngste er 32, så jeg er den yngste i hele den flok (jeg er 26)

jeg har personligt ikke kontakt med dem medmindre der sker noget særligt, med undtagelse af en kusine fra min mors side (hvis søn er 3 år yngre end mig) og så de fire yngste på min fars side da de to af dem er jævnaldrende med mig(25 og 24) og de to yngste er rimelig jævnaldrende med min søn (10 og 9 år)...

Jeg er selv 35 og på min fars side er mine fætre og kusiner mellen 10 og 20 år ældre end mig. Dem har jeg ik ret meget med at gøre.

På min mors side lige vi alle inden for samme aldresgruppe ca. Dem har vi altid set meget. Vh stine

Anmeld

21. september 2014

Nystart

på pigerne er der 3 mdr.

fætter er der 7 år... 

og en lille fætter der kommer til januar gør forskellen på ca 9 år 

Jeg har og får ikke kontakt til meget mere end min søster så resten af "familien" aner jeg intet om 

Anmeld

21. september 2014

StineW79

Venter sig :) skriver:

Når vores barn bliver født, er hendes ældste fætter 33 år og den yngste kusine er næsten 3 ,  så der er stor aldersforskel  

Det er også lidt vildt at forstille sig. Vh stine

Anmeld

21. september 2014

StineW79

Noahmor skriver:

Min bror har ingen børn. På min kærestes side er ser fætre og kusine i alderen 7-22 år. 

Min yngste fætter er 20 eller 21 og min ældste kusine er lige blevet 50. Jeg er selv 33. 

Min storesøster har "desvære" heller ik børn, men et helt fodboldhold ville nu klæ hende. Ej vi håber stadig at der snart kommer nogen fra den kant af også!

Mine egene fætre og kusine liger på alder med mig og op til 20 år ældre. Vh stine

Anmeld

21. september 2014

StineW79

A&F skriver:

Fra min side har min storebror en søn på 5 år, min lillesøster har en søn på snart 2 år og en nyfødt søn. I min mands familie er det fordelt således: Min svigerbror har 4 piger på 8, 7 , 4 og en på 7 månder. Min Svigersøster har 5 børn - pige på 13, pige på 9, dreng på 6 år og en pige på 4 måneder. Min anden Svigersøster har 4 børn - dreng på 10, dreng på 8, pige på 7 og dreng på 3 måneder. Den anden svigerbror har sit første barn på vej, og så har min mand og jeg en datter på 3 år og søn på snart 2 måneder. Vi er mange og der bliver også trængt, når vi alle mødes, hvilket vi tit gør

Det er bare dejligt når huset er fyldt af glade unger, der ka finde ud af at hygge sig sammen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.