ned af bakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2014

esioul

Rixer skriver:

Ja nemlig, jeg tænker det skal nok gå stille og roligt.

Bare jeg bevare roen og har forståelse for tingene. Jeg har været i klub før. Og ja bestået den ! med flotte udtalelser.

xxxx har igennem praktikken opnået god kontakt til alle børn, og har dermed opnået indsigt i denne aldersgruppes udvikling. xxxx har deltaget i aktiviteter med alle børn og bidraget til udviklingen af legen og aktiviteter. xxxx har iværksat aktiviteter med forskellige aldersgrupper og derved opnået erfaring med sin egen rolle som igangsætter. xxxx har tilegnet sig forskellige pædagogiske værktøjer, til at samle børnene, at formidle aktiviteter og vedholde børnenes interesse.

xxxx har gennem praktikken opnået et godt samarbejde med forældrene, og har igennem dette, fået større indblik i det enkelte barn. Disse informationer har xxxx brugt til bedre at kunne guide det enkelte barn i hverdagen

Er du nervøs for at dumpe denne praktik og er det 2 eller 3 du er i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Hvordan jeg er overfor andre.

Det bestemmer jeg vel selv. Jeg prøver og være autentisk, men det kan jeg ikke uden at blive provokerede. Hvis I fik det samme svar hvad vil i så sige ? Undskyld men jeg er en person som har et snit på 7,3 fra almen. gym.

Jeg ved godt hvordan man opfører sig. Jeg er moden nok til at kunne se tingene an. I skal have en chance for at kende mig.

Jeg gør virkelig mit bedste

Ja, selvfølgelig bestemmer du selv, men man skal også nogen gange tænke på hvordan andre ser en. Det kan godt være at du mener at du gør det rigtige, laver ingen fejl, men måske ser folk omkring dig noget andet. 

Hvis jeg altid brokkede mig over de samme, ja så får jeg det samme svar, sådan er det jo. så må jeg jo bare lade vær. 

Hvad har dit snit med hvordan du er.. Det er jo bare hvordan du er med skolearbejde, slet ikke hvordan du er som person. 

Ja, du ved sikkert godt hvordan man opfører sig, det gør vi andre jo også, men det vi ser, ser andre på andre måder. Derfor er det godt at snakke med folk. Hører hvordan de oplever en. 

Har du slet ingen klassekammerater du snakker med? Hvor I kan hjælpe hinanden? Det er lettere for elever der arbejder med de samme slags ting, at hjælpes ad. 

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg har jo ikke oprettet for at du skal provokere mig ?

Jeg har oprettet for at få noget hjælp og det du skrev til mig var ikke i orden. 

Se det er det jeg mener, du kan ikke klare at høre hvordan andre oplever dig, for så er det straks dem der har gjort noget forkert.

Hun fortæller dig, hvordan hun oplever dig herinde, og tænker om du er på samme måde irl. 

Prøv at lyt til andre mennesker, tag det til dig, ikke som en provokation, men som en hjælpende hånd.

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Er du nervøs for at dumpe denne praktik og er det 2 eller 3 du er i?

Nej, jeg er ikke nervøs. Jeg skal nok bestå den. Tror på mig selv og er meget aktiv i den pædagogske hver dag.

Praktik 3

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Yurie skriver:

Ja, selvfølgelig bestemmer du selv, men man skal også nogen gange tænke på hvordan andre ser en. Det kan godt være at du mener at du gør det rigtige, laver ingen fejl, men måske ser folk omkring dig noget andet. 

Hvis jeg altid brokkede mig over de samme, ja så får jeg det samme svar, sådan er det jo. så må jeg jo bare lade vær. 

Hvad har dit snit med hvordan du er.. Det er jo bare hvordan du er med skolearbejde, slet ikke hvordan du er som person. 

Ja, du ved sikkert godt hvordan man opfører sig, det gør vi andre jo også, men det vi ser, ser andre på andre måder. Derfor er det godt at snakke med folk. Hører hvordan de oplever en. 

Har du slet ingen klassekammerater du snakker med? Hvor I kan hjælpe hinanden? Det er lettere for elever der arbejder med de samme slags ting, at hjælpes ad. 

Jeg er enig med dig langt hen af vejen.

Jeg lytter gerne og det er også derfor jeg er noget så langt som jeg er.

Ja, blik for hvordan jeg er selv overfor andre. Meget vigtig refleksion

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Yurie skriver:

Se det er det jeg mener, du kan ikke klare at høre hvordan andre oplever dig, for så er det straks dem der har gjort noget forkert.

Hun fortæller dig, hvordan hun oplever dig herinde, og tænker om du er på samme måde irl. 

Prøv at lyt til andre mennesker, tag det til dig, ikke som en provokation, men som en hjælpende hånd.

Jeg tager det til mig og får gjort noget ved det.

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Jeg tager det til mig og får gjort noget ved det.

Jamen hvorfor blive så fornærmet og gå i forsvarspostion med det samme?

Fint, at du tager det til dig. Men prøv at lad vær med at blive så fornærmet, når folk bare svarer på dit spørgsmål. 

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Du svarede ikke på alle spørgsmålene. 

Snakker du ikke med nogle af dine klassekammerater? andre der er i praktik i det samme som dig?

I kan jo hjælpe hinanden. 

Anmeld

19. september 2014

TNBC

Rixer skriver:

Snakker du ikke med nogle af dine klassekammerater? andre der er i praktik i det samme som dig?

Anmeld

19. september 2014

Rixer

Yurie skriver:

Engang imellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.