ned af bakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2014

Rixer

Yurie skriver:

ja, men da ikke når hun har fri.

Nej, det kan jeg forstå åbenbart nu. Fremover får hun den når hun møder op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

Nystart

Rixer skriver:

Hvad fanden snakker du om ? 

Lige præcis det du har gang i..

i samtlige af dine indlæg disser du, bander og svovler og synes det er alle de andres skyld, hvis du ikke forstår en opgave eller bliver rette...

er folk ikke enige med dig bliver du hys som nu...

Jeg har virkelig bidt mig i tungen for ikke at ytre mig omkring din opførsel.. men sorry, er du irl som du er på skrift , så siger jeg tak for kaffe!

og så har jeg ikke flere kommentar til dig.. bare husk du ikke kan klare en uddannelse blot ved at oprette en profil herinde og regne med at brugerne herinde skal vejlede og nærmest skære alt ud i pap for dig.... 

go aften herfra 

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Hvad fanden snakker du om ? 

At hver gang du opretter noget, er det altid alle andre der gør noget forkert, ikke dig. Det er altid dem der er efter dig, men igen som jeg skrev i en anden tråd, har du set på dig selv, hvordan andre oplever dig.

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Nej, det kan jeg forstå åbenbart nu. Fremover får hun den når hun møder op.

seriøst? Det kunne du ikke tænke dig til. Hvem aflevere noget, når personen gå hjem?? (Hvis det ikke er aftalt at personen læser det hjemme) 

Hvad hvis du var i en børnehave, og lederen kom og sagde at du skulle ordne noget, når du havde fri, for hvorfor skulle hun få dig til at gøre det, mens du var på arbejde? 

Man aflevere altid ting i god tid(arbejdstiden), hvis man ikke har et klokkeslet man skal aflevere senest. 

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Yurie skriver:

At hver gang du opretter noget, er det altid alle andre der gør noget forkert, ikke dig. Det er altid dem der er efter dig, men igen som jeg skrev i en anden tråd, har du set på dig selv, hvordan andre oplever dig.

Hun sagde selv at hun vil ha det på en fredag og ja hun sagde selv så hun kunne læse den derhjemme 

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Nystart skriver:

Lige præcis det du har gang i..

i samtlige af dine indlæg disser du, bander og svovler og synes det er alle de andres skyld, hvis du ikke forstår en opgave eller bliver rette...

er folk ikke enige med dig bliver du hys som nu...

Jeg har virkelig bidt mig i tungen for ikke at ytre mig omkring din opførsel.. men sorry, er du irl som du er på skrift , så siger jeg tak for kaffe!

og så har jeg ikke flere kommentar til dig.. bare husk du ikke kan klare en uddannelse blot ved at oprette en profil herinde og regne med at brugerne herinde skal vejlede og nærmest skære alt ud i pap for dig.... 

go aften herfra 

Jeg har jo ikke oprettet for at du skal provokere mig ?

Jeg har oprettet for at få noget hjælp og det du skrev til mig var ikke i orden. 

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Yurie skriver:

Hvordan jeg er overfor andre.

Det bestemmer jeg vel selv. Jeg prøver og være autentisk, men det kan jeg ikke uden at blive provokerede. Hvis I fik det samme svar hvad vil i så sige ? Undskyld men jeg er en person som har et snit på 7,3 fra almen. gym.

Jeg ved godt hvordan man opfører sig. Jeg er moden nok til at kunne se tingene an. I skal have en chance for at kende mig.

Jeg gør virkelig mit bedste

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Yurie skriver:

seriøst? Det kunne du ikke tænke dig til. Hvem aflevere noget, når personen gå hjem?? (Hvis det ikke er aftalt at personen læser det hjemme) 

Hvad hvis du var i en børnehave, og lederen kom og sagde at du skulle ordne noget, når du havde fri, for hvorfor skulle hun få dig til at gøre det, mens du var på arbejde? 

Man aflevere altid ting i god tid(arbejdstiden), hvis man ikke har et klokkeslet man skal aflevere senest. 

Fint Yurie så ved jeg det.

Tak for hjælpen.

Jeg falder til ro og undskyld hvis jeg har været et irritationsmoment.  Alle mennesker kan lave fejl.

Anmeld

19. september 2014

esioul

Rixer skriver:

Hey

Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg synes virkelig vejlederen er et fjols. Hun er ond og skræmmende. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte fra. Først så siger hun at hun vil have dagsorden fredag så hun kan komme hjem og læse den så i dag da jeg skulle aflevere den så siger hun ej jeg har fri nu vil ikke se på den. Hold da kæft hvor er det ringe elendigt. 

Jeg har kontaktet seminaret om hvor dårlig de opfører sig overfor mig. Hver søndag har jeg haft denne association ok nu bliver jeg slagtet igen.

Jeg måtte Ingen gang optage vejledning  på diktafon. 

Min vejleder fra Sem sagde også puha da du skal ikke gå rundt at tro at du dumper ikke i orden og at jeg blev kaldt hundehvalp 

Hvad sker der for professionalisering? ?

Øv hvor træls. Næste gang må i aftale hvornår på dagen den skal afleveres, så der ikke sker misforståelser.

Hvorfor ville du optage samtalen?

Anmeld

19. september 2014

Rixer

esioul skriver:

Øv hvor træls. Næste gang må i aftale hvornår på dagen den skal afleveres, så der ikke sker misforståelser.

Hvorfor ville du optage samtalen?

Ja nemlig, jeg tænker det skal nok gå stille og roligt.

Bare jeg bevare roen og har forståelse for tingene. Jeg har været i klub før. Og ja bestået den ! med flotte udtalelser.

xxxx har igennem praktikken opnået god kontakt til alle børn, og har dermed opnået indsigt i denne aldersgruppes udvikling. xxxx har deltaget i aktiviteter med alle børn og bidraget til udviklingen af legen og aktiviteter. xxxx har iværksat aktiviteter med forskellige aldersgrupper og derved opnået erfaring med sin egen rolle som igangsætter. xxxx har tilegnet sig forskellige pædagogiske værktøjer, til at samle børnene, at formidle aktiviteter og vedholde børnenes interesse.

xxxx har gennem praktikken opnået et godt samarbejde med forældrene, og har igennem dette, fået større indblik i det enkelte barn. Disse informationer har xxxx brugt til bedre at kunne guide det enkelte barn i hverdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.