Aldersforskel mellem fætre/kusiner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2014

Frk.S

Min ene søster har:

En dreng på 12

En pige på 10

En pige på 8

En dreng på 6

Jeg har:

En pige på 3

En pige på 9 uger

Min anden søster har en pige på snart 2

Det fungerer super godt.

Freja og hendes kusine på næsten 2 elsker bare hinanden, og jeg tænker at de sikkert bare vil få endnu mere glæde af hinanden som de bliver ældre.

De store kusiner og fætteren på 6 leger også rigtig godt med Freja. De forguder hende... og omvendt... Hun ser virkelig op til de store kusiner. 

Den store fætter på 12 vil efterhånden hellere være sammen med os voksne, men han er også glad for sine kusiner og er rigtig god til dem.

Mandens søskende har ikke børn endnu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

Dafnies

I min familie passer fætre og kusiner meget godt sammen i alder. 

Her har vi fætter A, 8 år der gerne leger med fætter V på 6 år. 

Fætter M, 3,5 år, der leger med kusine M på 4 år. 

Og så vores søn på 9 måneder. Vi ærgrede os faktisk lidt, da han blev født, over at der ikke var en lille fætter/kusine han så passede med i alder - Men det viste sig, at der var en ny fætter på vej, som ankom i sidste uge :-D Så der er 9 mdr mellem de to   Så der er gang i hytten når familien samles  

derudover er har vores søn en kusine på 5 (på kærestens side) 

Anmeld

21. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Her er det kun en svigerinde der har børn: på en pige på 3 år, dreng på 7 år, og en pige på 11 år. 

Vi har selv to drenge: en på 7 uger og en på 3 år. Den store leger rigtig godt med pigen på tre år men efter start i børnehave leger han ogs med drengen på 7år. 

Pigen på 11 år er ikke meget for at lege - en lille preteen 

så har min kæreste en fætter der har to børn hhv. på 5 år og 11 år og en kusine der har en datter på 4 år. Men dem ser vi kun til bestemte anledninger - så det er ikke så meget. 

Anmeld

22. september 2014

Mor til Frederic og Freya

StineW79 skriver:

Trist at er på den måde, når nu de ligger så tæt alderes mesigt at ku ha haft meget sjov sammen. Vh stine

Sådan har det altid været, vi råber stort set aldrig og tager ikke fat i vores børn eller kalder dem grimme ting.

Overholdt puttetider osv. Det har kostet en del - men vi tænker børn først, hvor deres mere er alla nomade børn uden rytme og rutine, bliver puttet hvor som helst mm.

Anmeld

22. september 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min søster har en pige på 7 og en dreng på 1. Og så er der min datter på 11 uger

Anmeld

22. september 2014

mulleh

På min fars side er alderen på den ældste 37 ca og den yngste er 22. 

På min mors side har jeg en kusine på 30. 

På min kærestes mors side er alderen 26 - 10 

så når vores første barn kommer til Marts har 1 kusine på 11 og 1 nevø på 7 og en nevø på 3 og en niece på 8 måneder (på min side) og ingen på fars side, da fars søster aldrig får børn oga sygdom. 

Anmeld

22. september 2014

Mor til F

Jeg er 24 og har en datter fra den 04.07.2014 + en søster på 22

Så har jeg en kusine på 25, som har en datter fra den 04.06.14

En kusine på 21 og en fætter på 19

En kusine på 4 år

Og 2 kusiner på lige knapt 1 år (tvillinger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.