Rixer skriver:
Hvordan jeg er overfor andre.
Det bestemmer jeg vel selv. Jeg prøver og være autentisk, men det kan jeg ikke uden at blive provokerede. Hvis I fik det samme svar hvad vil i så sige ? Undskyld men jeg er en person som har et snit på 7,3 fra almen. gym.
Jeg ved godt hvordan man opfører sig. Jeg er moden nok til at kunne se tingene an. I skal have en chance for at kende mig.
Jeg gør virkelig mit bedste
Ja, selvfølgelig bestemmer du selv, men man skal også nogen gange tænke på hvordan andre ser en. Det kan godt være at du mener at du gør det rigtige, laver ingen fejl, men måske ser folk omkring dig noget andet.
Hvis jeg altid brokkede mig over de samme, ja så får jeg det samme svar, sådan er det jo. så må jeg jo bare lade vær.
Hvad har dit snit med hvordan du er.. Det er jo bare hvordan du er med skolearbejde, slet ikke hvordan du er som person.
Ja, du ved sikkert godt hvordan man opfører sig, det gør vi andre jo også, men det vi ser, ser andre på andre måder. Derfor er det godt at snakke med folk. Hører hvordan de oplever en.
Har du slet ingen klassekammerater du snakker med? Hvor I kan hjælpe hinanden? Det er lettere for elever der arbejder med de samme slags ting, at hjælpes ad.
Anmeld