Rixer skriver:
Hey
Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg synes virkelig vejlederen er et fjols. Hun er ond og skræmmende. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte fra. Først så siger hun at hun vil have dagsorden fredag så hun kan komme hjem og læse den så i dag da jeg skulle aflevere den så siger hun ej jeg har fri nu vil ikke se på den. Hold da kæft hvor er det ringe elendigt.
Jeg har kontaktet seminaret om hvor dårlig de opfører sig overfor mig. Hver søndag har jeg haft denne association ok nu bliver jeg slagtet igen.
Jeg måtte Ingen gang optage vejledning på diktafon.
Min vejleder fra Sem sagde også puha da du skal ikke gå rundt at tro at du dumper ikke i orden og at jeg blev kaldt hundehvalp
Hvad sker der for professionalisering? ?
Undskyld men praktikvejlederen er hvor? I en klub?
Jeg ved jo ikke lige med den klub, men jeg ved for pædagoger i sfo og i nogen klubber, er det blevet sådan at deres forberedelse skal placeres på matriklen, så når de går hjem skal de først tænke på arbejde når de møder ind igen.
Jeg er godt nok lærer men havde jeg praktikanter og de ville aflevere noget til mig fredag når jeg var på vej hjem, ville jeg også takke pænt nej for jeg ville først arbejde med skolen igen mandag morgen....
Dermed ikke sagt det ikke skal siges pænt og at du absolut ikke skal føle du bliver slagtet. Der må du tage blader fra munden og fortælle hvad du oplever.
Med hensyn til diktafon, jeg ville personligt være ligeglad men jeg ville vide hvad du skulle bruge optagelsen til for i brugen af diktafon ligger en skjult trussel.
Pøj pøj med det
Anmeld